Kunnan sivuilla on koulukuljetusreitit ja aikataulut. Miksi niitä ei noudateta?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Yllätyitkö? Minä en.
- Anonyymi00002UUSI
Vajaa viikko koulua ja kyydit ihan sekaisin.
Kilpailutus on käyty ja niillä ehdoilla mennään, ei siinä sooloilla. - Anonyymi00003UUSI
Ainakin ennen toimi koulukuljetukset hyvin, tosin jo pari vuotta aikaa kun viimeinenkin meidän lapsista on yläasteelta päässyt. Asia ilmeisesti sitten muuttunut?
- Anonyymi00004UUSI
On muuttunut ja valitettavasti huonompaan suuntaan. Jos ei onnistu niin ulos, ei jatkoon!
Negatiivista kokemusta ei kannattaisi kerryttää, sitä kun saattaa olla ulkona seuraavasta kilpailutuksesta.
Harmi, jotenkin ajattelin että olisi ollut heillä hyvä tilaisuus näyttää, mutta ei niin ei. - Anonyymi00005UUSI
- Miksi myöhästyit?
- Koulukyyti oli myöhässä.
- Miksi et tullut eilen kouluun?
- Kolukyytiä ei näkynyt. - Anonyymi00006UUSI
Kai kunta määrittää aikataulut ja reitit ja niiden mukaan ajetaan?
Onko ne uudet reitit sitten päivittämättä sinne sivuille, jos kerta joku kilpailutuskin ollut ja uusi ajuri? - Anonyymi00007UUSI
Uudet reitit ja aikataulut on päivitetty mutta sehän se ongelma on, että niitä ei ajeta.
Tämän yrityksen kotipaikka on Seinäjoki mutta ainakin viime viikolla koulun pihassa on ollut firman edustaja ohjaamassa lapsia toisiin autoihin. Oppilaslistoista välittämättä aivan eri reiteille. En ole aiemmin huomannutkaan että Evijärvellä ei ole enää paikallista linja-autoalan yrittäjää, harmillista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta351606- 75962
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290839Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75760Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii259725Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O45705- 69684
- 33593
- 74587
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty57584