Jos Espoo kiinnostaa paikkakuntana, niin tällä palstalla aiheina näköjään vain suvivirsi ja uskonto. Puuttuuko espoolaista näkemys omasta alueestaan ja kaupungistaan, vai uskallus ottaa kantaa niin positiivisessa kuin negatiivisessakin mielessä kaupunkiimme, jonne muuttaminen saattaisi kiinnostaa muualta Suomesta kotoisin oleviakin, etenkin lapsiperheitä?
Ei hakemallakaan löydy mitään kiinnostavia asioita keskusteluiden sisällössä äkkiä vilkaistaessa.
Muodostuu käsitys paikalleen suomalaisista jumittuneista ihmisistä, jotka jankkaavat samaa aihetta päivät pääksytysten löytämättä ulospääsyä ajatuksistaan.
Timo Airaksisen sanoin:
”Olen aina ollut kiinnostunut omituisuuksista ja perversioista, yhtä hyvin tieteessä kuin seksissäkin, ja mitä muuta uskonto on kuin ajattelun, halun ja tunteen perversio.”
Aihealueissa paikkakunnat
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Samaa olen ihmetellyt. Kuinka monta eri aloitusta täytyy Suvivirrestä tehdä?
- Anonyymi00003
Toisaalta,jos on aiheesta Espoossa kiinnostunut tuskin jaksaa jumittunutta ketjua kelata, varsinkin kun syksy on jo aluillaan. Siispä aihealueista voi etsiä hakusanalla "Suvivirsi" josko löytyisi uskontoon, kirkkoon, koulun traditioihin tms. tai virsiin liittyvää.
- Anonyymi00002
Espoo on eriarvoisuuden karkein esimerkki suomessa. Olen todella iloinen että aikoinaan muutin sieltä pois pienenpään kaupunkiin, jossa ihmiset ovat pääosassa ja saavat enemmän osallisuutta kaupungin hallintoon, kuin kokkareiden perseenreiässä.
- Anonyymi00004
Espoon ongelmat hyvin tiivistittettynä. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1162406Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381491Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6421014- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686