Minulle perjantai tuo mukanaan fiiliksen, että olen oikeutettu saamaan jotain extraa, jotain "kivaa" palkkiona jälleen yhden arkiviikon kärsimyksistä. Perjantai on se päivä, jolloin itseään voi vähän palkita.
Moniko porilainen ajattelee samoin? Onko mielestäsi perjantai se päivä, kun itseään pitää palkita, mitä se sitten itse kullekin tarkoittaa. Joku hakee perjantaipullon, joku toinen kaupasta suklaalevyn, kolmas herkuttelee mansikoilla ja neljäs lähtee mökille. Viides lähtee PKseen juhlimaan.
Miten sinä palkitset itseäsi viikon kärsimyksistä vai etkö tarvitse palkkiota ollenkaan? Onko sinulle elämä pelkkää kärsimystä?
Perjantai-fiilis - Tahtoo jotain "kivaa"
14
81
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Minun elämäni on puhdasta myötätuntoa ja myltähäpeää suomen värittömimmän harmaan eminennsin eli anan seikkailuja seuratessa.
Nyt tänäänkin ana joutuu vetämään ns. Perseet että jaksaa taas viikolla kuunnella aatesisarien kotkotusta, tietäen ettei tyttikään kaikkea kerkeä siivoamaan ja tuo kanojen itku rajaturvallisuudesta ym. Tulee maksamaan vaali voiton. - Anonyymi00002
Palkitsen itseni joka ilta. En alkoholilla.
- Anonyymi00005
Aika hyvin, jos jaksat joka ilta. Itsellä ikää jo sen verran paljon, että minulle riittää kerran viikossa. Joskus tosin kaksi kertaa viikossa, kun oikein on painetta.
- Anonyymi00003
Haluaisitko puristella jotakin kivaa perjantaina?
- Anonyymi00006
Sitähän varten perjantai on. Silloin jahdataan omia unelmia, mitä ne sitten ovatkaan. Joku haluaa päästä puristelemaan ja sen on ihan ok.
- Anonyymi00004
Kyllä tämä on aivan pelkkää helvettiä jatkuvasti.
- Anonyymi00007
Niin on. Sitähän elämä on. Jatkuvia vastoinkäymisiä ja parantumattomia kroonisia sairauksia. Harvemmin yllätykset ovat positiivisia. Olematta negatiivinen, yllätykset ovat useimmiten negatiivisia.
Niin elämä menee. Ihan joka viikko ei tule Veikkaukselta puhelua, että "olet voittanut 7 oikein".
- Anonyymi00008
Laitan joka perjantai kassakaappiini 1500 euroa jemmaan. Kultaa on pieniä harkkoja pankin tallelokerossa. Miljoonaraja on ylitetty jo jokin aika sitten. Rahaa tulee mutta aikani riittää silti hyväntekeväisyystyöhön, johon annan työpanokseni. Rahan jakaminen on hulluutta. Jos joskus iskee hetken hulluus että haluaa lahjoittaa jollekin rahaa auttaakseen, niin kannattaa istahtaa hetkeksi muistelemaan, että kuinka moni auttoi sinua itseäsi kun oli vaikeita aikoja. Näin se antamisen ilo unohtuu hetkessä mikä onkin oikein.
- Anonyymi00009
Perjantaina ABC:lla
https://images.apina.biz/medium/m_169654.webm - Anonyymi00010
Perjantai-illat ovat sen verran villejä, että sitä aina ihmettelee lauantaina herätessään, miten voi olla vielä hengissä?
- Anonyymi00011
Totta, perjantaisin bingossa on sen verran rajua menoa että voi lähteä henki.Lauantaina sitten kun herää jostain puistosta ja on tullut taas bingon jälkeen nukuttua moolokissa lehtien seassa sitä miettii miten selvisin ja onko tämä sitten oikeata elämää onko.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Totta, perjantaisin bingossa on sen verran rajua menoa että voi lähteä henki.Lauantaina sitten kun herää jostain puistosta ja on tullut taas bingon jälkeen nukuttua moolokissa lehtien seassa sitä miettii miten selvisin ja onko tämä sitten oikeata elämää onko.
Pitää ajatella positiivisesti. Molokin pohjalta on suunta vain ylöspäin.
- Anonyymi00013
Palkitsen lauantaina itseni vetämällä kaatokännit grillibileissä.
- Anonyymi00014
Hienoa.Toivon sinulle oikein hyvää säätä bileisiin vaikka on luvattu kovia sateita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639