Toimittajat keskittyvät täysin jonnin joutaviin ja toisarvoisiin asioihin. Miten Suomella ja suomalaisilla nykyisin menee, siitä vaietaan melko visusti. Työtä, tulevaisuutta ja vaurautta ei ole tarjolla.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Suomi-Laivan kapteeneina ovat olleet todelliset Suomi-Syöjät, jotka ovat surutta ottaneet lisää velkaa ja samalla kipanneet suomalaisten vero- ja velkarahoja ulkomaille, Ukraina-mafialle, NATO-mafialle, EU-mafialle sekä €uro-mafialle. Pankkiireja senkun naurattaa!
Emme ole vähimmässäkään määrin enää itsenäisiä. Äänestäminen ei auta, koska kaikki merkittävät puoleet ajavat vain Suomen alasajoa. Tämä kaikkinainen rikollisuus Suomen valtiota kohtaan ei olisi mahdollista, jos meillä olisi vahtikoirana valpas, rehellinen ja toimiva media.
Mutta kun ei ole, koko media on kuin häntäänsä heiluttava villaroira, joka nuolee minkä kerkeää näitä maanpetturipäättäjiä, tyyliin: ”Sauli Niinistö ja A. Stubb ovat kaikkien aikojen parhaita presidenttejämme!” Totuus on toki aivan toinen, Niinistö ja Stubb ovat todellisuudessa suuria maanpettureita, joiden oikea paikka olisi vankila. - Anonyymi00002
Suomi on ajettu propaganta modeen.
- Anonyymi00004
Tyytymättömyys Orpon hallitukseen kasvanut :(
- Anonyymi00005
Persuilla on todellisuu hukassa!
- Anonyymi00006
Yli 70 prosentti suomalaisista tyytymättömiä Petteri Orpon kokoomushallitukseen.
- Anonyymi00007
Oerussuomalisten johtaja on arveluttava henkisesti! Pienituloisten kurjistaminen näyttää antavan Purralle suunatonta nautintoa! Mielestäni se ei ole tervettä!
- Anonyymi00008
ORPON JA PURRAN HALLITUS, jää historiaan Suomen suurinpana Fasismin pään nousuna ja pimeyden aikana jossa KÖYHILTÄ RIISTETTIIN JA RIKKAILLE ANNETTIIN.
Täysin päinvastoin kuin Robin Hood teki aikoinaan! - Anonyymi00009
PURRA tuhoomassa Suomea!
- Anonyymi00010
Kirjaimellisesti kaikki ovat tyhjäntomittajia.
Pahentavat nykytilannetta salaamalla, tai oikeastaan yrmmätämyyttään.
Aivan pahasti on pielessä kaikki. Kehumalla aina parempi.- Anonyymi00011
Kaikki puolueet ovat tyhjäntoimittajia... Ennen vaaleja luvataan mitä sattuu, maat ja mannut, varsinkin eläkeläisille, jotka sokeina äänestävät sitä puoluetta joka lupaa esim. Vappusatasen💯
- Anonyymi00012
Toimittajista ei oikein muuhun ole kuin raflaavien otsikoiden tekoon sisällön jäädessä tyhjäksi!
- Anonyymi00013
PERSUT KÄY TAAS TODELLA KUUMANA! VOI VOI NIITÄ REPPANOITA!
- Anonyymi00014
RIIKKA ON SATANAN OMA LÄHETTILÄS!
- Anonyymi00015
Joka päivä ei tapahdu mitään jännittävää. Joutuu tekemään hömppäuutisia
- Anonyymi00016UUSI
HONOSTI MENEE JA TALOUS EI NOUSE!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri601626- 931028
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44787Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40770Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280753- 46742
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,255684- 52637
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied80598Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l113577