Missä turistit?????
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Kohta alkaa kova pöhinä, kun lapualainen kunnanjohtaja nostaa kiviriipan nousuun.
- Anonyymi00002UUSI
Alajärvi on Kauhavaa parempi yhteistyösuunta, koska Alajärvellä ei ole työväentaloa. Ei ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi00003UUSI
Ville haluaa kovasti olla kauhavalainen. Eikö?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ville haluaa kovasti olla kauhavalainen. Eikö?
Haluaisiko se istua Kauhavan kaupunginvaltuustossa?
- Anonyymi00005UUSI
Kauhava on siunattu paikka.Sinne lihapatojen ääreen me ollaan matkalla.Ihanaa!!!!!
- Anonyymi00008UUSI
Enemmistö haluaisi liittyä Alajärveen, mutta on klubeja ja yhdistyksiä, jotka haluaisivat liityttävän Kauhavaan.
- Anonyymi00006UUSI
Vain tollot asuvat maalla!
- Anonyymi00007UUSI
Köyhät asuvat kaupungeissa, niin kuin sinä, maalla asuvat ovat varakkaimpia.
Lähes miljoona suomalaista haaveilee maallemuutosta.
Selvisi, että lähes 25 prosenttia ison kaupungin keskustassa tai laidoilla asuvista haluaisi asua maaseudulla, mutta moni ei voi. Ydinmaaseudulla ja harvaan asutulla maaseudulla asuvat ovat Maaseutubarometrin mukaan myös tyytyväisimpiä asuinpaikkaansa.
Nuorista, alle 25-vuotiaista maaseutua pitää toiveasuinpaikkana 20 prosenttia, eli joka viides.
Kaupungin kaduilla tieliikenteestä tupruavat päästöt ja katupölyt syntyvät vieläpä jotakuinkin hengityskorkeudella, maaseudulla keuhkoihin saa sen sijaan hengitellä puhtaampaa ilmaa, joka on terveydelle, esimerkiksi hengityselimistölle, sydämelle ja aivoille, monin tavoin edullisempaa. Samalla myös melua ja äänisaastetta on huomattavasti vähemmän – jos lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441