"Kyse on siitä, että ihmiset voivat elää normaalia elämää minkä tahansa hallinnon alaisuudessa ja haluamme, että mielipiteemme tulee kuulluksi." "Kukaan Kiovassa ei kuuntele meitä. Haastateltava haluaa näyttää minulle videoita, joiden hän sanoo saavan ihmiset täällä erittäin vihaisiksi. Tämä perhe on todella mielenkiintoinen, sillä toisin kuin useimmat ihmiset, joiden kanssa puhumme Donetskin Venäjä-mielisissä mielenosoituksissa, he seuraavat myös ukrainalaista televisiota. He kertovat tekevänsä täysin tietoisen valinnan asettua venäläisten puolelle – ja tässä on syy siihen. "Tämä on koulu, vai mitä?" "Se on koulu. Kiovassa. Nämä ovat lapsia." He huutavat: ”Hirttäkää venäläiset, hirttäkää venäläiset!” Hän sanoo nytkö väität, että me olemme separatisteja – että me olemme niitä pahiksia? Kyseinen haastattelu oli kuvattu ennen 2014 sodan alkua, muutenkin kuin käy katsomassa uutisointia ukrainasta 2000-2022 huomaa ison eron, nykyään mitä uutisoitiin silloin sanotaan venäjän propagandaksi. Tietenkin venäjällä on oma propagandansa mutta miksi pitää länsi median poistaa tämmöisiä haastatteluja ? voi kuka vain miettiä sitä itse. historia ( His story ) ihmisen poliittinen muisti on kuin kultakalalla suurin osa suomalaisista tuskin edes tiesi ukrainasta mitään ennen 2022. Suosittelen jokaisen tutkia itse ennen 2022 tietoa niistä näkee eri kuvan kuin mitä meille halutaan täällä syöttää. Ei ne venäjän elititkään mitään puhtaita pulmusia ole omasta mielestäni samoja kuin euroopan tai yhdysvaltojen eliitti toisin venäjä on valmis taistelemaan itse missä eurooppa yleensä haluaa ulkoistaa sodat muille
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
BBC on Big Black Cock.
- Anonyymi00002
Nato Tiltu himoitsee BBC:a
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nato Tiltu himoitsee BBC:a
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi00003
"Se on koulu Kiovassa. Nämä ovat lapsia." He huutavat: ”Hirttäkää venäläiset"
En ihmettele. Toiset kersat sanoo, että kun sota on ohi ja Ukraina voittanut, niin venakoista tulee heidän orjiaan. Kaikki tämä kopioitu fanaattisilta vanhemmilta.
Milloin valtiot antavat ihmisille oikeuden elää rautakautta sen ajan tieteiden kanssa?Herrakansa venäläisillä se vasta onkin halu alistaa ukrainalaiset, nuo vähävenäläiset.
- Anonyymi00004
moloch_horridus kirjoitti:
Herrakansa venäläisillä se vasta onkin halu alistaa ukrainalaiset, nuo vähävenäläiset.
Molo on pelkkä riidankylväjä, ei ainutta kommenttia ilman USA uskovaisuutta.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Molo on pelkkä riidankylväjä, ei ainutta kommenttia ilman USA uskovaisuutta.
LOL. Et ole lainkaan edes ymmärtänyt, mitä minä kirjoitan, tiltunen. Kun minä kerron, että USA:a johtaa nykyään pelkkä valehtelija, paskanpuhuja, korruptoitunut roisto, oikeudessa tuomittu rikollinen, niin sinä kuvittelet, että minä muka ihannoisin USA:a. Niin typerä sinä olet, tiltunen.
- Anonyymi00006
moloch_horridus kirjoitti:
LOL. Et ole lainkaan edes ymmärtänyt, mitä minä kirjoitan, tiltunen. Kun minä kerron, että USA:a johtaa nykyään pelkkä valehtelija, paskanpuhuja, korruptoitunut roisto, oikeudessa tuomittu rikollinen, niin sinä kuvittelet, että minä muka ihannoisin USA:a. Niin typerä sinä olet, tiltunen.
Mutta kun jenkkien politiikka on aina sama, on pressana kuka hyvänsä.
Eikö Trumpin pitänyt lopettaa kaikki sodat ja mitä on todellisuus? Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta kun jenkkien politiikka on aina sama, on pressana kuka hyvänsä.
Eikö Trumpin pitänyt lopettaa kaikki sodat ja mitä on todellisuus?"Mutta kun jenkkien politiikka on aina sama, on pressana kuka hyvänsä."
Ei todellakaan ole. Harris ei olisi hyökännyt Iraniin eikä pyrkinyt tuhoamaan NATO:a ja USA:n liittolaissuhteita kuten Trumpushka.
"Eikö Trumpin pitänyt lopettaa kaikki sodat ja mitä on todellisuus?"
Ja ajattele, miten sinäkin sadoilla viesteilläsi hehkuttelit Trumpushkaa ja hänen valintaansa presidentiksi, vaikka minä ja monet muut varoittelimme hänestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71920Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227813Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67748- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59568Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26533- 46507
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞26504Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 35489