Millainen on CLA EV 250:n selviytyminen talvikeleissä?

Anonyymi-ap

Mietteissä vähän käytetty sähkö-CLA 250. Takavetoinen joka ei kesällä haittaa vaan oli koeajolla mahtava ajaa. Miten tuo takaveto pärjää jäällä ja lumessa? Tuleeko maavaran kanssa ongelmia?

Olisi muutoin huippu sähköauto kun ei tarvitse stressata toimintamatkoista ja lataamisesta.

2

<50

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eilen tossa oli takavetoinen IS lexus hiekkakentällä joutomaalla hakemassa parkkia kun vietiin lasta hippo kisoihin. Siihen se jäi takavedolla raapimaan maata pitkäksi aikaa ilman talveakin. Takavedolla toki pärjää talvella jotenkin mutta sen jälkeen kun nelivetoon tottunut niin ei kyllä ikinä enää takavetoa suomen talveen. Se on yhtä jännittämistä varsinkin kun lumisia talvia ollut. Mulla oli muutama vuosi sitten takavetoinen C300e farkku ja kyllä sillä oltiin ihan kunnolla pohjasta kiinni ja lapioitiin sitä jo ekana talvena helsingissä.

• Anonyymi00002

Onhan tuota takavetoisellakin pärjännyt ainakin täällä Oulun korkeudella. Aikoinaan oli kolme ensimmäistä autoa takavetoisia, välissä muutama etuvetoinen ja nyt pari viime talvea takavetoinen w204 mersu. Liukastahan se vähän on risteyksistä lähteä mutta eipä juuri vaikeampaa kuin etuvedollakaan, nelivedolle ei tietenkään pärjää. Spinnauksiakaan ei tartte jännittää kun pitää ESPn päällä. Se kyllä nappaa heti kiinni jos alkaa lähteä luisuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      38
      2211
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      716
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      701
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      71
      532
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      502
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      500
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      500
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      480
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      479
    10. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      477
    Aihe