Panen tyynyjä ja peittoja

Anonyymi-ap

Onkohan muita joita kiihottaa runkkailla näin. Vetelen myös käteen, mut aina välillä on kiimasta nussia paksua peittoa tai tyynyjä. Ois kiimasta kuulla tekeekö kukaan muu näin. Ja ehkä löytää joku joka haluis nusssia mun peittoa.

21

171

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuo Vantaan 22/6 voisi olla sinulle sopivaa seuraa...

• Anonyymi00003

Sinähän sen tiedät sekopää

• Anonyymi00002

psykan osasto kutsuu

• Anonyymi00004

Spede tietää buaahaa

• Anonyymi00005

Mistä ja millanen alottaja on? M60v 02al

• Anonyymi00008

Sellanen spede niuvanniemen suljetulta buaahaa

• Anonyymi00011

55 v homo Uusimaa .

• Anonyymi00006

Mä työntelen kullia patjojen väliin....m47

• Anonyymi00009

Porsas röh röh

• Anonyymi00013

Kiimasta, Laukasetko sinne myös?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kiimasta, Laukasetko sinne myös?

En,otan paperille mällit...

• Anonyymi00007

Voisin kuvitella että mieltymys tyynyihin ja peittoihin juontaa juurensa lapsuudesta, koska tämä taitaa olla niitä ensimmäisiä tapoja sekä pojilla että tytöillä opetella itsetyydystä.

Muistan kuinka juuri mentyäni kouluun aloin kasaamaan näitä tyyny- ja peittomyttyjä, jotta saisin hieroskella pientä pippeliäni niitä vasten. Tuntui todella hyvältä, mutta luulisin että mytyt olivat liian pehmeitä jotta pieni kalu olisi kunnolla saanut hankausta ja tunne olisi tehokkaammin lähestynyt orgasmia.

Vähitellen varsinkin velipojan opetuksen avulla siirryin käsipeliin. Nyt aikuisiässä saatan aina toisinaan nylkyttää itseäni samanlaisia vuodevaatteista kasattuja myttyjä vasten ja muistella lapsuuden ensimmäisiä itsetyydytyskokemuksia. Haluan kuitenkin mukaan enemmän hankausta, joten laitan esim. kumia tai jotain muuta hankaavampaa materiaalia myttyyn mukaan. Kivan kiihottavaa niin lapsille kuin myös aikuisille.

• Anonyymi00010

Mee hevon vittuun vajakki

• Anonyymi00012

Joo, varmaan jotain tuollaista ja siihen liityy varmaa seki et tiesi tekevänsä jotain kiellettyä. Usein on kiimasta myös piehtaroida tyyny/,peittokasalla ja hoitaa homma kädellä.

• Anonyymi00015

Moi, kyllä työmatkoilla hotelleissa tuli tyynyillä ja peitolla nautiskellut. Minusta se oli pienempi paha kuin vaimon pettäminen vieraan naisen kanssa. Vieläkin olen valmis sellaiseen, jos tilanne sattuu kohdalle, vaikka olen jo eläkkeellä.

• Anonyymi00016

Juu varmasti. Joka tavalla turvallisempi tapa poistaa paineita.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Juu varmasti. Joka tavalla turvallisempi tapa poistaa paineita.

Monta kertaa oli vielä mielessä, että tekeeköhän kaveri naapurihuoneessa samaa😉

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Monta kertaa oli vielä mielessä, että tekeeköhän kaveri naapurihuoneessa samaa😉

😀 ehkäpä. Mua kiihottais katella kun joku Nissisen mun tärkeää ja tyynyjä ja nauttis estoitta

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

😀 ehkäpä. Mua kiihottais katella kun joku Nissisen mun tärkeää ja tyynyjä ja nauttis estoitta

No pitää varmaan tulla kokeilemaan😀

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No pitää varmaan tulla kokeilemaan😀

Kunpa tulisitkin, täällä ois sänky valmiina. Mä toimin palvelijana halujen mukaan.

• Anonyymi00021

Kaikkia sitä tänä päivänä avohoitoon päästetään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe