Äsdeepee on ihan paska

Anonyymi-ap

Tämä on törkeää, miten näitä äsdeepeen poliitikkoja tulee yksi toisensa jälkeen sepittämään tätä samaa vanhaa paskaa siitä, että olisi rasistista olla kiinnostunut henkilön syntyperästä ja uskonnosta, eli etnisyydestä. Siinä ei ole mitään rasistista. Se ei ole mitenkään merkityksetöntä. Etnisyys ja uskonto voivat vaikuttaa paljon henkilön arvomaailmaan, ja sitä kautta siihen, että millainen henkilö on.

Etnisyydellä ja uskonnoilla on todella iso merkitys maailmassa. Niitä ei missään tapauksessa voi väittää merkityksettömiksi asioiksi, kuten filatov tässä väittää, koska niillä on erittäin suuri merkitys. Tätä merkitystä äsdeepeekin vähän väliä paasaa ja korostaa, perustelee sillä maahanänkeämistä.

Joten miten äsdeepee voi yhtä'äkkiä väittää, että etnisyyksillä ja uskonnoilla ei olekaan mitään merkitystä, että se ei vaikuta mitenkään mihinkään, että olisi aivan sama, että millainen henkilö on vaikkapa suomen presidenttinä tai kansanedustajana?

Äsdeepee ei voi väittää mitenkään, että etnisyyksillä ja uskonnoilla ei olisi mitään merkitystä politiikassa, kun niillä voi olla valtava merkitys.

Ainoa syy miksi äsdeepee nyt kuitenkin väittää etnisyyksien ja uskontojen olevan merkityksettömiä on se, että äsdeepee - jälleen kerran - pääsee näiden väitteidensä avulla harjoittamaan poliittista vainoa Perussuomalaisia kohtaan. Poliittinen vaino on rikos ihmisyyttä vastaan, joten äsdeepee syyllistyy rikoksiin ihmisyyttä vastaan väittäessään Perussuomalaisia rasisteiksi. Sanalla rasisti on erittäin suuri ihmisarvoa alentava painolasti. Joten äsdeepee suoranaisesti epäinhimillistää persuja ja Perussuomalaisia, mikä on kiihottamista kansanryhmää kohtaan.

Äsdeepee yrittää naamioida kuin käärme tämän kiihottamisen kansanryhmää vastaan ja rikoksen ihmiskuntaa vastaan väittämällä, että kysymyksessä olisi taistelu rasismia vastaan, eli toistamiseen ja jatkuvasti, systemaattisesti, aina kun vain vähänkin siihen tilaisuutta aukeeaa, niin äsdeepee leimaa, mustamaalaa ja panettelee ihmisiä rasisteiksi joko hyvin kevyin perustein tai kuten tässä, täysin ilman perusteita.

Poliitikkojen taustat, etnisyys ja uskonto ovat erittäin merkittäviä tekijöitä siinä, että millainen politiikko voi olla ja ketä hän sopii edustamaan. Tämä on universaali fakta. Se ei ole rasismia, vaikka äsdeepee kuinka yrittää väittää kysymyksessä olevan rasismi.

Rasismia olisi sellainen, että väittää jonkun olevan esim. tyhmempi uskontonsa tai etnisyytensä vuoksi. Persut eivät ole väittäneet mitään tälläistä.

23

<50

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

Demarit valehtelevat kaiken. Ei ole näytettävissä demarin sanomaa lausetta joka olisi totta.

• Anonyymi00006
        UUSI

Vassujen puolue on sukupuolipuolue, ja percee stä.

• Anonyymi00010
        UUSI

Tuo on ainoa oikea totuus.

• Anonyymi00011
        UUSI

Tätä jäin miettimään: "Ei ole näytettävissä demarin sanomaa lausetta joka olisi totta."

En löytänyt nopeasti etsimällä ainuttakaan demarin sanomaa lausetta, joka liittyisi johonkin todellisuuteen. Tylsiä typeriä tyhjiä iskulauseita.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tätä jäin miettimään: "Ei ole näytettävissä demarin sanomaa lausetta joka olisi totta."

En löytänyt nopeasti etsimällä ainuttakaan demarin sanomaa lausetta, joka liittyisi johonkin todellisuuteen. Tylsiä typeriä tyhjiä iskulauseita.

Ongelmaksi selkärangattomille tyhjänpuhujille muodostuu se, että kukaan ei ole unohtanut, kuka ne ongelmat on politiikallaan aiheuttanut.

• Anonyymi00003
      UUSI

PS puolue kuulemma lopetetaan lokakuussa.

• Anonyymi00004
      UUSI

Paskaa puhuvat Tytti, Antti ja Nasima.

• UUSI

Mummos puhuu paskaa.🎃

• Anonyymi00007
        UUSI

Nassu on paras noista, tytti ja antti out.

• Anonyymi00005
      UUSI

Älä viitti persuilla enää näin myöhään sunnuntai-iltana. Huomenna on työpäiväkin.

• UUSI

Mä jokapäivä töitä teen.👷‍♂️🏭🎵🎶

• Anonyymi00008
        UUSI
        Demokrates kirjoitti:

Joku päivä töihin meet, no et muuten tule menemään.

• UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Joku päivä töihin meet, no et muuten tule menemään.

Mä jokapäivä töitä teen kumminnii toellaennii.👷‍♂️🏭🎵🎶

• Anonyymi00014
        UUSI
        Demokrates kirjoitti:

Trollaat homona

• UUSI

Suomi nousuun SDP.🌹❤️🇫🇮👍

• Anonyymi00009
        UUSI

Sinäkö se täällä persuja haukut joka käänteessä? KOK m kysyy

• UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinäkö se täällä persuja haukut joka käänteessä? KOK m kysyy

En.😇🙏❤️👍

• Anonyymi00016
        UUSI
        Demokrates kirjoitti:

En.😇🙏❤️👍

Äitisi persepieru oot

• Anonyymi00013
      UUSI

Otsikossa on kirjoitusvirhe, se nimi kirjoitetaan ÄäsDeePee kahella äällä.

• Anonyymi00017
      UUSI

He (demarit) näkevät rasismia kaikessa jolla voivat runnoa maanrakoon poliittista vastustajaa.

• Anonyymi00018
        UUSI

Eli persuja

• Anonyymi00020
        UUSI

Vaikka kaikki ei rasismia ole, he näkevät silti niissä rasismia.

Itse kuitenkin voivat kannattaa erittäin rasistista intersektionaalisuutta.

• Anonyymi00019
      UUSI

Demareiden vaalilaulu: "mä joku päivä töihin meen, sen nyt kaikille selväks teen!"

Demarit ne vaan haaveilee töihin menosta, vielä miettivät viittiskö...kun töissä joutuu ottaan sairaslomaa että ehtii harrastelee...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      374
      1310
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      788
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      726
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      632
    5. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      28
      627
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      625
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      373
      573
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      84
      508
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe