Tämä on törkeää, miten näitä äsdeepeen poliitikkoja tulee yksi toisensa jälkeen sepittämään tätä samaa vanhaa paskaa siitä, että olisi rasistista olla kiinnostunut henkilön syntyperästä ja uskonnosta, eli etnisyydestä. Siinä ei ole mitään rasistista. Se ei ole mitenkään merkityksetöntä. Etnisyys ja uskonto voivat vaikuttaa paljon henkilön arvomaailmaan, ja sitä kautta siihen, että millainen henkilö on.
Etnisyydellä ja uskonnoilla on todella iso merkitys maailmassa. Niitä ei missään tapauksessa voi väittää merkityksettömiksi asioiksi, kuten filatov tässä väittää, koska niillä on erittäin suuri merkitys. Tätä merkitystä äsdeepeekin vähän väliä paasaa ja korostaa, perustelee sillä maahanänkeämistä.
Joten miten äsdeepee voi yhtä'äkkiä väittää, että etnisyyksillä ja uskonnoilla ei olekaan mitään merkitystä, että se ei vaikuta mitenkään mihinkään, että olisi aivan sama, että millainen henkilö on vaikkapa suomen presidenttinä tai kansanedustajana?
Äsdeepee ei voi väittää mitenkään, että etnisyyksillä ja uskonnoilla ei olisi mitään merkitystä politiikassa, kun niillä voi olla valtava merkitys.
Ainoa syy miksi äsdeepee nyt kuitenkin väittää etnisyyksien ja uskontojen olevan merkityksettömiä on se, että äsdeepee - jälleen kerran - pääsee näiden väitteidensä avulla harjoittamaan poliittista vainoa Perussuomalaisia kohtaan. Poliittinen vaino on rikos ihmisyyttä vastaan, joten äsdeepee syyllistyy rikoksiin ihmisyyttä vastaan väittäessään Perussuomalaisia rasisteiksi. Sanalla rasisti on erittäin suuri ihmisarvoa alentava painolasti. Joten äsdeepee suoranaisesti epäinhimillistää persuja ja Perussuomalaisia, mikä on kiihottamista kansanryhmää kohtaan.
Äsdeepee yrittää naamioida kuin käärme tämän kiihottamisen kansanryhmää vastaan ja rikoksen ihmiskuntaa vastaan väittämällä, että kysymyksessä olisi taistelu rasismia vastaan, eli toistamiseen ja jatkuvasti, systemaattisesti, aina kun vain vähänkin siihen tilaisuutta aukeeaa, niin äsdeepee leimaa, mustamaalaa ja panettelee ihmisiä rasisteiksi joko hyvin kevyin perustein tai kuten tässä, täysin ilman perusteita.
Poliitikkojen taustat, etnisyys ja uskonto ovat erittäin merkittäviä tekijöitä siinä, että millainen politiikko voi olla ja ketä hän sopii edustamaan. Tämä on universaali fakta. Se ei ole rasismia, vaikka äsdeepee kuinka yrittää väittää kysymyksessä olevan rasismi.
Rasismia olisi sellainen, että väittää jonkun olevan esim. tyhmempi uskontonsa tai etnisyytensä vuoksi. Persut eivät ole väittäneet mitään tälläistä.
Äsdeepee on ihan paska
23
<50
Vastaukset 23
- Anonyymi00002UUSI
Demarit valehtelevat kaiken. Ei ole näytettävissä demarin sanomaa lausetta joka olisi totta.
- Anonyymi00006UUSI
Vassujen puolue on sukupuolipuolue, ja percee stä.
- Anonyymi00010UUSI
Tuo on ainoa oikea totuus.
- Anonyymi00011UUSI
Tätä jäin miettimään: "Ei ole näytettävissä demarin sanomaa lausetta joka olisi totta."
En löytänyt nopeasti etsimällä ainuttakaan demarin sanomaa lausetta, joka liittyisi johonkin todellisuuteen. Tylsiä typeriä tyhjiä iskulauseita. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tätä jäin miettimään: "Ei ole näytettävissä demarin sanomaa lausetta joka olisi totta."
En löytänyt nopeasti etsimällä ainuttakaan demarin sanomaa lausetta, joka liittyisi johonkin todellisuuteen. Tylsiä typeriä tyhjiä iskulauseita.Ongelmaksi selkärangattomille tyhjänpuhujille muodostuu se, että kukaan ei ole unohtanut, kuka ne ongelmat on politiikallaan aiheuttanut.
- Anonyymi00003UUSI
PS puolue kuulemma lopetetaan lokakuussa.
- Anonyymi00004UUSI
Paskaa puhuvat Tytti, Antti ja Nasima.
- Anonyymi00007UUSI
Nassu on paras noista, tytti ja antti out.
- Anonyymi00005UUSI
Älä viitti persuilla enää näin myöhään sunnuntai-iltana. Huomenna on työpäiväkin.
- Anonyymi00008UUSI
Demokrates kirjoitti:
Mä jokapäivä töitä teen.👷♂️🏭🎵🎶
Joku päivä töihin meet, no et muuten tule menemään.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joku päivä töihin meet, no et muuten tule menemään.
Mä jokapäivä töitä teen kumminnii toellaennii.👷♂️🏭🎵🎶
- Anonyymi00014UUSI
Demokrates kirjoitti:
Mä jokapäivä töitä teen.👷♂️🏭🎵🎶
Trollaat homona
Suomi nousuun SDP.🌹❤️🇫🇮👍
- Anonyymi00009UUSI
Sinäkö se täällä persuja haukut joka käänteessä? KOK m kysyy
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinäkö se täällä persuja haukut joka käänteessä? KOK m kysyy
En.😇🙏❤️👍
- Anonyymi00016UUSI
Demokrates kirjoitti:
En.😇🙏❤️👍
Äitisi persepieru oot
- Anonyymi00013UUSI
Otsikossa on kirjoitusvirhe, se nimi kirjoitetaan ÄäsDeePee kahella äällä.
- Anonyymi00017UUSI
He (demarit) näkevät rasismia kaikessa jolla voivat runnoa maanrakoon poliittista vastustajaa.
- Anonyymi00018UUSI
Eli persuja
- Anonyymi00020UUSI
Vaikka kaikki ei rasismia ole, he näkevät silti niissä rasismia.
Itse kuitenkin voivat kannattaa erittäin rasistista intersektionaalisuutta.
- Anonyymi00019UUSI
Demareiden vaalilaulu: "mä joku päivä töihin meen, sen nyt kaikille selväks teen!"
Demarit ne vaan haaveilee töihin menosta, vielä miettivät viittiskö...kun töissä joutuu ottaan sairaslomaa että ehtii harrastelee...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741310- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28627- 44625
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84508
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474