Mites Anolla ja Minnalla on ilta sujunut siellä Moskovan päässä Suomesta mukaan otetuilla varoilla nauttiessa halpoja ruokaostoksia Minnan paistellessa Anolle syötäväksi ?
https://www.youtube.com/watch?v=ohICJHCN0_E
Onko haissu savu nokkaa Moskovassa, Ano ?
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Aloittajan laittamalta videolta löytyy profeetallista esimateriaalia:
10.35 - 11.43
Syy selviää tässä miksi Goog hyökkää mus li mi en yllyttämänä , mus li mit Putinin liittolaisina, tosin millaisia liittolaisia, sellaisia jotka iloitsevat Putinin tuhosta....
Jos tuon kirjoittaa yhteen niin toisinaan sen suuri iskee täällä, kun ei saisi tosiasioita todeta vaan valehdella kuin YLE tai saatana Israelista ja muista heille tärkeistä asioista, joista pitäisi vaan valehdella ihmmisille aivopesten heitä.
Katsoin eilen videon, jossa n. 30miehen muslimilauma huuteli lähes koko videon ajan allahu akbar,ian vaan toistellen sitä kun sotivat ilmeisesti Syyriassa. Eivät saaneet ketään selvästikään tapettua mutta ampuivat vihollisen suuntaan heistä vilaustakaan tuskin näkemättä, videolla ei ainakaan näkynyt vihollisoletettuja. Kun sitä jatkuvaa huutelua allahu akbaria kuuntelee niin siihen kypsyy. - Anonyymi00002UUSI
Lännen jumalattomat jatkuvasti vääriä johtopäätöksiä tekevät ja siitä johtuvia päätöksiä tekevät ns. asiantuntijat ja tiedustelupalvelut , jotka eivät ole osanneet ennakoida tulevaa Putinin sodanaloitusta ja Euroopan valloitusta, vaikka Raamattu ( Goog hyökkää Israeliin) ja useat kristityt pitivät tätä esillä vuosikymmeniä,sekä Putin itsekin siitä puhui julkisesti usein, pitävät murhaaja-rotta Verikoira-Putinin uhkauksia ensisijaisesti pelote- ja painostuskeinona, jolla pyritään herättämään pelkoa lännessä jumalattomien ateistikoirapäättäjien ja muussa jumalattomassa rakkikoiralaumassa. Suoraa ydinaseiden käyttöä pidetään jumalattomien rakkikoirien kuten He-Mannilaisten keskuudessa epätodennäköisenä, ellei Venäjän antihomottavavaltio tai sen antihomottava poliittinen johto kohtaa välitöntä homottajien aiheuttamaa olemassaolon uhkaa .
Sama on Euroopan islamisaation uhkan suhteen, josta varoittivat kristityt, Putin ymmärsi sen, mutta salasi sen Euroopalta ja salassa rahoitti Euroopan islamisaatiota, kosa tietää sen heikentävän olennaisesti Eurooppaa, sillä Putin jo kauan tehnyt yhteistyötä monen muslimimaan liittolaisena. Tästäkin kristityt varoittivat ja muslimit itse kertoivat avoimesti suunnitelmiaan usein millaisella suunnitelma-ajalla he alkavat Euroopan valloitukseen.
Jossain vaiheessa ateistit ovat tätä ymmärtämäänkin että se on puhetta, joka toteutetaan jonakin päivänä. Toteutusvaiheet ovat jo pitkällä: paljon erilaista turvattomuutta ja kuolemaa on aiheutunut ja se jatkuu, esimerkkinä Ruotsin tilanne,jossa yjksinkertaiset jumalattomat päättäjät tyhmästi toimimalla alkovat tuhoamaan Ruotsia. Ne jotka kertoivat tosiasiat leimattiin rasisteiksi, vaikka toistivat sen minkä jotkut avoimemmin puhvat muslimit kertoivat. Ruotsin tilanne on nyt jo aika pitkälle mennyt välivaihe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459