Talouskasvu vahvinta yli 10 vuoteen. Kiitos PS.
Siksi PS 🩵🤍
😉👌
Ottaako pattiin, reppanat?
40
122
Vastaukset 40
- Anonyymi00001
Miten se käytönnössä näkyy elämässäsi?
Miten vahvistaisitte avaukseni? Näyttämällä, niten kovasti ottaa pattiin vai välttämällä vastaamasta?
- Anonyymi00003
Miksi et vastaa koskaan kysymyksiin?
- Anonyymi00002
Hyvä . Ja ensi vuonnakin talous kasvaa kun ensivuonnakin Turusta valmistuu jättiristeilijä .
Hassuu ku joka vuos jättiristeilijä valmistuu ni talous kasvaa .- Anonyymi00008
Ne risteilijät vain vahvistaa kasvua. Lukujen mukaan vain n. miljardilla, kavua on paljon enemmän. Uutiset vain liioittelee niiden vaikutusta, vaikka ne auttaakin kovasti.
- Anonyymi00004
Reppanat kyl kärsii mut me hyvätuloinen eliitti oomme kiitollisia saamistamme ihanista veroale jytkyistä . Meiän perhekin on tehnyt jo kolme ylimääräistä ulkomaan lomamatkaa .
- Anonyymi00005
Entä mitä mieltä persutrolli on Mauri Peltokankaan ylväistä puheista?
- Anonyymi00006
Mr.Perfect kirjoitti:
Sun pitää kysyä sitä persutroIIeilta.
Kysyin ja sainkin tyypillisen persutrollin vastauksen. Kun ei ole oikeaa sanottavaa, parasta ehkä ollakkin hiljaa ettei paljasta itsestään liikaa. Viisastelu sen sijaan on helppoa tyhjää puhetta.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kysyin ja sainkin tyypillisen persutrollin vastauksen. Kun ei ole oikeaa sanottavaa, parasta ehkä ollakkin hiljaa ettei paljasta itsestään liikaa. Viisastelu sen sijaan on helppoa tyhjää puhetta.
Valitettavasti en kykene samaistumaan kokemuksiisi harhaisen maailmasi tapahtumista. En tiedä keitä tai mitä nämä "persutroIIit" on, mutta koska sellaisia ei ole täällä arkitodellisuuden puolella ja näytät vahvasti uskovan sellaisiin olentoihin, niin voimme olettaa, että kyse on mielikuvituksen luomista olennoista, jonka taustalla on varmaankin jonkin asteisia mt-ongelmia.
Mutta voit aina esittää kysymyksen esim. minulle kuvitteellisten "persutroIIien" sijaan.
☝️🙄Mr.Perfect kirjoitti:
Valitettavasti en kykene samaistumaan kokemuksiisi harhaisen maailmasi tapahtumista. En tiedä keitä tai mitä nämä "persutroIIit" on, mutta koska sellaisia ei ole täällä arkitodellisuuden puolella ja näytät vahvasti uskovan sellaisiin olentoihin, niin voimme olettaa, että kyse on mielikuvituksen luomista olennoista, jonka taustalla on varmaankin jonkin asteisia mt-ongelmia.
Mutta voit aina esittää kysymyksen esim. minulle kuvitteellisten "persutroIIien" sijaan.
☝️🙄Täällä on jokunen trolli ja kyllä he kovasti persuille tyypillisiä juttuja tänne syöttävät. Sen joukon retoriikassa kaikki vähänkin eri mieltä olevat ovat kommunisteja, punikkeja jne.
Kun sinun tekemiäsi avauksia katsoo, niiden idea on lähinnä pelkästään vähätellä vasemmistoa ja vasemmiston kannattajia. Toki poikkeuksen saattaa muodostaa muutama persuja kehuva avaus, mutta siihenpä se sitten jääkin.
Kun sinulle antaa kritiikkiä, sinä et ota kantaa itse asiaan, vaan alat haukkua ja vähätellä kritiikin esittäjää. Itse asiassa toimit täysin samoin kuin Trump. Se on hieman huvittavaa.
Lisäksi harrastuksenasi on kirjautuneena pelleilyn lisäksi myös tuottaa tänne samaa roskaa kirjautumattomana. Sinut tunnistaa helpommin kuin luulet.
Olen koettanut pohtia motiivejasi, mutta se on hieman hankalaa. Toimintasi on periaatteessa irrationaalista ja se taas viittaa joko tahattomaan lopputulokseen tai sitten tahalliseen. Näille molemmille vaihtoehdoille löytyy oletetut syynsä ja mikään tahattoman lopputuloksen syistä ei oikein imartele sinua.
En oikeastaan keksi mitään muuta "järkevää" perustelua toiminnallesi kuin se, että joku sinulle tuosta puuhasta jotain maksaa. Siinä tapauksessa voit kyllä olla aivan hyvin myös jonkin muun puolueen trolli kuin persujen, sillä enimmäkseen luot teksteistäsi äärimmäisen negatiivisia mielikuvia persuista. Se, jos et sitä ymmärrä, on taas toki sitten oma ongelmansa sinun kannaltasi.
Kuten tiedämme, sinä ehkä vastaat taas tähän jotakin nasevaa. Se on oikeastaan turhaa, sillä.pääosin tekstisi sisältö on jo arvattavissa. Olet periaatteessa hyvin pitkälti ennalta-arvattava.
Jos teet tätä ilman palkkaa, sinun kannattaisi oikeasti hankkia itsellesi sitä kuuluisaa muuta elämää. Jos sitä jo on, sitä on selvästi liian vähän. Voi toki tietenkin olla, että olet liian riippuvainen tästä. Asian tiedät vain sinä.
Jos joku sinulle maksaa, sinä tietenkin jatkat toimiasi.- Anonyymi00024
QuietMorning kirjoitti:
Täällä on jokunen trolli ja kyllä he kovasti persuille tyypillisiä juttuja tänne syöttävät. Sen joukon retoriikassa kaikki vähänkin eri mieltä olevat ovat kommunisteja, punikkeja jne.
Kun sinun tekemiäsi avauksia katsoo, niiden idea on lähinnä pelkästään vähätellä vasemmistoa ja vasemmiston kannattajia. Toki poikkeuksen saattaa muodostaa muutama persuja kehuva avaus, mutta siihenpä se sitten jääkin.
Kun sinulle antaa kritiikkiä, sinä et ota kantaa itse asiaan, vaan alat haukkua ja vähätellä kritiikin esittäjää. Itse asiassa toimit täysin samoin kuin Trump. Se on hieman huvittavaa.
Lisäksi harrastuksenasi on kirjautuneena pelleilyn lisäksi myös tuottaa tänne samaa roskaa kirjautumattomana. Sinut tunnistaa helpommin kuin luulet.
Olen koettanut pohtia motiivejasi, mutta se on hieman hankalaa. Toimintasi on periaatteessa irrationaalista ja se taas viittaa joko tahattomaan lopputulokseen tai sitten tahalliseen. Näille molemmille vaihtoehdoille löytyy oletetut syynsä ja mikään tahattoman lopputuloksen syistä ei oikein imartele sinua.
En oikeastaan keksi mitään muuta "järkevää" perustelua toiminnallesi kuin se, että joku sinulle tuosta puuhasta jotain maksaa. Siinä tapauksessa voit kyllä olla aivan hyvin myös jonkin muun puolueen trolli kuin persujen, sillä enimmäkseen luot teksteistäsi äärimmäisen negatiivisia mielikuvia persuista. Se, jos et sitä ymmärrä, on taas toki sitten oma ongelmansa sinun kannaltasi.
Kuten tiedämme, sinä ehkä vastaat taas tähän jotakin nasevaa. Se on oikeastaan turhaa, sillä.pääosin tekstisi sisältö on jo arvattavissa. Olet periaatteessa hyvin pitkälti ennalta-arvattava.
Jos teet tätä ilman palkkaa, sinun kannattaisi oikeasti hankkia itsellesi sitä kuuluisaa muuta elämää. Jos sitä jo on, sitä on selvästi liian vähän. Voi toki tietenkin olla, että olet liian riippuvainen tästä. Asian tiedät vain sinä.
Jos joku sinulle maksaa, sinä tietenkin jatkat toimiasi.Loistava kyykytys, välillä holhoava kuin lapselle puhuisi, mutta ei koskaan vähättelevä. Ennemminkin jopa välittävä.
Mitäs Mr. Perfect tähän? Uskaltaako vastata yhtä pitkästi vähintään. Sinustahan tässä on kysymys!
- Anonyymi00007
Prosentteja ei voi syödä, eikä niillä voi ostaa mitään.
Kun lähdetään pohjalta, niin on hyvä olla hyvin korkea kasvu. - Anonyymi00009
Joo, ja työttömyys ja konkurssit. Hyvää vauhtia kohti huippulukemia. Asuntojen hinnat romahtaneet, eikä kauppa käy. Terveydenhoito ajettu alas, samoin kuin vanhustenhoito. Sanoisin, että amerikan malliin mennään, eli rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy ja keskiluokkaa ei enää ole.
Ketään normaaliälyistä ei ota hermoon se, jos Suomen taloudellinen tilanne paranee. On jotenkin ihan outoa väittää, että joku niin ajattelisi.
Kuten jo toisaalla olen todennut, hallitukset ottavat hyvin mielellään itselleen kunnian siitä, kun talous kehittyy. Samoin ne siirtävät mielellään vastuun ongelmista muille. Tämä on ihan tavallista.
Todellisuudessa Suomen vientivoittoinen talous kehittyy lähinnä sen seurauksena, että se vienti on alkanut vetää. Siihen vaikuttaa tällä hetkellä moni asia.
On esimerkiksi täysin selvää, että jos Ukrainan sota vaikkapa ensi vuonna loppuu, siitä seuraa koko Euroopalle talouden piristysruiske, kun sodan vahinkoja aletaan korjata. Siitä sen hetkinen hsllitus taas ottaa kunnian itselleen. Tällä hetkellä taloutta piristää esimerkiksi koko Euroopan laajuinen sotilaallinen varustautuminen, joka parantaa tilannetta sekä suoraan aseteollisuudessa että alihankkijoilla.
En ymmärrä miksi teet näitä lapsellisia avauksia. Onko huomiontarpeesi noin suuri?Yksi ongelmasi ehkä onkin se, ettet ymmärrä. Onko sekin ymmärryskyvyttömyyttäsi, että näet avauksessani minun nostavani itseni huomion keskipisteeseen, vaikka todellisuudessa nostan huomion keskipisteeseen vihan ja katkeruuden epidemian, joka alkoi välittömästi sen jälkeen, kun valtamedia ja hallitusporukat, sekä kannattajat alkoi julkaisemaan positiivisia juttuja taloudesta yms. kehityksestä? Ehkä sun pitää alkaa tuulettelemaan korviesi väliä, kun tuo oivalluskyky ja ajattelun kepeys tuntuu olevan kateissa. Oletko mahdollisesti altistanut itsesi ylenmäärin vasemmistolaisen propagandan vaikutuksille?
☝️🙄Mr.Perfect kirjoitti:
Yksi ongelmasi ehkä onkin se, ettet ymmärrä. Onko sekin ymmärryskyvyttömyyttäsi, että näet avauksessani minun nostavani itseni huomion keskipisteeseen, vaikka todellisuudessa nostan huomion keskipisteeseen vihan ja katkeruuden epidemian, joka alkoi välittömästi sen jälkeen, kun valtamedia ja hallitusporukat, sekä kannattajat alkoi julkaisemaan positiivisia juttuja taloudesta yms. kehityksestä? Ehkä sun pitää alkaa tuulettelemaan korviesi väliä, kun tuo oivalluskyky ja ajattelun kepeys tuntuu olevan kateissa. Oletko mahdollisesti altistanut itsesi ylenmäärin vasemmistolaisen propagandan vaikutuksille?
☝️🙄Aika lailla tekstisi oli juuri sitä, mitä minä arvelinkin. Ainoastaan se, että vastasit noinkin nopeasti, oli yllättävää. Siitäkin tietysti voi johtopäätöksiä vetää.
Juttusi oli tuttua tyyliäsi juuri niiltä osin, että et ottanut oikeastaan lainkaan kantaa siihen mitä sanoin. Lähinnä keskityit väheksymään tekstiäni.
Koomista on se, että juttusi on täysin mielikuvituksen tuotetta. Täällä ei ole näkyvissä mitään "raivon purkauksia" talouden mahdolliseen nousuun liittyen. Olen itsekin useammankin kerran todennut asioita tuohon liittyen. Ne ovat sinunkin luettavissasi, mutta etpä ole niihin tässäkään ketjussa mitään vastannut. Et taida edes lukea suurinta osaa sinulle kirjoitetuista vastauksista? No, kuten sanoin, kukaan ei ole niin typerä, että ei toivoisi talouden kohenevan.
On humoristista, kun puhut propagandasta. Sinä itse nimittäin syötät tänne puhdasta propagandaa ja teet lisäksi sen vielä varsin tökerösti ja lapsellisella tavalla. Kirjoitat persuista kuin se joukko olisi sinulle jonkinlainen supersankareiden poppoo, joka ei ikinä tee virheitä.
Täytyy myöntää, että sinä kyllä alat oikeasti vaikuttaa jopa hieman ihmiseltä, joka ihan oikeasti ei oikein osaa hahmottaa asioita, joista kirjoittaa. Teoriaa vastaan sotii kuitenkin se, että olen tässä joskus lukenut sinulta yhden tekstin, jossa kirjoitit asiallisesti. Liekö se sitten ollut vain sattumaa?
Minä suhtaudun hyvin kriittisesti kaikkiin puolueisiin. Ehkäpä juuri siksi persuihin kohdistuva suitsutuksesi tuntuu minusta ajoittain lapselliselta ja kornilta, mutta myös jossain määrin epäuskottavalta. Kun politiikkaa on tullut seurattua pitkään, asioita tarkastelee hieman kriittisemmin. Sokeaa fanitusta en kykene puolueisiin kohdistamaan. Sinä taas olet joko "tosiuskova" tai sitten pelkkä feikki.
Toivottavasti saat jotakin tyydytystä toimintasi. Minä olen puolestasi vähän surullinen, olivatpa motiivisi mitkä tahansa.- Anonyymi00020
QuietMorning kirjoitti:
Aika lailla tekstisi oli juuri sitä, mitä minä arvelinkin. Ainoastaan se, että vastasit noinkin nopeasti, oli yllättävää. Siitäkin tietysti voi johtopäätöksiä vetää.
Juttusi oli tuttua tyyliäsi juuri niiltä osin, että et ottanut oikeastaan lainkaan kantaa siihen mitä sanoin. Lähinnä keskityit väheksymään tekstiäni.
Koomista on se, että juttusi on täysin mielikuvituksen tuotetta. Täällä ei ole näkyvissä mitään "raivon purkauksia" talouden mahdolliseen nousuun liittyen. Olen itsekin useammankin kerran todennut asioita tuohon liittyen. Ne ovat sinunkin luettavissasi, mutta etpä ole niihin tässäkään ketjussa mitään vastannut. Et taida edes lukea suurinta osaa sinulle kirjoitetuista vastauksista? No, kuten sanoin, kukaan ei ole niin typerä, että ei toivoisi talouden kohenevan.
On humoristista, kun puhut propagandasta. Sinä itse nimittäin syötät tänne puhdasta propagandaa ja teet lisäksi sen vielä varsin tökerösti ja lapsellisella tavalla. Kirjoitat persuista kuin se joukko olisi sinulle jonkinlainen supersankareiden poppoo, joka ei ikinä tee virheitä.
Täytyy myöntää, että sinä kyllä alat oikeasti vaikuttaa jopa hieman ihmiseltä, joka ihan oikeasti ei oikein osaa hahmottaa asioita, joista kirjoittaa. Teoriaa vastaan sotii kuitenkin se, että olen tässä joskus lukenut sinulta yhden tekstin, jossa kirjoitit asiallisesti. Liekö se sitten ollut vain sattumaa?
Minä suhtaudun hyvin kriittisesti kaikkiin puolueisiin. Ehkäpä juuri siksi persuihin kohdistuva suitsutuksesi tuntuu minusta ajoittain lapselliselta ja kornilta, mutta myös jossain määrin epäuskottavalta. Kun politiikkaa on tullut seurattua pitkään, asioita tarkastelee hieman kriittisemmin. Sokeaa fanitusta en kykene puolueisiin kohdistamaan. Sinä taas olet joko "tosiuskova" tai sitten pelkkä feikki.
Toivottavasti saat jotakin tyydytystä toimintasi. Minä olen puolestasi vähän surullinen, olivatpa motiivisi mitkä tahansa.Samaa mieltä tuosta, että Persfectillä on ”rooli”, jossa täällä yrittää pysyä. Jostain kirjoituksestaan olen itsekin joskus nähnyt vilahduksen henkilöstä roolin takana. Heppu ei ole missään tapauksessa tyhmä, vaikka kirjoittaa enimmäkseen tyhmiä.
Motiivinsa on hieman epäselvä. Anonyymi00020 kirjoitti:
Samaa mieltä tuosta, että Persfectillä on ”rooli”, jossa täällä yrittää pysyä. Jostain kirjoituksestaan olen itsekin joskus nähnyt vilahduksen henkilöstä roolin takana. Heppu ei ole missään tapauksessa tyhmä, vaikka kirjoittaa enimmäkseen tyhmiä.
Motiivinsa on hieman epäselvä.Juuri näin. Ehkäpä joku sitä palkkaa maksaa. Tai sitten hänen tavoitteensa ovat hämärän peitossa.
Voihan olla niinkin, että hän olettaa persujen olevan niin tyhmiä, että hänen on alennuttava tuolle tasolle?
- Anonyymi00010
Moi perfect. Et jaksanut oikein panostaa tällä kertaa. Ei ota pattiin vaan olen iloinen demarien kyvystä tehdä rationaalisia päätöksiä ja äänestän siksi heitä. BKT:n kasvu yksinään ei ole merkki talouden kasvusta jos siitä puhutaan. Talous saattaa kasvaa, mutta jostakin syystä kansalaisten luottamus talouteen ei ole kasvanut, mitä tapahtuu normaalisti talouskasvun yhteydessä.
- Anonyymi00011
Tuntuisi viittaavan siihen, että kansalaiset suhtautuvat poikkeuksellisen epäluuloisesti juuri orpopurran hallitukseen joka onkin pettänyt lupauksiaan minkä ehtii ja antanut suomalaisille kylmää kyytiä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuntuisi viittaavan siihen, että kansalaiset suhtautuvat poikkeuksellisen epäluuloisesti juuri orpopurran hallitukseen joka onkin pettänyt lupauksiaan minkä ehtii ja antanut suomalaisille kylmää kyytiä
Kokoomus ei ole ikinä luvannut että suomalaisilta ei leikata. Kokoomus jo pelkällä läsnäolollaan lähallituksessa lupaa lähestulkoon varmasti sen että suomalaisilta leikataan, mutta persut tekivät kyllä kaikkien aikojen takinkäännön.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kokoomus ei ole ikinä luvannut että suomalaisilta ei leikata. Kokoomus jo pelkällä läsnäolollaan lähallituksessa lupaa lähestulkoon varmasti sen että suomalaisilta leikataan, mutta persut tekivät kyllä kaikkien aikojen takinkäännön.
Soinin Timpankin on pakko vastahakoisesti nostaa hattua sille miten petollisiksi hänen opetuslapsensa ovat oppineet
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten sinut on petetty ja miten olet saanut kylmää kyytiä?
Anonyymi00012 kirjoitti:
Juuri näin.
Kokoomuksen lääke kaikkeen ovat aina eniten hyvätuloisia suosivat veronalennukset. Se on aina lähtökohta.
Fakta veronalennuksista on aina se, että ne hyödyttävät eniten hyvätuloisia. Tämä johtuu tietenkin alennusten prosenttiperusteisuudesta: mitä suuremmat tulot, sen suuremmat alennukset.
Oikeudenmukaistahan olisi tietenkin se, että vain pieni- ja keskituloisten verotusta alennettaisiin. Se ei kuitenkaan käy kokoomuslaisille, koska silloin alkaisi vinkuminen progression jyrkkenemisestä.Somen slap stick -huumoria.
😆👌
PS: Kuluttajien luottamus talouteen kasvoi kesä-heinäkuun mittauksissa korkeimmilleen neljään vuoteen. Luottamusbarometri näyttää aina samalla tavalla, eli ensin talouden luvut lähtee nousuun ja vasta sen jälkeen se alkaa näkymään luottamusbarometrissä. Vasemmalla on ollut odotettuna harhaanjohdatuksena se, että tätä jälkijunassa tulevaa ominaisuutta käytetään hyväksi ankeuttamisessa niin kauan kunnes sekin lukema alkaa nousemaan. Tosin aikaa ja lukuja seuraamattomat nolaa itsensä vielä senkin jälkeen, kun lukemat on jo lähteneet nousuun.
PS: Talous on muutakin kuin "bkt".QuietMorning kirjoitti:
Juuri näin.
Kokoomuksen lääke kaikkeen ovat aina eniten hyvätuloisia suosivat veronalennukset. Se on aina lähtökohta.
Fakta veronalennuksista on aina se, että ne hyödyttävät eniten hyvätuloisia. Tämä johtuu tietenkin alennusten prosenttiperusteisuudesta: mitä suuremmat tulot, sen suuremmat alennukset.
Oikeudenmukaistahan olisi tietenkin se, että vain pieni- ja keskituloisten verotusta alennettaisiin. Se ei kuitenkaan käy kokoomuslaisille, koska silloin alkaisi vinkuminen progression jyrkkenemisestä.Miksi vastustat yhdenvertaista veronalennusta? Onko mielestäsi oikeudenmukaista, että hyvätuloiset maksaa jopa yli 50% veroja? Perusteena se, että "mutkum niillä on varaa maksaa veroja!"??
Kun veroprosenttia lasketaan, suuremman palkan saaja säästää nimellisesti enemmän euroja kuin pienipalkkainen, koska hän maksaa veroa suuremmasta summasta. Yllätys?
Esim. nollaveron tilanne on se, että pienituloisimmat, jotka ei maksa ansioveroa, ei hyödy suoraan ansioverojen alentamisesta. Yllätys?
Suhteellinen merkitys on se, että suhteessa omiin tuloihinsa pieni- tai keskituloinen voi kuitenkin kokea veronkevennyksen arjen toimeentulossa merkittäväksi, jos veronalennus kohdistuu heihin. Ja pieni- ja keskituloisiin on tietoisesti kohdennettu veronalennuksia. Yllätys tämäkin?
#hyvätuloisuuden aiheuttama kateus ja viha
☝️🤨
- Anonyymi00015
Navat esiin kaikki ekonomistit.
- Anonyymi00016
Joo vielä kuin saadaan työllisyys nousemaan, niin vihervasemmiston nousu päättäjiksi saadaan estettyä? Suomi ehkä saadaan pelastettua matuilta ja woke ideologilta? Nyt vaan perussuomalaisilta ryhtiliikettä, lopetetaan väärinkäytökset näiltä kunniakansalaisilta?
- Anonyymi00017
Työttömyys vahvinta kymmeneen vuoteen, kokoomuksen alisuoriutuva puutarhatonttu hoiti hommat.
– Lupauksemme suomalaisille on: työtä ja toimeentuloa, turvallisuutta ja tulevaisuudenuskoa. Kokoomus lupaa, että tulevalla vaalikaudella suomalaisiin yrityksiin syntyy 100 000 uutta työpaikkaa, Orpo sanoi puheessaan. - Anonyymi00018
PS, paskaa suolesta jo kymmenen vuoden ajan. Ilman rasistipuoluetta talouskasvu olisi 5% ja työttömyys 0.5%!
- Anonyymi00019
Eipä se tavallista duunaria lohduta, hinnat jatkaa nousuaan ja palkkakehitys laahaa. Äskettäin oli uutisia että ruuan hinta nousee taas lähikuukausina.
Mutta hei, kiva että firman osakkaat saavat ostettua toisen kesähuvilan, kun osingot jaetaan. Suomessa ei yrityksissä valitettavasti voittoja investoida pahemmin, vaan plussakäyrät valuvat osakkaiden taskuihin.Kyllähän sen luulisi lohduttavan, sillä reaalipalkat on jo kasvussa ja tällä hetkellä lähes samalla tasolla kuin ennen 2022 inflaatiota. Ja ennen kuin ulvahdat, niin ymmärrä, että reaalipalkka tarkoittaa palkan todellista ostovoimaa, huomioiden siis myös markkinahintojen tason.
☝️😉- Anonyymi00022
Mr.Perfect kirjoitti:
Kyllähän sen luulisi lohduttavan, sillä reaalipalkat on jo kasvussa ja tällä hetkellä lähes samalla tasolla kuin ennen 2022 inflaatiota. Ja ennen kuin ulvahdat, niin ymmärrä, että reaalipalkka tarkoittaa palkan todellista ostovoimaa, huomioiden siis myös markkinahintojen tason.
☝️😉Eipä se tavallista duunaria lohduta, hinnat jatkaa nousuaan ja palkkakehitys laahaa. Äskettäin oli uutisia että ruuan hinta nousee taas lähikuukausina.
SAK:n runkkarit vittuili naisille ja ryömi kadulla tämän neutottelun sijjaan lakon aikaan- erosin liitosta ja menin töihini. Tietysti lakkovahdin kohdalla kovaa pieraisten.
Tiedotteessa SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta ilmoittaa keskusjärjestön esimerkiksi suunnittelevan ”lukuisille paikkakunnille kivoja ja sopivan mittaisia reittejä”. Anonyymi00022 kirjoitti:
Eipä se tavallista duunaria lohduta, hinnat jatkaa nousuaan ja palkkakehitys laahaa. Äskettäin oli uutisia että ruuan hinta nousee taas lähikuukausina.
SAK:n runkkarit vittuili naisille ja ryömi kadulla tämän neutottelun sijjaan lakon aikaan- erosin liitosta ja menin töihini. Tietysti lakkovahdin kohdalla kovaa pieraisten.
Tiedotteessa SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta ilmoittaa keskusjärjestön esimerkiksi suunnittelevan ”lukuisille paikkakunnille kivoja ja sopivan mittaisia reittejä”.Ethän nyt sentään tosissas väitä, että reaalipalkkojen nousu aiheuttaisi negatiivisia fiiliksiä duunareitten keskuudessa? Ymmärrän toki sun tuntemukses, jos on ideologinen pakko lukittautua yhteen "totuuteen", josta ei saa irti edes kangella kampeamalla, mutta mitä se hyödyttää? Varmasti ymmärrät, että totuus on aina totuus riippumatta siitä kuinka kovaa yrittää huutaa päälle.
- Anonyymi00023
Mr. Perseellä on taas faktat hakusessa. No... se on ihan tavallista persulle.
Kaikilla normaaleilla ihmisillä on faktat aina hakusessa. Teillä vasemmalla kompasteleviIIa toIIoiiIa on faktat aina hukassa.
😆👌- Anonyymi00025
Mr.Perfect kirjoitti:
Kaikilla normaaleilla ihmisillä on faktat aina hakusessa. Teillä vasemmalla kompasteleviIIa toIIoiiIa on faktat aina hukassa.
😆👌Taas aloit heti panemaan halvalla meitä vasemmistolaisia.
"Vähättely on eräs politiikan vaikutusmenetelmistä"
Noin tokaisi suuri vasemmistolainen ajattelija jo somen alkuaikoina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606