Juuri heräsin ja kova aamuseisokki päällä, 17/4.5 iso terska kurkkii tiukan esinahkani alta, runkkaan hiljalleen ja kiimalimaa tulee jo liukasteeksi, kiinteät posliinikivekseni eivät roiku vaan odottavat hierontaa, hoidettu karvoitukseni tuo kullini hyvin esille hoikassa vartalossani, kuvittelen ja fantasoin että otat suihin minulta ja sen jälkeen istut ratsatamaan minun kullillani, haluan nauttia sinun tiukasta, tuntea kuinka se sykkisi kulluani vasten, imisit fritsun kaulaani ja laukeisin sisääsi...
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Haluisin. T. Bi tob ukm
- Anonyymi00002UUSI
Kullini odottaa sinun suutasi ja peppuasi, kuvittelen että otat sen suuhusi ja imet ihanasti, hiero samalla kiinteitä kiveksiäni ja hiero samalla liukkaria kulliini ennen kuin istut ratsatamaan, haluan tuntea tiukan reikäsi kun iso kullini uppoaa sisääsi, anna hyvät kyydit minulle! Haluan laueta sisääsi, ime kaulaani kunnon fritsu! Merkkaa minut nussituksi.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kullini odottaa sinun suutasi ja peppuasi, kuvittelen että otat sen suuhusi ja imet ihanasti, hiero samalla kiinteitä kiveksiäni ja hiero samalla liukkaria kulliini ennen kuin istut ratsatamaan, haluan tuntea tiukan reikäsi kun iso kullini uppoaa sisääsi, anna hyvät kyydit minulle! Haluan laueta sisääsi, ime kaulaani kunnon fritsu! Merkkaa minut nussituksi.
Menkääs nyt porsaat muualle sekoilemaan
Anonyymi00002 kirjoitti:
uuh todellakin kiva tapa aloittaa aamu 😋
- Anonyymi00006UUSI
kullityttö kirjoitti:
uuh todellakin kiva tapa aloittaa aamu 😋
Porsas röh röh
- Anonyymi00004UUSI
Paskatykin fantasia buaahaa
- Anonyymi00005UUSI
Kanta Hämeessä juuri tota haluan. T. Bi ukm 63b
- Anonyymi00007UUSI
Kaappihomo runkkari hyi hemmetti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4031557- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38747Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29694- 54669
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht407633- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474