https://www.hs.fi/maailma/art-2000012208244.html
Mikä se naisen asema on Jumalan valtakunnassa, taivaassa?
Onko taivaassa homoja, voihan Jumala heidätkin armahtaa?
Lichtenstein muutti perintölakia. Nainen voi tulevaisuudessa johtaa valtakuntaa.
Näiden asema taivaassa?
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
Tasa-arvo on täysin perusteltu testi tässä vaiheessa. Näyttäisi vaan siltä että käy niinkuin oli odotettavissa, saatu valta kihahtaa hattuun, ja nyt katsotaan jo miehiä alaspäin, ja uhriudutaan ties mistä. Seksiäkään miehet ei kohta uskalla harrastaa naisen kanssa ilman kirjallista sopimusta etukäteen, kun pelkää että jos nainen ei ole siihen tyytyväinen saa raiskaussyytteen. Mopo on keulinut liikaa jo pitkään. Miesten pitäisi ryhdistäytyä ja ärähtää vähän että naiset olisi hetken hiljaa ja funtsisivat vähän käytöstään. Tasa-arvoon pätee sama kuin kaikkee muuhunkin. Se mikä annetaan, se voidaa ottaa yhtä nopeasti pois. Enkä usko että uutta mahdollisuutta annetaan kovin pian jos tämän tyrivät.
Mitä homoihin tulee, niin miksi ei pääsisi taivaaseen? Ei jumalaa kiinnostele mihin reikään kukin toisiaan lykkää. Kukin tyylillään. - Anonyymi00002UUSI
Eihän sitä naisten kanssa pidäkään harrastaa seksiä ennen kun on saattanut ne attarille ja sittenkin luvan kanssa kun on sattunut olemaan kiltisti. Seksiä varten on homot miehille, joiden kanssa ei kainostella ja ollaan samalla viivalla. Eri asia sitten se mitä Jumala siitä tuumaa, onko järjestelmä aivan Jumalan luomisen mukainen vai onko evoluutio sittenkin saanut sormensa peliin ja muuttanut ihmistä omituiseen suuntaan. Jos niin on, ei itkeminen auta oli naisen asema mikä tahansa. Sen on silloin evoluutio määrännyt kuten eläinmaailmassa, eikä silloin jumalilta kysellä missä naisen paikka on.
- Anonyymi00003UUSI
Logiikkasi ontuu. Jos kerran haluat harrastaa seksiä miesten kanssa, miksi sitten menet naisen kanssa naimisiin? Sosiaalisen paineen vuoksi vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561087- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459