Jotkut eivät ymmärrä, mitä lukevat.

Anonyymi-ap

Kun Raamatussa kerrotaan, esim. että:

”eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. ”
Niin se myös tarkoittaa sitä!

73

69

Vastaukset 73

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Homouden yhteydessä luetellaan myös liuta ominaisuuksia mitä eivät ole kunniaksi ihmiselle.

Sellaisia mitä juuri kaikista eniten vaalimme.

• Anonyymi00002

Ei mene ns. Jakeluun!

• Anonyymi00061

Markionin kaanoniin kuuluvat kirjoittelut olen poistettu jakelusta totuuden vastaisina.

Niin kuin Luther ja monet kirkonmiehet julkaisivat omia kommenttejaan vanhoihin kirjoituksiin, niin minäkin julkaisen kommenttini Paavalin kirjeisiin ja pastoraalikirjeisiin ja Markionin kaanoniin. Ja se on lyhyt ja ytimekäs:

EI.

Kaiken muun Raamatun valossa.

• Anonyymi00003

Ja Raamatussa myös lukee, että PELASTUS on kristinuskolla pelastua tekemään VAIKKA SITÄ PAHAA MITÄ VIHAA (Room.7) .Se myös tarkoittaa sitä!

• Anonyymi00004

Lisäystä - luepa uudestaan mitä kirjoitit aloitukseen. Nimittäin kristinuskossa ei ole ollenkaan mitään taivasten valtakuntaa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Lisäystä - luepa uudestaan mitä kirjoitit aloitukseen. Nimittäin kristinuskossa ei ole ollenkaan mitään taivasten valtakuntaa.

Jotta voi pelastua palvelemaan lihalla synnin lakia, on perattava Jeesuksen opettama taivasten valtakunta pois.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jotta voi pelastua palvelemaan lihalla synnin lakia, on perattava Jeesuksen opettama taivasten valtakunta pois.

Otetaan tämä nyt kädestä pitäen jälleen, ja olkaa nyt ystävällisiä, ettekä poistele näitä raamatun totuuksia, kun ne laitan esille.

Paavali, PELASTUS:

Room. <<<7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan SYNTI, JOKA MINUSSA ASUU. ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on. Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN lihalla SYNNIN LAKIA.<<<

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=roo&luku=7

Syntisen pelastus on nimenomaan TEHDÄ SYNTIÄ.

Mutta jotta voi pelastua PALVELEMAAN SYNNIN LAKIA, on ensin Paavalin sanoin perattava taivasten valtakunta pois, koska jos Jumalan valtakunta on sisällisesti meissä, ei siellä voi olla synnin valtakuntaa yhtä aikaa.

Jeesus opettaa, Matteus:

<<<13:33 Taas toisen vertauksen hän puhui heille: "Taivasten valtakunta on HAPATUKSEN KALTAINEN<<<

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=mat&luku=13

Paavali opettaa, 1.Korinttolaiskirje:

<<<5:7 PERATKAA POIS VANHA HAPATUS, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän PÄÄSIÄISLAMPAAMME, KRISTUS, TEURASTETTU<<<

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=1ko&luku=5

Lukekaa todella ja ymmärtäkääkin vielä!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Otetaan tämä nyt kädestä pitäen jälleen, ja olkaa nyt ystävällisiä, ettekä poistele näitä raamatun totuuksia, kun ne laitan esille.

Paavali, PELASTUS:

Room. <<<7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan SYNTI, JOKA MINUSSA ASUU. ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on. Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN lihalla SYNNIN LAKIA.<<<

Mutta jotta voi pelastua PALVELEMAAN SYNNIN LAKIA, on ensin Paavalin sanoin perattava taivasten valtakunta pois, koska jos Jumalan valtakunta on sisällisesti meissä, ei siellä voi olla synnin valtakuntaa yhtä aikaa.

Jeesus opettaa, Matteus:

<<<13:33 Taas toisen vertauksen hän puhui heille: "Taivasten valtakunta on HAPATUKSEN KALTAINEN<<<

<<<5:7 PERATKAA POIS VANHA HAPATUS, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän PÄÄSIÄISLAMPAAMME, KRISTUS, TEURASTETTU<<<

Tällä happamalla ja happamattomalla on sitten tarinassa oma merkityksensä, että miksi se on näin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Paavali, PELASTUS:

Jeesus opettaa, Matteus:

<<<Mutta jotta voi pelastua PALVELEMAAN SYNNIN LAKIA, on ensin Paavalin sanoin perattava taivasten valtakunta pois, koska jos Jumalan valtakunta on sisällisesti meissä, ei siellä voi olla synnin valtakuntaa yhtä aikaa.<<<

Luukkaan evankeliumi, Jeesus opettaa:

<<<17:21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on SISÄLLISESTI TEISSÄ".<<<

Raamatun tarinassa kaikilta osin pitää logiikka, se ei ole vain epäloogista jorinaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

<<<Mutta jotta voi pelastua PALVELEMAAN SYNNIN LAKIA, on ensin Paavalin sanoin perattava taivasten valtakunta pois, koska jos Jumalan valtakunta on sisällisesti meissä, ei siellä voi olla synnin valtakuntaa yhtä aikaa.<<<

Luukkaan evankeliumi, Jeesus opettaa:

<<<17:21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on SISÄLLISESTI TEISSÄ".<<<

Raamatun tarinassa kaikilta osin pitää logiikka, se ei ole vain epäloogista jorinaa.

Jos te hoette olevanne syntisiä, ei teillä ole silloin taivasten valtakuntaa ollenkaan.

• Anonyymi00007

Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

2. Kor. 12:7-8

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
      8 For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

• Anonyymi00008

"The messenger of Satan" Saatanan viestintuoja, demonihenki.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00008 kirjoitti:

"The messenger of Satan" Saatanan viestintuoja, demonihenki.

Ja entäs sitten.

• Anonyymi00010

Paavali keksi ns. lihateorian. Omista synneistä ei tarvi itse ottaa vastuuta, vaan syyn voi vierittää lihojan ja vanhojen aatamien syyksi.

• Anonyymi00020

Oletko aatamin tarinasta sitä mieltä, että Saatana asuu paratiisissa eikä helvetissä?

• Anonyymi00031

Synti ei edelleenkään ole teko, vaan ihmisen sisäinen ominaisuus, kun on perannut taivasten valtakunnan pois.

• Anonyymi00073

Teuvooo!
        Ymmärrätkö sinä, että sinä tappelet Jumalaa, siis JUMALAA vastaan???
        Luuletko siis voittavasi???

• Anonyymi00011

Ei ketään suoraan mihinkään taivaaseen temmata. Kaikki joutuu tuomiolle tekojensa mukaan, mitä laki niistä määrää.

1. Piet. 1:17

Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

• Anonyymi00012

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

Oletko laskenut, montako kertaa olet laittanut?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Oletko laskenut, montako kertaa olet laittanut?

Nimittäin kristinuskossa ei edelleenkään ole taivasta ollenkaan.

• Anonyymi00074

Siksipä:
        Luovu herjoistasi, valheistasi, vääristelyistäsi!!!

• Anonyymi00013

Jaak.2:24

" Te näette, että ihminen tulee vanhurskaaksi teoista eikä ainoastaan uskosta."

• Anonyymi00015

Ihminen saadaan tehokkaalla käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.

Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä uskonlahkoa ja uskonkulttia.

Te teeskentelijät! Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat. Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa.

Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

• Anonyymi00025

Pelaatko päivisin yleensä hedelmäpeliä?

• Anonyymi00050
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ihminen saadaan tehokkaalla käännyttämisellä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.

Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä uskonlahkoa ja uskonkulttia.

Te teeskentelijät! Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat. Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa.

Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

"Valkaistut haudat" liittyi kyykäärmeen sikiöihin, jotka palvovat uhria pyhänä saman isän käskystä, joka tämän tappoikin, Jeesuksen sanoin.

• Anonyymi00016

Salomo, Daavid, sotasaaliiksi saadut asiat?
      Valehtelu ja vakoilu luvattua maata vakoilemassa ollessa?

• Anonyymi00051

Myös kristinuskon Jumala Baal juutalaisuuteen perustuen.

• Anonyymi00019

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja.

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa."

• Anonyymi00052

Kirottuja evankeliumeita kristinuskossa Paavalin sanoin.

• Anonyymi00021

Te sekopää- uskovaiset olette kovin kaikessa niin armottomia vaikka lässytättekin jostain armosta, ja olette kovia tuomitsemaan muita. Mitäs se teidän satukirjanne asiasta sanookaan?

Muistin virkistämiseksi: Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

• Anonyymi00053

Hei, KRISTINUSKO ON SAATANANPALVONTAA.

• Anonyymi00022

Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita lahkolaisia, vaan kutsui heitä käärmeen sikiöiksi. Tarjolla kun oli vain syntisten katumuskaste.

• Anonyymi00023

Ja pitkä rivi taas raamatun totuuden perään kopiointia ja ilman aivoja.

Mitä jos lukisitte välillä sieltä edeltä, että mitä on kirjoitettu, ja kokeilisitte, löydättekö aivojanne?

• Anonyymi00026

Raamallu on älykäs tarina, ei mikään jankkaus uskoista vailla logiikkaa.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Raamallu on älykäs tarina, ei mikään jankkaus uskoista vailla logiikkaa.

Ehkä vähän liiankin älykäs, kun tuntuu, ettei kenenkään aivot toimi ajatteluun, mutta ehkä ne on pilattu jo uskomalla.

• Anonyymi00024

Ahne? Jos haluaisin ikiliikkuja koneita antaa ilmaiseksi kansalaisille tai salattua tietoa?
      Jos kertoilee maan hyödyntämisestä teknologian avulla ja salaisten koneiden saamista tavalliselle kansalaisille ilmaiseksi. Onko kansa kirottu kun ei sille haluta antaa niitä? Mielestäni ei ole kirottu.

Sinä ja he itse pilkkaavat hölynpölyksi ja huuhaaksi kaikkea mitä kerron.

• Anonyymi00027

Juuri kirjoitin laitteeseeni 2008 rippileiristä ja että tuolloin en ymmärtänyt lukemaani.
      Olen lukenut kymmenen vuotta raamatun tekstiä yleensä aamuisin.

• Anonyymi00034

Jeesus ei sylkäissyt lasiin. Eikä hurskastellut raivoraittiudella lahkolaisten tapaan.

Matt. 11:19

Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.

5. Moos. 14:26

ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.

• Anonyymi00032

Kristillisistä kirkoista eronneita kutsutaan lahkolaisiksi.

Gal.5:20..."sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtauntaan.

Rakas kristitty! Älä anna lahkojen sitoa itseäsi lahkoihin heidän tekemillään saatanallisilla anabaptistisilla uudestikasteilla, uskovaisten upotuskasteilla, mitä ne käyttää siihen tarkoitukseen.

• Anonyymi00036

Mites ne SUVISEURAT ?

• Anonyymi00048

Kaikki on ihan samaa kristinuskoa, jossa Jeesus on kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu uhri.

• Anonyymi00033

Totta kirjoitit ja puhuit.

• Anonyymi00035

Ihan totta kirjoitit ja hyvin muistutit meitä parannuksen, mielenmuutoksen tärkeydestä ja jatkamisesta kohti taivasta.

• Anonyymi00064

KRISTINUSKOSSA EI EDELLEENKÄÄN OLE MITÄÄN TAIVASTA, KUN OLLAAN SYNTISIÄ.

Kohti taivasta ei mennä, koska raamatun ainoa opetus TAIVAASTA on Jeesuksen mukaan, että se on meidän todellisuus ja sisällisesti meissä, ME SYNNYMME SIIHEN.

USKONNOLLA SE PERATAAN POIS, EIKÄ SITÄ KOHTI ENÄÄ MENNÄ.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

KRISTINUSKOSSA EI EDELLEENKÄÄN OLE MITÄÄN TAIVASTA, KUN OLLAAN SYNTISIÄ.

Kohti taivasta ei mennä, koska raamatun ainoa opetus TAIVAASTA on Jeesuksen mukaan, että se on meidän todellisuus ja sisällisesti meissä, ME SYNNYMME SIIHEN.

USKONNOLLA SE PERATAAN POIS, EIKÄ SITÄ KOHTI ENÄÄ MENNÄ.

Kristinuskossa Jeesus on kiroukseksi kirottu Luojajumala, ei kai nyt Jumalan kiroamisella taivaaseen edes mentäisi, jos sellainen olisi. Luoja mikä järki!

• Anonyymi00037

”Vyöttäkää siis mielenne ja olkaa raittiita. Pankaa täysi toivonne siihen armoon, joka teille annetaan Jeesuksen Kristuksen ilmestymisessä. Olkaa niin kuin kuuliaiset lapset älkääkä mukautuko niiden himojen mukaan, joissa te ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte. Tulkaa sen sijaan kaikessa vaelluksessanne pyhiksi, niin kuin teidän kutsujannekin on pyhä. Onhan kirjoitettu: ”Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä.” Jos te siis Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee jokaisen hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika. Tiedättehän, että teitä ei ole lunastettu isiltä perimästänne turhasta vaelluksesta katoavilla aarteilla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, kuin virheettömän ja tahrattoman Karitsan, kalliilla verellä. Hänet oli kyllä ennalta tunnettu jo ennen maailman perustamista, mutta vasta viimeisinä aikoina hänet on tuotu julki teitä varten. Hänen kauttaan te uskotte Jumalaan, joka herätti hänet kuolleista ja antoi hänelle kirkkauden, niin että teidän uskonne ja toivonne on Jumalassa. Puhdistakaa sielunne totuudelle kuuliaisina vilpittömään veljesrakkauteen ja rakastakaa toisianne kestävästi, puhtaasta sydämestä. Tehän olette uudestisyntyneet, ette katoavasta siemenestä vaan katoamattomasta, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta. Sillä kaikki liha on kuin ruoho ja kaikki sen loisto kuin ruohon kukka. Ruoho kuihtuu ja kukka varisee, mutta Herran sana pysyy iäti. Tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.”
      ‭‭1. Pietarin kirje‬ ‭1‬:‭13‬-‭25‬ ‭FINRK‬‬
      https://bible.com/bible/1745/1pe.1.13-25.FINRK

• Anonyymi00058

JEESUS ei ollut mikään teurastettu karitsa, vaan PÄÄSIÄISEN TEURASTETTU UHRILAMMAS

LÖYTYY 1.kor.5:7

• Anonyymi00059

Ei osunut kohdalle Pietarin kirjeestä sana KOINTÄHTI, etkä tarkistanut wikipedia Lucifer, että Kointähti on Lucifer?

• Anonyymi00038

Ahne voi muuttua, juomari voi lopettaa juomisensa, pilkkaajat voivat lopettaa pilkkaamisensa, anastajat voivat katua anasteluaan.

Katuvalle syntiselle on yhä pääsy pelastukseen avoinna.

• Anonyymi00066

Kyllä, helvetissä. Löytyy 1.Kor.3:13, kun taivasten valtakuntaan ei pääse syntiä, siksi se juuri perataankin pois, kun muututaan syntisiksi.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Kyllä, helvetissä. Löytyy 1.Kor.3:13, kun taivasten valtakuntaan ei pääse syntiä, siksi se juuri perataankin pois, kun muututaan syntisiksi.

Kaikki on raamatusta kopioitu edelle.

• Anonyymi00039

Pappi joka vierailee baareissa ja juo ortodoksi rippi isien kanssa ei pääse taivaaseen jos ei lopeta juomista.
      Ekumeniaa ei ole baareissa ravaaminen

• Anonyymi00040

Ei olisi pitänyt kirjoittaa tuota.
        Se on jotenkin valheellinen ja epäsopiva teksti.
        Sekavaa tekstiä. Mitä ekumenia on?
        Mitä ekumenia tarkoittaa?

• Anonyymi00042

Ei Jeesus mikään raivoraitis ollut. Päinvastoin.

Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.

Joh. 2:10

Ja sanoi hänelle: jokainen antaa ensisti hyvää viinaa, ja kuin juovutaan, niin sitte huonompaa: sinä kätkit hyvän viinan tähän asti.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ei Jeesus mikään raivoraitis ollut. Päinvastoin.

Joh. 2:10

Ja sanoi hänelle: jokainen antaa ensisti hyvää viinaa, ja kuin juovutaan, niin sitte huonompaa: sinä kätkit hyvän viinan tähän asti.

JEESUS ON VAIN KUOLIAASI KIDUTETTU SEKÄ KIROUKSEKSI KIROTTU, MYÖS HÄNEN EVANKELIUMINSA.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

JEESUS ON VAIN KUOLIAASI KIDUTETTU SEKÄ KIROUKSEKSI KIROTTU, MYÖS HÄNEN EVANKELIUMINSA.

Löytyy raamattuhaulla 'olkoon kirottu'.

• Anonyymi00041

Kyllä Pietarin jutut menee aivan yhtä paljon yli hilseen kuin Paavalin.

Samaan kastiin voi laittaa ja olla välittämättä.

Vain omat herjat ovat Jumalan sanaa.

• Anonyymi00043

Saatana meni ensin Juudakseen, sitten kävi Pietarissa ja meni Paavaliin, jossa vaikutti tämän elämän loppuun asti, sanoo Raamattu.

• Anonyymi00044

Koko kristinusko on Paavalin juttua.

• Anonyymi00045

Ei Pietarin uskon varaan mitään alkuseurakuntia voitu perustaa.

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!

• Anonyymi00068

Saatana on kristinuskon Jumala jo Jeesuksen sanoin Joh.8, tuo on vihje.

• Anonyymi00054

Voisitteko lopettaa Jeesuksen sanomisten kopiointi. NE TEKSTIT ON PAAVALIN TOIMESTA KIROTTU KUTEN JEESUSKIN.

• Anonyymi00055

Kuulostaa ihan kuin te uskovaiset vielä räkisittekin Jeesuksen päälle! PITÄKÄÄ UHRINNE, MUTTA JÄTTÄKÄÄ HÄNEN SANAT RAUHAAN!

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Kuulostaa ihan kuin te uskovaiset vielä räkisittekin Jeesuksen päälle! PITÄKÄÄ UHRINNE, MUTTA JÄTTÄKÄÄ HÄNEN SANAT RAUHAAN!

Minulla on käyttöä niille, teidän rääpimättä niitäkin vielä rikki.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Luoja, näitä - lisäystä - hirviö-ihmisiä - tulis talvi ja tappais, kuten vanha suomalainen sananlasku sanoo kerjäläisistä!

• Anonyymi00057

Totta. Flow on niinkin vaarallista sille joka sen saavuttaa. Ei keksi, mitä tehdä omaisuudellaan idässä.

• Anonyymi00062

Kun uskosta jättää Jeesuksen pois, niin jää vain sairaita höpötyksiä.

• Anonyymi00063

Tarsolaisen murhamiehen puheet kiinnostaa enemmän kuin Jeesuksen puheet.

• Anonyymi00069

Julalauta, saatanan idiootti, JOS USKOSTA JÄTTÄÄ POIS KUOLIAAKSI KIDUTETUN JA KIROUKSEKSI KIROTUS JEESUKSEN, niin mitä jää jäljelle?

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Julalauta, saatanan idiootti, JOS USKOSTA JÄTTÄÄ POIS KUOLIAAKSI KIDUTETUN JA KIROUKSEKSI KIROTUS JEESUKSEN, niin mitä jää jäljelle?

Koitapa keksiä.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Pitää muistaa myös, että tuo uskonnon kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu Jeesus on uhrina Luojajumala, unohtui.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Pitää muistaa myös, että tuo uskonnon kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu Jeesus on uhrina Luojajumala, unohtui.

Ihan hirveetä, ajatelkaa, ei jää yhtään mitään uskontoon enää, jos Luojajumalan kuoliaaksi kiduttamisesta ja kiroamisesta kiroukseksi Jeeksen nimeen luovutaan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1114
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe