SDP aiheutti itse ongelmat, nyt esittää maahanmuuton kiristyksiä
Anonyymi-ap
2026-08-17 11:57:22
SDP aiheutti itse ongelmat, nyt esittää maahanmuuton kiristyksiä – ”Kun todellisuutta ja täysin tietoisten tekojen seurauksia ei enää pääse karkuun, alkaa tällainen veivaus”
kertoo suomen uutiset
oleellinen asia
Polttava asia vantaalla ja Vaalit edessä
20
83
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Kiertoon tuo persuuutisläpydtä siitä mitään, että maahanmuuttajia on aina persujen ollessa hallitusvastuussa tullut huomattavasti enemmän kuin muina aikoina. Siis huomattavasti enemmän. Muita puolueita on lapsellista syyttää …
Persujen suuret öyhötyspuheet ja käytännön toiminta on maahanmuuttoasioissakinnkovasti ristiriitaisia.- Anonyymi00002
Demarit ovat vastustaneet kaikkia hallituksen tekemiä kiristyksiä maahanmuuttoon eli ovat houkutelleet sellaisia mamuja Suomeen, joita muut maat eivät ota vastaan.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Demarit ovat vastustaneet kaikkia hallituksen tekemiä kiristyksiä maahanmuuttoon eli ovat houkutelleet sellaisia mamuja Suomeen, joita muut maat eivät ota vastaan.
Fakta kuitenkin on, että persujen hallituskausina maahan on aina eniten tullut maahanmuuttajia.
Persupolitiikkojen ja persuhenkisten jatkuvat julkitulot ne vasta ovatkin houkuttelevia. Väitteet, että maahanmuuttajat saavat luksuselämän veronmaksajien piikkiin, parhaat asunnot parhailta paikoilta, autot, lomamatkat yms. Tuollaiset huuhaaväitteethän kuullostavat varmasti todella houkuttelevilta,,kun niitä on nämä someöyhötykset täynnä. - Anonyymi00005
miten olisit hetkessä padonnut sdp ja kepun tekemät lait?
katoppa eilinen A studio-Vigelius sen sanoi - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
miten olisit hetkessä padonnut sdp ja kepun tekemät lait?
katoppa eilinen A studio-Vigelius sen sanoiKatsoin kyllä. Toimittaja oli hyvin tehtäviensä tasolla ja oikaisi jatkuvasti Vigeliuksen paikkansapitämättömiä väitteitä.
Maahanmuuttokriittinen voi helposti olla ilman vihan lietsontaa ja vihapuhetta ja rasismilla öyhöttämistä. Voi olla persuille vaikea uskoa, mutta kyllä se on mahdollista…. Usko pois vaan. - Anonyymi00016
Suomen kansa on jakautunut. kahtia rikkaisiin miljomääreihin ja pienituloisiin työläisiin jotka käyvät pakosta töissä joka päivä elääkseen
Ja nihin jotka ei ymmärrä että eivät olekkaan miljonäärejä. Vaan töissä miljonääreille - Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Suomen kansa on jakautunut. kahtia rikkaisiin miljomääreihin ja pienituloisiin työläisiin jotka käyvät pakosta töissä joka päivä elääkseen
Ja nihin jotka ei ymmärrä että eivät olekkaan miljonäärejä. Vaan töissä miljonääreilleHeh.
Minulla on suunnattomia vaikeuksia ymmärtää mihin noista kahtiajakaantuneen Suomen kansan ryhmistä kuuluisin.
En ole miljonääri, se on helppo ymmärtää, enkä pienituloinen työläinenkään, sekin on helppo ymmärtää. En myöskään ole miljonääreillä töissä.
- Anonyymi00004
Vähänkö nauroin aivottomalle Eveliina Heinäluomalle A-studion penkillä. Ei näyttänyt uusi agenda olleen ihan selvillä.
- Anonyymi00006
melkoinen turhake...
- Anonyymi00008
cccccccccccccccccccc
- Anonyymi00009
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/maahanmuutto
seide so - Anonyymi00011
bbbbbbbbbbbbbbbb
- Anonyymi00013
Irakissa tuli voimaan helmikuussa 2025 lapsiavioliitot salliva laki.🤬😡 Uutisissa näytettiin pitkä jono pikkutyttöjä morsiusasuissa odottamassa vanhoja sulhasmiehiä. Kyllä silloin itku pääsi.😥😡 Käsittämättömän julmaa! Tätä halutaan Suomeen!
- Anonyymi00014
Persutko tuota haluaa?
Jurri tuollaisten takiahan ihmisiä pakenee noista maista maihin, jossa uskovat noiden asioiden olevan paremmin. Ja sitten kohtaavatkin persuja….
- Anonyymi00017
Demarit vastustivat hallituksen kaikkia esityksiä, jotka koskivat tiukennuksia maahanmuuttoon.
- Anonyymi00021
Ja mitähän ne esitykset nyt olikaan….
Vai olisikin käsityksesi syynä se, ettet mitenkään persujen tapaan ymmärrä olevan mahdollista olla maahanmuuttokriittinen ilman rasismia ja maahanmuuttajiin kohdistuvaa vihanlietsontaa.
Olisikohan tuossa se ero, miksi persujen politiikkaa tältä osin hyväksytä? Ei vain demarit, vaan tavalliset suomalaisetkin puolueesta riippumatta. Persut poislukien tietenkin…. - Anonyymi00026
Paska-aines ei tunnetusti häviä kuin tappamalla.
- Anonyymi00022
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed
- Anonyymi00024
cde
- Anonyymi00025
Tanskan demarit sai totuuden esiin?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3511404Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan78957Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.79888Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt46706- 120693
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38692- 49658
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9546- 26534
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525- 32521
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33508Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 80460
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 39440