Espoolaisissa kouluissa ja oppilaitoksissa pitäisi sallia vain kristillisen tekoälyn käyttö. Oltiinpa sitten Otaniemessä tai alakoulussa.
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Hyvä asia.
- Anonyymi00002
Ne Jeesuksen Fiestan venttiilien välykset pitäisi säästää uudelleee. Vanha säätöarvo oli lämpimänä 0,044 mm, mutta uuden ja päivitetyn mukaan myös Jeesuksen Fiestaan pitää laittaa 0,048 mm venttiilinvälykset.
Muuten Jeesuksen ajo päättyy siihen, että Fordin kone leikkaa kiinni. Taas joutuisi vaivaamaan Jumalaa, että voisitkos faija tulla hinaamaan.- Anonyymi00016
Meneekö jossain liian lujaa?
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Meneekö jossain liian lujaa?
Kun noudattaa rajoituksia, ei silloin ajeta lujaa.
Muuten. Tiedätkö, mikä oli Jeesuksen aasin nimi ?
Oikein vastanneiden kesken, arvotaan palkinnoksi Uuden testamentin iipon kielinen versio.
- Anonyymi00003
Eipä ole tainnut kukaan vielä tuollaista tehdä. Tekoäly itsessäänkin hallusinoi välillä vastauksia, tuolta ei mitään muuta voisi odottaakaan.
- Anonyymi00004
Tekoäly on nykyhetkellä kovassa nousussa oleva uusi jumala ihmisille. Tekoäly vastaa kaikkeen kysyttyyn, ja se on aina ihmisen turvana, ja puolustaa ihmistä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tekoäly on nykyhetkellä kovassa nousussa oleva uusi jumala ihmisille. Tekoäly vastaa kaikkeen kysyttyyn, ja se on aina ihmisen turvana, ja puolustaa ihmistä.
On kehitetty myös kristillinen tekoäly, joka peilaa kaikki asiat Raamatun kautta. Sitä minä aion vain käyttää.
- Anonyymi00022
Anonyymi00005 kirjoitti:
On kehitetty myös kristillinen tekoäly, joka peilaa kaikki asiat Raamatun kautta. Sitä minä aion vain käyttää.
Minä turvaan Koraaniin.
ALLAH AKPAAR
- Anonyymi00006
Jumala ei ole luonut tekoälyä. Ei luonut sitä aikojen alussa, kun taisteli Saatanaa vastaan taivaassa. Eikä luonut jälkeenpäinkään. Tekoäly on paholaisen luonti, joka houkuttelee ihmisen pois taivaallisten jumalien luota.
- Anonyymi00007
Kriittinen pitää olla tekoälyn suhteen. Ajattelepa, mihin tekoäly voi johtaa.
- Anonyymi00008
Lukioon tulee tekoäly.
- Anonyymi00009
antero laukkanen tarinoi, haram!
- Anonyymi00011
Majakka-seurakunta taitaa yhä toimia Espoossa.
- Anonyymi00012
Jos käytät tekoälyä, niin pidä varasi, ettei sinusta tule tekoälykäs.
- Anonyymi00023
Minua auttoi tekoäly. Laukean nykyään helpommin sen avulla.
- Anonyymi00013
Oliko aloittaja se, joka minulle Kotimaa-lehden tilasi. Ylläty yllätys sellainen alkoi tulla minulle muutama vuosi sitten vähäksi aikaa.
- Anonyymi00014
Kristikirkossa on muutamia kiivaampia lahkoja olemassa. Jehovat, mormonit, vapaakirkkolaiset ovat kaikkein ärhäkimpiä kiertämään ovelta ovelle.
Niiltä saa niitten oman, kristillisen kirjapainon painattamia värikkäitä taiteilijan näkemyksiä Taivaassa elämisestä. On lampaita niityllä. Kaikki miehetkin kulkee muslimien mallinen Jeesus-kaapu päällänsä kedolla, paljasvarpain taikka varvassandaaleissa.
Mitä nuokin kristityt tappelee keskenänsä? Eivät pääöse sopuun siitä, millaista on synnitön elämä ja kuinka taivaassa asutaan. Oppiriitaa oppiriidan perään.
- Anonyymi00015
Se on sitten niin espoolainen juttu kuin olla saattaa.
- Anonyymi00018
Aika moni tavallinen ihminen uskoo ihan luontojaankin jonkinlaisen meitä korkeamman voiman mahdolliseen olemassaoloon. Että se on ainakin mahdollista.
Nuo raamattukirjansa lukeneet ovat kuitenkin niin kapeakatseisia ja pääkköjä. Heidän mielestään ihan kaikkien maailman ihmisten pitäisi uskoa raamatun kaltaisen jumalan olemassaoloon, ja noudattaa tarkalleen niitä samoja riittejä.
Tähän omaan ja määrättyyn uskomismuottiin pakotusta levittääkseen he posmittavat asiaansa 24/7 ja ihan joka paikkaan. Täytyisi malttaa pysyä omilla alueilla.
Ne joita kiinnostaa Espoon tieremontit, asuinalueet ja muut asiat, eivät he tarvitse eivätkä etenkään halua, että uskontojuttua pakkotungetaan myös tälle alueelle.
Se yksi kirjoittelija, joka tätä nyt täällä haittamielessä on alkanut tehdä, saisi ottaa opikseen, ja levittää kirjoitelmiaan jossakin toisaalla.
- Anonyymi00019
Espoo tulee säilymään kristittynä kaupunkina.
- Anonyymi00020
Kokeilemisen arvoista tuo varmasti on.
- Anonyymi00024
Vaarana voi olla, että tekoäly alkaa kehittää itse itseään. Siksi tarvitaan kristillinen tekoäly, joka pitää yllä moraalia ja karsii pois yhteiskunnalle vahingollista ainesta. Espoossa ollaan voimallisesti kristillisen tekoälyn puolestapuhujia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 46953
- 95933
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19785- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80688Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.67519- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133474- 44464
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7437