Eikö olekin törkeää että eräs mies ei halua tulla luokseni ja eikä osoita mitään mielenkiintoa, ei koskaan? Tälläistä on nykyään maailmanmeno! Piilossa pysyy ja tiukasti, luulen että hän pelkää minua koska luulee että käyn käsiksi ja tarraudun oitis kiinni kuin punkki ja välttelee läheisyyttä. Makkaralla en ole vielä houkutellut kun en tiedä minne laittaa sopivan ansan ja virveli on vähän riskialtista haavin kanssa.
Kyllä on aikoihin eletty miehen toiminta ja kaikkea olen nähnyt mutten tätä! Tietysti jos ei kiinnosta niin minkäs sille voin, pitäköön piilonsa.
Menköön sitten jonkun muun luo joka kiinnostaa
22
233
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Taas perus valitukset, vaikka et itse ole tehnyt mitään. Sitä ei lasketa kiinostuksen osoitukseksi, jos laitat viestiä jonku roolin takaa, etkä omana itsenäsi omasta halusta, omalla ajalla, omia asioita.
- Anonyymi00002
Teatteria koko aloitus. Missä aidot tunteet?
- Anonyymi00003
Nick Caven hostaajan pallogrillissä? -sivu
- Anonyymi00020
Miehet jo osaa, ettei toista voi pakottaa rakastamaan, toki poikkeuksiakin löytyy aina?
- Anonyymi00004
Ei nykymiestä kiinnosta kuin ruskea reikä
- Anonyymi00017
Ainakin joitakin miehiä kiinnostaa, mutta tuskin sellaiset on enemmistönä!
- Anonyymi00005
Vooi ihana söötti hassu jos olet eräs nuorempi xd m>n
- Anonyymi00006
Ihan kaikki riippuu millaisen keiton olet sekoitellut. Jos kysyisit; tuutko; tuun; vastaisi mies. Aina kun lähtee epäsuorasti lähestymään miestä, joutuu aikaavievästi korjailemaan tilannetta ja kurssia.
- Anonyymi00007
Haha hauska!
- Anonyymi00008
kiinnostaa tietynlaiset pitkät miehet ja naiset
- Anonyymi00009
Ei se mies halua vaikka menisin kuulaassa pitsiasussa hyppimään hänen eteensä!😠 Hirveää välinpitämättömyyttä!
-ap-- Anonyymi00011
Valetta! P*nisin sua kunnolla isolla ja paksulla, jos tulisit, mutta et itse halua.
- Anonyymi00012
Kokeile! Toimii ainakin mulle. T. 1 mies vaan sivusta
- Anonyymi00014
Jos näyttää viel ylipumpatulta rantapallolta, ni ei varmaan kiinnostakaan. -sivu
- Anonyymi00022
Ainahan voi kokeilla kuinka nopeasti kiihtyy ja viihtyy.
- Anonyymi00010
Diesel polttoöljyllä kokeile
- Anonyymi00013
Mulla on taas päinvastoin, kaivattu ei vaan näy katukuvassa. M -N
- Anonyymi00015
Se on sitte jo kaivautunu luolaansa. -sivu
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se on sitte jo kaivautunu luolaansa. -sivu
Ja toivottavasti pysyy siellä kauan. ettei tartte nähdä häntä enää missään!
- Anonyymi00016
Niin totta, niin totta!
Kyllä minäkin ennen sain jonkun miehenkuvatuksen niin halutessani kiinnostumaan itsestäni, mutta nyt ei oikein saalis käy pyydykseen. Ja minä sentään käytin syöttinä makkaraa ja olutta, mutta ei onnistunut. Toteanpahan vain, että tässä kohtaa on jo luovutettava ja vaihdettava ottipaikkaa, vaikka olisin ollut hyvin hellä ja käyttänyt catch and release-menetelmää, jolloin saalis ei kärsi juuri ollenkaan.- Anonyymi00018
Vilauta, leyhäytä sitä lhansyöjäkasvia.
- Anonyymi00021
Hey, dude! Where is your steering wheel?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639