Kiirettä ei ole

Anonyymi-ap

Hallintoelimen veli sanoi Youtube videolla noin 2-3 vuotga sitten, että me emme tiedä, milmoin se ( Harmageddon) tulee. Joten mitään kiirettä ei ole.

7

<50

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tarkoitti varmaan, että tarkkaa ajankohtaa ei voida sanoa, mutta harmagedonin uskotaan kuitenkin olevan lähellä.

Jos joku Jehovan todistajien seurakunnassa alkaisi opettaa, että harmagedon voi aivan hyvin olla vaikka satojen vuosien päässä, tätä ei hyväksyttäisi. Tuollainen ihminen peloteltaisiin hiljaiseksi tai erotettaisiin seurakunnasta esim. luopumukseen tai jakaumien aiheuttamiseen vedoten.

Järjestön opetukseen on aina kuulunut, että loppu on pian käsillä, sillä hetkellä elävien ihmisten lähitulevaisuudessa. Todistajuus elää siitä, että loppu on koko ajan aivan lähellä just kohta ihan pian. Ja kun aikaa kuluu ja kuluu, loppu on silti koko ajan ihan pian.

• Anonyymi00002

Minulla ei ole ollut kiirettä sen jälkeen,kun lähdin JT lahkosta.
        Julistan evankeliumia silloin kun aukeaa sopiva tilaisuus.

• Anonyymi00003

Vartiotorni takoittaa antaa käsityksen että loppu on pian.

Ja jt:n ajattelemaan, että kun myyn asuntoni tai muuta omaisuutta, ja annan rahat vartiotorniuskonnolle, niin eihän se Jehova voi minulle sitten mitään pahaa tehdä.

• Anonyymi00005

Järjestölle lahjoittamista pidetään palvontatekona itselleen Jehovalle. Opetetaan, että Jehova on ystäväsi, kun lahjoitat järjestölle rahaa ja noudatat muutenkin opetusta. Ja kääntöpuoli, jota ei sanota suoraan, mutta vihjaillaan: jos et lahjoita, niin ehkäpä Jehova ei halua olla ystäväsi.

• Anonyymi00004

Emmehän ole jäniksen selässä.

• Anonyymi00006

Kyllä nyt on kiire. Vasta 2000 vuotta kiirettä, hyvä jos kerkeää mitä pitää.

• Jos maailmanlopun ajankohta kiinnostaa, niin kannattaa seurata, miten oikea liiton merkki, Peräilma, alkaa hiipua. Siis se ei todellakaan raamatun mukaan ole sateenkaari.
      Ensin karvaisilta paviaaneilta, sitten vasta ihmisiltä. Kun käy viikottain Korkeasaaressa haistelemassa paviaaniaitauksen äärellä, saa varmasti ennakkovaroituksen harmasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      1852
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      129
      1067
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      109
      1050
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      961
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      908
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      53
      789
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      687
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      647
    9. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      642
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      238
      641
    Aihe