Mihin tarkoitukseen

Anonyymi-ap

.. nuori mopon ostaa - jotain muuta kuin huvia ja iloa.

Yhteiskunta tulkoon vastaan järjestämällä tilaa nuorille ..

12

<50

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Liikkumiseen.

• Anonyymi00002
      UUSI

Sähköisten mopojen ja sähköskoottereiden osuus kasvaa kokoajan ja on jo lähempänä 20%, toki nekin saadaan helposti kulkemaan laittoman kovaa mutta jos haluaa meteliä täytyy asettaa räpätin kuten polkupyörissäkin,,,

• Anonyymi00004
      UUSI

mopetistit voi varoa mopon polttajia.

• Anonyymi00005
      UUSI

Espookin makselee kymmeniä miljoonia y-urheilijoiden hallista jonka lainat menivät takaamaan, mutta yhtään tyhjää parkkipaikkaa ei ole osoittaa mopoharrastajille.

• Anonyymi00006
        UUSI

Keulimisessa ja kuminpoltossa ei jaeta olympiamitaleita. Siksi "väärä" harrastus.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Keulimisessa ja kuminpoltossa ei jaeta olympiamitaleita. Siksi "väärä" harrastus.

Siinä kuin kiihdytysajot ja muut vastaavat ...

• Anonyymi00008
      UUSI

Helpottahan se nuorten liikkumista kouluun, harrastuksiin ja kavereiden luo. Nyt vain vanhemmat jotka rahoittavat nuorten mopoilua ovat unohtaneet täysin vastuunsa.
      Kyllä vanhemman velvollisuus on seurata että kaikki mopoiluun liittyvät asiat ovat kunnossa. Toiseksi pitää opastaa kuinka liikenteessä käyttäydytään ja muutenkin valvoa ja olla kiinnostunut siitä mitä lapset touhuavat.

Kortiton mopoilija, rekisteröimätön mopo, ylinopeus ja viritetty ajoneuvo saivat aikaan mopopojan kiilautumisen poliisin toimesta. Poliisilta vakava virhe, mutta syyttäisin kyllä mopopoikaa ja sakot räväyttäisin pojan vanhemmille, kun sallineet moisella tappokoneella ajamisen.
      Siinä on kaikki muut liikkeellä olijat vaarassa, kun noin röyhkeän laittomasti toimitaan. Näitä "kullanmuruja" saattaa olla paljonkin tien päällä. Vanhemmat laittavat lapsilleen mopoja jotta itse saa juopotella kotona rauhassa, kun lapsi ei ole silmissä eikä läsnä, ottavat sitä omaa laatuaikaa itselleen.

Oikein käytettynä mopoilu on hyvä juttu, pääsee itsenäisesti siirtymään paikasta toiseen.

• Anonyymi00010
        UUSI

Mopoilun hyvä korvaaja olisi fillarointi.
        Säästyisi melu- ja pakokaasualtistukselta.

• Anonyymi00011
        UUSI

Vanhempien vastuu on ulkoistettu mm. poliisille - siitä veroja maksetaan.

• Anonyymi00009
      UUSI

Sekä mopopojalle, pojan vanhemmille että poliisille tuomiot, roima sakko riittänee.
      Enemmän pitää huutaa, että vanhemmat ymmärtäisivät vastuunsa.

• Anonyymi00012
      UUSI

Viritetyllä mopolla keuliva on kova jätkä ja sellaisesta tytöt tykkää.

• Anonyymi00013
        UUSI

Sanoin kun kiroileva aseella osoittava poliiisi siis

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      390
      1429
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      788
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      726
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      674
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      642
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      378
      595
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe