Kontiolahdella mopomiitti

Anonyymi-ap

7

<50

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei tiennyt itkeäkö vai nauraa.
      Tuollaiset kaksi päällä ajaneet jantteritko ovat tämän yhteiskunnan toivo?

Ainoa minkä ne tyypit oppivat, on se että seuraavalla kerralla pitää olla paremmat ketjut.

• Anonyymi00002

Lapsi lähti taas poliisia karkuun.

• Anonyymi00003

Olis vaan poliisi ampunut perään kuten Etelä-Afrikassa poliisit tekee.
        Poliisin auktoriteetti alkoi hiipua kun aikanaan tuli poliisit-sarja ja alkoi höpötys "poliisi on ystävä"
        Tällaista ei pitäisi tehdä.
        Poliisi ei ole ystävä vaan lainvalvoja..ennen poliisia kunnioitettiin ja pelättiin.

• Anonyymi00004

Niin kauan, kun näiden idioottien touhuja vähätellään ja "pojat on poikia" meiningillä mennään, niin ei näitä koskaan saada kuriin. Kerrasta vaan kortti pois, kun tyhmäilee ja ajokorttia seuraavaksi vasta saisi kokeilla, niin sillä ehkä tyhmäilisivät vähemmän...mutta tuskinpa.

• Anonyymi00005

Pojat töihin ja itse maksamaan mopot ja bensat.

• Anonyymi00006

Vielä mitä, kyllä isi osaa,,, ostaa uuden ja virittää senkin uuden mopon!

• Anonyymi00007

Jokainen mopo-onnettomuus on aina ilo uutinen ja mitä pahemmin käy, sen parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      132
      1863
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      151
      850
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      810
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      782
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      722
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      681
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      274
      672
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      44
      667
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      602
    Aihe