Apostoli Pietari varsinkin antoi tukensa apostoli Paavalille.

Anonyymi-ap

2 Piet 3::14-16
”Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota TOETÄMÄTTÖMÄT ja VAKAANTUMATTOMAT VÄÄNTÄVÄT KIEROON niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi KADOTUKSEKSEEN.”

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paavalin, jos kenenkä, sanoja väännellään todella paljon. Voidaan sanoa, että Pietari tiesi täsmälleen pahansuopaisten ihmisten pyrkimykset. Hän oli Paavalin tukena, kuten muutkin apostolit.

• Anonyymi00002

Sen ajan Jeesuksen seurakunnan johtavat veljet antoivat täyden hyväksynnän Paavalille ja hänen työllensä.
        Nyt sitten jotkut herjaleuat väittävät 2000 vuoden päästä, että väärin tehty! Varsinkin kun näillä lopunajan herjaajilla ei ole edes Pyhää Henkeä ohjaamassa ja johdattamassa. Miten heillä, näillä synnin harjoittajilla voisikaan olla!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sen ajan Jeesuksen seurakunnan johtavat veljet antoivat täyden hyväksynnän Paavalille ja hänen työllensä.
        Nyt sitten jotkut herjaleuat väittävät 2000 vuoden päästä, että väärin tehty! Varsinkin kun näillä lopunajan herjaajilla ei ole edes Pyhää Henkeä ohjaamassa ja johdattamassa. Miten heillä, näillä synnin harjoittajilla voisikaan olla!

Niinpä! Lopunajan pilkkaajat eivät Jumalan sanaa ymmärrä.

• Anonyymi00003

Saatana meni ensin Juudakseen, sitten kävi Pietarissa ja meni Paavaliin.

• Anonyymi00005

Demoni ei lähtenyt pois Paavalista mitenkään, vaikka sitä aneli.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi00006

Sinulla on aina ollut hyvin saa-ta-na-keskeinen harhaoppi Teuvo. Niin kauan kuin muistan.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sinulla on aina ollut hyvin saa-ta-na-keskeinen harhaoppi Teuvo. Niin kauan kuin muistan.

Se on Teuvon brandi. Hyvin tiukassa ja tunnistettavissa. Ei lähde hänestä pois.

• Anonyymi00004

Ei Juutalaiset fariseukset antaneet tukea Paavalille.

Aivan yhtä vähän kuin Jeesukselle.

Lakihenkisillä fariseuksille on tyypillistä että vainoavat ja halveksivat ihmisiä.

Se kuuluu heidän uskoonsa.

• Anonyymi00008

Paavali oli Roomanvallan palkkamurhaaja.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      71
      1777
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      26
      1277
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1162
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      944
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      200
      859
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      682
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      655
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      618
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      581
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      538
    12. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      62
      530
    13. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    14. 36
      494
    15. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      24
      479
    16. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    18. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe