Onkohan muita joita kiihottaa runkkailla näin. Vetelen myös käteen, mut aina välillä on kiimasta nussia paksua peittoa tai tyynyjä. Ois kiimasta kuulla tekeekö kukaan muu näin. Ja ehkä löytää joku joka haluis nusssia mun peittoa.
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Tuo Vantaan 22/6 voisi olla sinulle sopivaa seuraa...
- Anonyymi00003
Sinähän sen tiedät sekopää
- Anonyymi00002
psykan osasto kutsuu
- Anonyymi00004
Spede tietää buaahaa
- Anonyymi00005
Mistä ja millanen alottaja on? M60v 02al
- Anonyymi00008
Sellanen spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi00011
55 v homo Uusimaa .
- Anonyymi00006
Mä työntelen kullia patjojen väliin....m47
- Anonyymi00009
Porsas röh röh
- Anonyymi00013
Kiimasta, Laukasetko sinne myös?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiimasta, Laukasetko sinne myös?
En,otan paperille mällit...
- Anonyymi00007
Voisin kuvitella että mieltymys tyynyihin ja peittoihin juontaa juurensa lapsuudesta, koska tämä taitaa olla niitä ensimmäisiä tapoja sekä pojilla että tytöillä opetella itsetyydystä.
Muistan kuinka juuri mentyäni kouluun aloin kasaamaan näitä tyyny- ja peittomyttyjä, jotta saisin hieroskella pientä pippeliäni niitä vasten. Tuntui todella hyvältä, mutta luulisin että mytyt olivat liian pehmeitä jotta pieni kalu olisi kunnolla saanut hankausta ja tunne olisi tehokkaammin lähestynyt orgasmia.
Vähitellen varsinkin velipojan opetuksen avulla siirryin käsipeliin. Nyt aikuisiässä saatan aina toisinaan nylkyttää itseäni samanlaisia vuodevaatteista kasattuja myttyjä vasten ja muistella lapsuuden ensimmäisiä itsetyydytyskokemuksia. Haluan kuitenkin mukaan enemmän hankausta, joten laitan esim. kumia tai jotain muuta hankaavampaa materiaalia myttyyn mukaan. Kivan kiihottavaa niin lapsille kuin myös aikuisille.- Anonyymi00010
Mee hevon vittuun vajakki
- Anonyymi00012
Joo, varmaan jotain tuollaista ja siihen liityy varmaa seki et tiesi tekevänsä jotain kiellettyä. Usein on kiimasta myös piehtaroida tyyny/,peittokasalla ja hoitaa homma kädellä.
- Anonyymi00015
Moi, kyllä työmatkoilla hotelleissa tuli tyynyillä ja peitolla nautiskellut. Minusta se oli pienempi paha kuin vaimon pettäminen vieraan naisen kanssa. Vieläkin olen valmis sellaiseen, jos tilanne sattuu kohdalle, vaikka olen jo eläkkeellä.
- Anonyymi00016
Juu varmasti. Joka tavalla turvallisempi tapa poistaa paineita.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juu varmasti. Joka tavalla turvallisempi tapa poistaa paineita.
Monta kertaa oli vielä mielessä, että tekeeköhän kaveri naapurihuoneessa samaa😉
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Monta kertaa oli vielä mielessä, että tekeeköhän kaveri naapurihuoneessa samaa😉
😀 ehkäpä. Mua kiihottais katella kun joku Nissisen mun tärkeää ja tyynyjä ja nauttis estoitta
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
😀 ehkäpä. Mua kiihottais katella kun joku Nissisen mun tärkeää ja tyynyjä ja nauttis estoitta
No pitää varmaan tulla kokeilemaan😀
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
No pitää varmaan tulla kokeilemaan😀
Kunpa tulisitkin, täällä ois sänky valmiina. Mä toimin palvelijana halujen mukaan.
- Anonyymi00021
Kaikkia sitä tänä päivänä avohoitoon päästetään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639