Kiinnostaa tietää et onks tony lintukorpi tonttu ?
Voiko joku selventää asiaa tarkoitin varmasti kisua että onko hän miau miau kisu vähän kuin yksisarviset oudot poliisit joilla on pillu peite tehtäviä missä tarkoitus on satuttaa ja sitten jäädä kiinni ja sitten loukkaantua jos kisuja syytetään
Tontut miau miau
19
<50
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Mutta edelleen on pullavan pitko täysi mysteeri.
Toimiiko muna vai eikö toimi ?
Vai yritetäänkö edelleen luoda paskaa yhteiskuntaa ja kas arvaa kun ei juttu toimi ei mul vittuukaa hävittävää oo - Anonyymi00002
Yks sarvine yks sarvine, hello kityn luo tuo, pistää, pistää, lällättää yhdessä ja maukuu vaan ei ymmärrä toisel ei mitää hävittävää ei korvauksia saa, pistää pistää, hikoo mun kiima pois, ei tajuu et pistettävä kostaa vois.
:) - Anonyymi00004
Virkamies rikokset virkamies rikokset käyttää ne säälittävimpii ihmisii niis ne vois, lastensuojelu palvelut behind crime for services ei koskaan paljastaa sais mut vois, paljastaa kissan mut hyötyä mulle vois parempi sulatella rauhas ja osata oottaa ne vois, pistää pistää mul kiima pois, levee hymy kameras tajuta tiimi vois mau
- Anonyymi00005
Xdd onks rikos paljastaa kisuja ja niitte osotteit ja kasvoi torissa voiko joku vastata mauuuu miau miau miau onks kenellekkää muulle näytetty artikkelii ku oot duunis mis pientä lasta pannaan ja sit sen random jutun jälkeen mau mau pistää sua töissä ja nauraa leveellä hymyllä ja sit kolmas tulee sanoo et etitään impotenttii miestä
- Anonyymi00006
Mut saako mau mau paljastaa rikoksista ?
- Anonyymi00007
Miks noi urpot palvoo jotai 9 numeroo ? Aa kissoil on 9 elämää 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 mut ihmisel vaa yks vaikka kuinka pukee ittensä kissaks iha viisas muistutus jos päätät pistää toista
- Anonyymi00008
Ulosotto tiimi
- Anonyymi00010
Kun tietää salassa pidettäviä asioita niin saako niitä levittää ? Mau mau kattimatikainen sentään
- Anonyymi00011
Vois ostaa dr martensin talvi kengät mis on keltaset tikkaukset lol ainakaa sotilaspoliisi krp via poliisi ei käytä niitä
- Anonyymi00012
Kelatkaa kui mau mau maukuu eikä tajuu et jos ne ottaa toisen kiiman pois nii toine voi kostaa
- Anonyymi00013
Joka kerta ku mä meen prismaan ja siel on mau mau mietin vaa et vittu noitten ihmisten päänsisäl on paljon paskaa
- Anonyymi00015
Noit ihmisii yhdistää yks asia : niist ei koskaan tullu tai tule mitään ja ku kattoo noit ihmisii nii mä en ymmärrä miten vittu noin karseit ihmisii voi sanoo edes ihmiseks ?
Leikkii jotai vitun susilaumaa ja sit yhet haluu olla joku vitun kisutiimi ja joku haluu olla yks sarvine 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 - Anonyymi00016
Noi on vitun luusereita
- Anonyymi00017
Mä laitan noitte ihmiste kuvat tor onion brws 😂😂😂😂 YKSISARVINEN HELLOKITTY BATMAN oottakaa ku näätte kuvat nii tajuutte ja hei ’peite tehtävä’ =SUICIDE SQUAD 2 suomeksi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00018
Yks naine uusimaalt vissii pukeutuu piraatiks 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Warning child protection services 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi00019
Tuli aukoo mulle päätä ku olin duunis ja vitun läski ei tajuu et takan on kamera 😂😂😂😂😂😂
Gang stalking gone wrong #vaarallinen tik tok haaste 😂😂😂 yks työkaveri utelee tietoo ja asiakkaat tulee vihjailee samoist asiois 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 - Anonyymi00020
Idiootit kuvittelee et mul on vaa yks puhelin 😂😂 oho hups taskus oli toises filmi päällä 😂😂😂
Gang stalking gone wrong oh uh daddy - Anonyymi00021
No mut hei yhyy yhyy kisut vetää varmaa itteensä näistä ku paska housut peilaa mun luurii 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 vaarallinen tik tok haaste ja mulle vihjaillaa et pitäs olla homo ja transu 😂😂😂 ite tykkään nuorista naisista ja ihan hetero ollu aina 😂😂😂 not an transformer 🤣🤣🤣🤣 vittu mä repeen
- Anonyymi00024
Joo uskon toi on varmasti ärsyttävää
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466