Kauanko menee että ukraina käy venäjän kaasukenttiin käsiksi...miettikää Moskovassa,,
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ukraina on jo sotansa hävnnnyt!
- Anonyymi00002
Niinku. Illin Igori Pietarista. Samaa jo ootte heti alus Igori hokenut. Ja 5v menossa. Ja nythän mm Moskovassa ja Pietarissa ym on bensa pulaa ja öljyjalostamot ym palaa ja kaasusta on pulaa Igori. Mixi et ole rintamalla Igori?? Kerropas nyt tänne päin siitä
- Anonyymi00003
😂😂😂
Niinkö luulet?
- Anonyymi00005
Jalostamoista seuraavat kohteet ovatkin öljyn ja kaasun alkulähteet.
- Anonyymi00006
Igori Igori Pietarista ja Sergei. Kun niin kovasti sitä kirjoitatte että miten menee teillä ym. Mutta menkää nyt auttamaan sodassa. Ku ei mee hyvin niin mixi ette ole itse sodassa ja voitte tuottaa ylpeinä sankari kuoleman. Ja jos jäätte jalkapuolixi niin voittehan kehua olleenne sodassa. Eikä pelkureita takana kaukana sieltä. ..niin mixi ette ole itse sodassa??
- Anonyymi00007
Igori ja Sergei Pietarista. Pelkureita sitö ootte ku ette oo sodassa?? Vastaileppas nyt tänne Igori ja Sergei Pietarista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811129Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani198812- 40735
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br213719Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai178688- 101656
- 42638
- 57613
- 49558
- 24528