Ne on ennustettu Raamatussa.
”Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan…”
2 Piet 3:3
Lopunajan pilkkaajat
43
64
Vastaukset 43
- Anonyymi00001
Ja tietäkäät se ensin, että viimeisinä päivinä tulevat pilkkaajat, jotka oman himonsa jälkeen vaeltavat,
- Anonyymi00002
Och det mån I framför allt veta, att i de yttersta dagarna bespottare skola komma med bespottande ord, människor som vandra efter sina egna begärelser.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Och det mån I framför allt veta, att i de yttersta dagarna bespottare skola komma med bespottande ord, människor som vandra efter sina egna begärelser.
Knowing this first, that there shall come in the last days scoffers, walking after their own lusts,
- Anonyymi00004
Me elämme näitä viimeisiä aikoja NYT!
Ilmiselvästi, kun uskonharhaiset pilkkaavat epäjumalaansa rukoilemalla hänen ilmiselvään tahtoonsa muutosta!
Kun sairastuneet haluavat parantua epäjumalan heille antamasta taudista, eikö se ole epäjumalan pilkkaa?- Anonyymi00009
he-ma kirjoitti:
Ilmiselvästi, kun uskonharhaiset pilkkaavat epäjumalaansa rukoilemalla hänen ilmiselvään tahtoonsa muutosta!
Kun sairastuneet haluavat parantua epäjumalan heille antamasta taudista, eikö se ole epäjumalan pilkkaa?Kyllä, synti on heidän jumalansa valtakunta, mistä he haluaisivat parantua. Loogisesti ajateltu.
- Anonyymi00014
2000 vuotta on ollut "lopu ajat"
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä, synti on heidän jumalansa valtakunta, mistä he haluaisivat parantua. Loogisesti ajateltu.
Mutta he eivät voi parantua, koska he ovat sen itse valinneet ja peranneet pois Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan. (Matt.13:33 ja 1.Kor.5:7).
Kuka käski uskoa Paavalia?! - Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mutta he eivät voi parantua, koska he ovat sen itse valinneet ja peranneet pois Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan. (Matt.13:33 ja 1.Kor.5:7).
Kuka käski uskoa Paavalia?!Tämä on ihan hullu ihminen. Paavali oli opettaja. Opetti Jumalan sanaa ihmisille ja ihmisiä tuli uskoon. He uskoivat sanan mitä Paavali opetti. Jumalan sanaan ja sen myötä siis Jumalaan.
Paavali oli työkalu Jumalan armosta, ei siis itse Jumala. Epäilen kirjottajan olevan tirkistelijä ja vähintäänkin yökastelija lapsuudessaan. Homot muistot lapsuuden pyhäkoulusta,, kun ei osannut lukea.*
- Anonyymi00005
Per-kele se aikansa riehuu ja melskaa ja mellestää, eli varastaa, tappaa ja tuhoaa. Sitten se lopulta heitetään tulikivijärveen.
- Anonyymi00010
No 2000 vuotta nyt on mellastanut jo.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No 2000 vuotta nyt on mellastanut jo.
Ja saanut ihmiset uskomaan, että.paha on jopa pyhää.
- Anonyymi00032
Niin on kirjoitettu käyvän!
Anonyymi00032 kirjoitti:
Niin on kirjoitettu käyvän!
On kirjoitettu että Nalle Puh elää puolen hehtaarin metsässä! Revi siitä!
- Anonyymi00006
Se on per-keleen rekrytoinnin aikaansaama pahan vyöry.
- Anonyymi00012
Juu 2000 vuotta.
- Anonyymi00007
Tälläkin palstalla on näitä ennustettua pilkkaajia. He täyttävät ennustukset.
- Anonyymi00013
Se alkoi jo 2000 vuotta sitten.
Pietarin kirjeen kirjoitti joku vasenmistolainen vähenmistö konmunisti trolli Moskovasta.
🇷🇺🎖🎈✨️🧨💣💥- Anonyymi00008
Se alkoi jo 2000 vuotta sitten tuo himokultti, ja pelastuminen palvelemaan lihalla synnin lakia, ja tekemään sitä pahaa mitä vihaa, kun palvoo Jeesusta tosi Jumalana kiroukseksi kirotuksi uhriksi. En keksi pahempaa pilkkaa.
- Anonyymi00015
<<<”Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan…”
2 Piet 3:3<<<
Minkä mukaan vaeltamista tämä teidän mielestänne on? Paavalin tärkein kristinuskon oppikirje, kirje Roomalaisille:
<<<7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen... sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN lihalla synnin lakia.<<<
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=roo&luku=7
Tämä on nimeltään kristinusko, kun Jeesus on tosi Jumalana kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu uhri itsen puolesta.- Anonyymi00016
Kaikki uskovaiset voivat painua helvettiin valheinensa, mihin ovat matkallakin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Milloin tulee maailmanloppu ja Jeesuksen toinen tulo?
Matt. 24:3-35 "Ja kun hän istui Õljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki? ... Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus .. aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta .. ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat."
Lukijaa muistutetaan, että Jeesuksen aikainen sukupolvi katosi noin 1900 vuotta sitten.
Mark. 13:30 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat."
Luuk. 21:32 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu."
Ajoittain arvellaan Jeesuksen tarkoittaneen 'sukupolvella' jotakin ihmissukupolvea väljempää käsitettä. Tämä selitys ei silti ole yhteensopiva Jeesuksen ja profeettojen lausuntojen kanssa --
Matt. 16:28 -- Jeesus ilmoittaa ihmisjoukolle, että kaikki heistä eivät ehdi kuolla ennen Jeesuksen toista tuloa;
Matt. 16:28 "Totisesti minä sanon teille: Tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
Matt. 10:23 -- Jeesus tietää valistaa, että opetuslapset eivät ehdi edes käydä Israelin kaupunkeja loppuun, ennen kuin maailmanloppu tapahtuu.
Matt. 10:23 "Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee."
Mark. 14:61-62 -- Jeesus uhittelee papille, että myös tämä tulee näkemään Jeesuksen toisen tulon vielä elinaikanaan.
Mark. 14:62 "Jeesus sanoi: Olen; ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä."
Jeesus uhittelee papille, että myös tämä tulee näkemään Jeesuksen toisen tulon vielä elinaikanaan.
Mark. 14:62 "Jeesus sanoi: Olen; ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä."
EI TOTEUTUNUT - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Milloin tulee maailmanloppu ja Jeesuksen toinen tulo?
Matt. 24:3-35 "Ja kun hän istui Õljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki? ... Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus .. aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta .. ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat."
Lukijaa muistutetaan, että Jeesuksen aikainen sukupolvi katosi noin 1900 vuotta sitten.
Mark. 13:30 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat."
Luuk. 21:32 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu."
Ajoittain arvellaan Jeesuksen tarkoittaneen 'sukupolvella' jotakin ihmissukupolvea väljempää käsitettä. Tämä selitys ei silti ole yhteensopiva Jeesuksen ja profeettojen lausuntojen kanssa --
Matt. 16:28 -- Jeesus ilmoittaa ihmisjoukolle, että kaikki heistä eivät ehdi kuolla ennen Jeesuksen toista tuloa;
Matt. 16:28 "Totisesti minä sanon teille: Tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
Matt. 10:23 -- Jeesus tietää valistaa, että opetuslapset eivät ehdi edes käydä Israelin kaupunkeja loppuun, ennen kuin maailmanloppu tapahtuu.
Matt. 10:23 "Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee."
Mark. 14:61-62 -- Jeesus uhittelee papille, että myös tämä tulee näkemään Jeesuksen toisen tulon vielä elinaikanaan.
Jeesus uhittelee papille, että myös tämä tulee näkemään Jeesuksen toisen tulon vielä elinaikanaan.
EI TOTEUTUNUTMatt. 16:28 -- Jeesus ilmoittaa ihmisjoukolle, että kaikki heistä eivät ehdi kuolla ennen Jeesuksen toista tuloa;
EI TOTEUTUNUT - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
EI TOTEUTUNUTMatt. 10:23 -- Jeesus tietää valistaa, että opetuslapset eivät ehdi edes käydä Israelin kaupunkeja loppuun, ennen kuin maailmanloppu tapahtuu.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
EI TOTEUTUNUTMatt. 16:28 "Totisesti minä sanon teille: Tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
EI TOTEUTUNUT - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
EI TOTEUTUNUTEIVÄT MAISTA KUOLEMAA, tiedätkö sinä mitä tämä ikuinen elämä on? Minä en voi sanoa, ettei toteutunut, kun en tiedä mitä se tarkoittaa, enkä ryhdy kuvittelemaan tietäväni.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
EI TOTEUTUNUTMikä nero sinä luulet olevasi syytämällä.kilometri kaupalla tekstiä luuloinesi ja kuvitelminesi, ja luulemalla ennen kaikkea mmärtäneesi tekstejä , joiden tuntemattomien kirjoittajien motiiveja?! Kyllä uskolla on valtava voima, höh.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mikä nero sinä luulet olevasi syytämällä.kilometri kaupalla tekstiä luuloinesi ja kuvitelminesi, ja luulemalla ennen kaikkea mmärtäneesi tekstejä , joiden tuntemattomien kirjoittajien motiiveja?! Kyllä uskolla on valtava voima, höh.
Syytä olettaa, ettei niitä ole edes uskottavaksi kirjoitettu, mutta uskon synnyttämiseksi kyllä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Syytä olettaa, ettei niitä ole edes uskottavaksi kirjoitettu, mutta uskon synnyttämiseksi kyllä.
Se on just sitä - kyllä te hyttysiä siivilöitte, mutta nielette kamelin.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voi olla mutta voi olla olemattakin.😇❤️🙏
- Matti Nykänen -
- Anonyymi00018
Joo vaihdetaan ketjua, tää ei ollu kiva. Tähän on paha valehdella.
- Anonyymi00023
Aika naurettaviahan ne uskovaiset ovat olleet aina
- Anonyymi00026
Naurettavinta on luulla ymmärtäneensä - on sitten asia kuin asia.
- Anonyymi00030
Paavalin pilkkaajat kun eivät pidä Paavalin homojutuista tulevat lopunaikoina.
- Anonyymi00034
Totta - niihin puheisiin todennäköisesti maailma loppuukin, koska kun alkoi raamattukäräjät, Suomessa julkaistiin eksegetiivan laitoksen väitös, että Jeesus oli homo.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Totta - niihin puheisiin todennäköisesti maailma loppuukin, koska kun alkoi raamattukäräjät, Suomessa julkaistiin eksegetiivan laitoksen väitös, että Jeesus oli homo.
Paavali pisti tikarilla vielä lopuksi oikein kunnon kuolettavan iskun uskovaistensa sisuksiin.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Paavali pisti tikarilla vielä lopuksi oikein kunnon kuolettavan iskun uskovaistensa sisuksiin.
Sitä on ollut kiva seurata nyt vuodesta 2019 näiden hurskaiden uskovaisten "Jeesuksen omien" homopuheita.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sitä on ollut kiva seurata nyt vuodesta 2019 näiden hurskaiden uskovaisten "Jeesuksen omien" homopuheita.
Eipä sitä juuri pahemmin olisi voinut enää uskovaisia nolatakaan.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Eipä sitä juuri pahemmin olisi voinut enää uskovaisia nolatakaan.
Siinä ovat joutuneet papit ja piispatkin vääntelemään käsiään.
- Anonyymi00031
Kuin sieniä sateella ja ne ovat lisäksi kärpässieniä!
- Anonyymi00033
Mistä lasketaan, että mikä on lopun aika? Se on tullun luultavasti monen mielestä vastaan jo moneen kertaan viimeisen 2000 vuoden aikanakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061261
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466