Ukrainalaiset Flamingo-risteilyohjukset osuivat tänä aamuna ohjus/raketti tehtaaseen Samarassa.
Laitos tuki keskeisten Venäjän armeijan Rassvetin, Venäjän "Starlink"kopion tuotantoa.
Tämmöinen paikka
https://pbs.twimg.com/media/HPurcBQXYAA38qC?format=jpg&name=360x360
On nyt tämmöinen
https://pbs.twimg.com/media/HPuqtvzXMAAoTsa?format=jpg&name=small
Flamingo risteilyohjukset tuhosivat
22
72
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Näyttää savu nousevan, saattaa siellä ainakin kasa autonrenkaita olla valkeessa
No mutta, sehän oli hyvä uutinen.
- Anonyymi00002
Hyvin nuo flamingot räpyttelee maaliinsa.
- Anonyymi00003
FP-5 "Flamingo" pystyy kuljettamaan 1150 kg taistelukuormaa 3000 km:n etäisyydelle, mikä on luokkansa suurin.
Järjestelmä toimii päivällä ja yöllä, jopa aktiivisen elektronisen sodankäynnin olosuhteissa.
Se on ihan kiva ja kun tuotantomääriä saadaan kasvatettua niin Putin muuttaa jäämeren rannalle igluun. - Anonyymi00009
Sellaista se on teillä Venäjällä, kuoppia löytyy ja sillat on rikki.
- Anonyymi00012
Ihan turha näytellä kuvia, Venäjällä kehitys mene eeteenpäin.
On selvää että kaikkea löytyy hakemalla. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ihan turha näytellä kuvia, Venäjällä kehitys mene eeteenpäin.
On selvää että kaikkea löytyy hakemalla.Käänteisvaltio. Siis kaikki menee taaksepäin.
- Anonyymi00014
Tiet korjaantuvat, kun lähetetään ohjus Kiovaan?
- Anonyymi00015
Meillä asiat menevät poskelleen pahemman kerran.
Miten kuvittelette, 200 miljardia velkaa joka lisääntyy ennätysvauhtia.
Työttömiä Euroopan ennätystä hipoovalla tasolla, itäraja suljettu ja liikenne estetty.
Ei toivoa halvasta energiasta, joka voisi olla noste taloudessa.
Näin käy kun annetaan ohjat ulkoisille voimille.- Anonyymi00020
Ja te Igori Pietarista olette rajan toisella puolella ja me rajan tällä puolella. Meilläpä on pesukoneita ja wc pyttyjä ja lämmintä vettä pesuun. Mixi et ole rintamalla itse??
- Anonyymi00017
"Venäjä valmistaa kaikkia laatuja satamäärin per kuukausi."
Pääasiassa sitä yksinkertaisempaa ja heikkoa laatua. - Anonyymi00021
Igori Pietarista mixi et ole rintamalla itse ja täällä vain osaat räxyttää ku venäläinen kylärakki.
- Anonyymi00022
Minulla on suhteita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561