Taisi 1000 jytkyä päästä maaliinsa.
Vastaukset 16
- Anonyymi00002UUSI
Putin tuhoaa Venäjän. Työ on vielä kesken, mutta hyvältä näyttää 🙂.
- Anonyymi00003UUSI
Jostain syystä Venäjän ilmatorjunta ei toiminut.
Oliko se hämäys eli kaikki meni suunnitelmien mukaan!! - Anonyymi00004UUSI
Ukrainan otteet Venäjää kohtaan kovenee, no itsepä ovat tämän tilanneet.
- Anonyymi00005UUSI
Moskova palaa on aika laaja käsite. Ei pala lähelläkään kaupunkia. Muutaman kymmenen kilometrin päässä olevilla asutus/ lähiöalueilla on tulipaloja. Ostoskeskuksia, terveysasemia, asuinrakennuksia on tulessa siellä täällä laajoilla alueilla. Itse kaupunki alueella ja keskustassa vietetään normaalia elämää. Kiovassa sen sijaan on taas päästy ihastelemaan revontulia laajalla alueella.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Moskova palaa on aika laaja käsite. Ei pala lähelläkään kaupunkia. Muutaman kymmenen kilometrin päässä olevilla asutus/ lähiöalueilla on tulipaloja. Ostoskeskuksia, terveysasemia, asuinrakennuksia on tulessa siellä täällä laajoilla alueilla. Itse kaupunki alueella ja keskustassa vietetään normaalia elämää. Kiovassa sen sijaan on taas päästy ihastelemaan revontulia laajalla alueella.
"Ostoskeskuksia, terveysasemia, asuinrakennuksia on tulessa siellä täällä laajoilla alueilla."
Laitapa linkkiä väitteeseesi.- Anonyymi00012UUSI
moloch_horridus kirjoitti:
"Ostoskeskuksia, terveysasemia, asuinrakennuksia on tulessa siellä täällä laajoilla alueilla."
Laitapa linkkiä väitteeseesi.Lue Pravdaa äläkä höpötä jonnin joutavaa.
- Anonyymi00006UUSI
Lisää.
Venäjä ei ole vielä kärsinyt tarpeeksi Putainin idioottimaisuudesta. Laskua tullaan maksamaan kymmeniä vuosia. Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?- Anonyymi00007UUSI
Venäläiset tykkää joten niillä menee hyvin ja tämä heille suotakoon. Muille tekee harmia. Parasta olisi jos venäläiset pystyisivät keskenään näin jatkamaan tulevaisuutensa loppuun saakka mutta se lienee jo mahdottomuus.
- Anonyymi00008UUSI
50000 sotilasta kuoli Moskovassa yhteen jytkyyn.
- Anonyymi00010UUSI
Kävitkö laskemassa ruumiit, vai onko tieto Esson baarilta peräisin?
- Anonyymi00011UUSI
Joko Putin kerkesi järjestää Voitonpäivän paraatin Moskovassa kun noin suuri määrä sotilaita on kerralla paikalla? Donbassin alueella alkaa olla aika valmista jo ja vanha raja on poistunut jo käytöstä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joko Putin kerkesi järjestää Voitonpäivän paraatin Moskovassa kun noin suuri määrä sotilaita on kerralla paikalla? Donbassin alueella alkaa olla aika valmista jo ja vanha raja on poistunut jo käytöstä.
Tuo kohta, "vanha raja" kuuluisi ukrainalaistenkin sisällyttää jo kielekäyttöön.
- Anonyymi00009UUSI
Eihän niillä Ukrainan kissanpieruilla kummasta vahinkoa saa aikaan, ihan toista jälkeä tulee USA:n Israelin, Iranin ja Venäjän ohjuksilla.
- Anonyymi00013UUSI
Pian lentää ballistiset FP-9 ohjukset.
- Anonyymi00014UUSI
Tuskin lentää, toimivan ohjuksen suunnittelu vaatii vuosikymmenten työn ja koeammunnat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351088- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40686Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus193547- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,170447Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6437