Nimittäin kuvaamaan kännykällä ja aukomaan bussipysäkille pysäköidyn, ja hiukan poliisiautoa muistuttavan auton ovea - en.
Olen nähnyt vastaavanlaisen auton pysäköitynä useammankin kerran ja tajusin heti, että mitä ilmeisimmin siellä ollaan suorittamassa jotakin sellaista tehtävää, johon ei varmaankaan minun ammattitaitoani tarvita.
Keskuudessamme on kuitenkin kansalaisia, jotka ilmeisesti kokevat oikeudekseen ja velvollisuudekseen toimia toisin, ja sitten syy on... no kenenkäs muun kuin poliisin.
https://yle.fi/a/74-20241262
En menisi, en
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Virkamiehen tulee esiintyä sivistyneesti. Autossa istuneen olennon vastaus oli kai sitten sitä sivistynyttä virkamiehen kielenkäyttöä? Viikoittain tulee esiin uusia poliisin tunarointeja ja epäasiallista, jopa lainvastaista käytöstä ja toimintaa. Onko siis mikään ihme jos luottamus tähän ammattikuntaan laskee kuin se kuuluisa lehmän häntä? Poliisin arvostus on jo pudonnut alimmalle tasolleen kautta aikojen.
- Anonyymi00002UUSI
Aivan. Poliisin olisi pitänyt kysyä kohteliaasti oanko herralla joku hätä, kun noin tunkeutuu kuvaamaan vieraaseen autoon. Ainahan sitä nyt sen verran pitää olla poliisilla ymmärrystä kansalaisia kohtaan.
- Nojoo.
Mitähän lakikirja mahtaa sanoa tuosta videon julkaisemisesta. Ihan varmasti se ei ole perustuslaillinen kansalaisoikeus.
Jotenkin aavistelen, että siitä julkaisemisesta sitä saattaa vielä siunaantua maksamista.
- Anonyymi00003UUSI
antifantit kyllä tietää autot ja tuo rikosilmoitus todentaa asian 🤔
- Anonyymi00004UUSI
Poliisi ei tiedä että pakettiauto ei ole bussi ja pysäköi lainvastaisesti bussipysäkille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441