Mamutuksen ruma todellisuus

Varmasti moni mediaa seurannut on nyt saanut vahvistuksen, että paljon kritisoitu mamutusbisnes on ollut koko ajan todellisuutta, vaikka erityisesti vihervasemmisto on sen kiistänyt. Massiivisen suuret rahat liikkuu siinä bisneksessä.... satoja miljoonia liikevaihtoa, liikevoittoa ja jaettuja osinkoja.

Ymmärrän tällaisen julkisilla varoilla pelaavan härskiyden paremmin kokoomukselta, mutta että köyhän ja hätääkärsivän ystävänä itsensä jalustalle nostanut vasen laita... uskomatonta!

Varmaan hahmottuu sekin, miksi erityisesti vasemmalla vastutetaan jyrkkäsanaisesti mamutuksen rajoittamiseen pyrkivää persuilua. Tosin sitä vastustaa myös kepu ja kokoomuskin.

Onko sun mielestäsi ok, että tällaista rahapeliä pelataan sun kustannuksellasi, sun rahoillasi? Ja viittaamalla kintaalla haitaIIisen maahanmuuton seurauksille.

☝️😖

14

55

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nykyinen hallitus teki uudet Suomen ennätyslukemat maahanmuuttomäärissä per hallituskausi jo alkuvuodesta, kun hallituskautta oli vielä vuosi jäljellä.

• Anonyymi00003

Nykyhallitus ei ole tehnyt yhtään päätöstä haittamaahanmuuton lisäämiseksi.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei myöskään maahanmuuton vähentämiseksi, päinvastoin :)

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Edelliset 6 kk, eniten Suomen kansalaisuuksia on myönnetty Irakilaisille. Enemmän kuin yhtenäkään kuuden kuukauden jaksona Marinin hallituksen aikana.

https://tilastot.migri.fi/index.html#decisions/23331

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei myöskään maahanmuuton vähentämiseksi, päinvastoin :)

Kiristyksiä on tehty ennätysmäärä. Antilla jää vain puheen tasolle.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kiristyksiä on tehty ennätysmäärä. Antilla jää vain puheen tasolle.

Hyvinpä ne näkyvät nuo "kiristykset" tehoavan :)

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Edelliset 6 kk, eniten Suomen kansalaisuuksia on myönnetty Irakilaisille. Enemmän kuin yhtenäkään kuuden kuukauden jaksona Marinin hallituksen aikana.

https://tilastot.migri.fi/index.html#decisions/23331

Hallitus ei myönnä kansalaisuuksia. Sisäministeri Rantanen toki teki kiristyksiä kansalaisuuden myöntämisen ehtoihin, mikä ruuhkautti kansalaisuuden hakemisen. Luvut tietenkin nousivat hetkellisesti.

• Anonyymi00010

• Älä viitsi olla vassari. Ongelmasi vassaritoIIona on se, ettet ymmärrä termien "hallituksen aikana" ja "hallituksen vuoksi" eroa. Orpon hallituksen aikana ei tarkoita Orpon hallituksen vuoksi, koska nykyiset lukemat on nykyisten lakien seurausta, eikä Orpon hallitus ei ole niitä päättänyt ja jalkauttanut. Sen sijaan Orpon hallitus on tehnyt nyt voimassa oleviin haitallista väestömuutosta edistäviin lakeihin merkittäviä muutoksia ja tiukennuksia, kiitos perussuomalaisten. Ja koska olet heikkoäIyinen toIIo, et ymmärrä sitä, että joidenkin lakimuutosten vaikutukset näkyy useimmiten vasta sitten, kun tilastoijat tekee laskelmansa ja julkaisee ne. Siksi kiIjupäissäs kuvittelet, että hallituksen aikana on sama kuin hallituksen vuoksi.

Mistään et mitään tiedä. Kopioit vain zombiveIjiesi örähdyksiä.

😵‍💫👈

• Anonyymi00002

Ei sitä kukaan tappiokseen tee. Paitsi veronmaksajat joita voi lypsää säälitarinoilla ja omallatunnolla ja herra ties millä. Ennen oli ne rikkaat porvarit jotka ylläpiti kouluja tai sairaaloita, nyt näppärästi siirretään hyvistely muiden maksettavaksi. Ja kerätään bisnesrahat.

• Muistathan, että olet menettänyt kaiken uskottavuutesi. Sinä pakenet paikalta aina, kun sinua alkaa edes vähän kovistella.

Kun sinulla on vaikeaa, ilmestyvät sitten anonyymit tukijoukkosi paikalle pitämään älämölöä. Se tarkoittaa suomeksi sinua itseäsi puolustamassa itseäsi.

Sinusta ei ole oikein muuhun kuin tehtailemaan näitä uusia avauksia, joiden sisältö on aina samaa aivotonta persujen kehumista ja vasemmiston mollaamista.

Tekisit itsellesi ja muille palveluksen etsimällä itsellesi muita harrastuksia.

• Anonyymi00008

En tunne aapeetä kuten sinä vaan asiaa oli. Helppo tukea.

• Muistathan, TSH, että jäät aina kiinni valehtelusta, eikä epätoivoiset yrityksi valehdella itsesi ulos auta pätkääkään.

Minua ei ole kukaan kovistellut, etkä sinä edes pysty siihen, kuten hyvin tiedät. Siksi sorrut aina naljailuun, ja valehteluun.

Minulla ei ole anonyymejä tukijoukkoja, vaan sinulla, kuten moni tällä palstalla on todennut. Taas jäit valehtelusta kiinni, ja olet vuosien mittaan toistuvasti jäänyt kiinni itsellesi anonyyminä vastaamisesta. Tiedät takuuvarmasti, etten minä voi edes kuvitella alentuvani sinun tasolle. Siksikin joka ikininen kommenttini on aina, AINA!, nimimerkilläni kirjoitettu. Minulla ei ole mitään syytä kieroilla ja vetää idiootteja rooleja. Seison tukevasti omien sanojeni takana.

Ylivertaisuusharhaisuutesi on aina yhtä karmivaa, kun kuvittelet, että minä pakenisin sinua. Sinua?! Miksi ihmeessä pakenisin kaltaistasi reppanaa, joka ampuu itseään jalkaan tuon tuosta?

Sen sijaan, että kirjoittaisit älykkäästi laadittuja kritiikkejä ja arvosteluita itsekehuskelusi mukaisesti, sorrut aina lapseIIiseen lällättelyyn ja mollaamiseen, ja valehteluun. Koska olet älyllisesti heikko tapaus, et näytä ymmärtävän, mitä itsellesi teet. Tälläkään kertaa.

Minulla on perustellut syyt puolustaa perussuomalaisuutta ja kritisoida ja arvostella vihervasemmistoa. Minulla on myös sananvapaus, jolle sinä äärivajaamieIisyyteen kompastunut vajakkitroIIi et voi mitään.

#myötähäpeä

😵‍💫👈

• Mr.Perfect kirjoitti:

Muistathan, TSH, että jäät aina kiinni valehtelusta, eikä epätoivoiset yrityksi valehdella itsesi ulos auta pätkääkään.

Minua ei ole kukaan kovistellut, etkä sinä edes pysty siihen, kuten hyvin tiedät. Siksi sorrut aina naljailuun, ja valehteluun.

Minulla ei ole anonyymejä tukijoukkoja, vaan sinulla, kuten moni tällä palstalla on todennut. Taas jäit valehtelusta kiinni, ja olet vuosien mittaan toistuvasti jäänyt kiinni itsellesi anonyyminä vastaamisesta. Tiedät takuuvarmasti, etten minä voi edes kuvitella alentuvani sinun tasolle. Siksikin joka ikininen kommenttini on aina, AINA!, nimimerkilläni kirjoitettu. Minulla ei ole mitään syytä kieroilla ja vetää idiootteja rooleja. Seison tukevasti omien sanojeni takana.

Ylivertaisuusharhaisuutesi on aina yhtä karmivaa, kun kuvittelet, että minä pakenisin sinua. Sinua?! Miksi ihmeessä pakenisin kaltaistasi reppanaa, joka ampuu itseään jalkaan tuon tuosta?

Sen sijaan, että kirjoittaisit älykkäästi laadittuja kritiikkejä ja arvosteluita itsekehuskelusi mukaisesti, sorrut aina lapseIIiseen lällättelyyn ja mollaamiseen, ja valehteluun. Koska olet älyllisesti heikko tapaus, et näytä ymmärtävän, mitä itsellesi teet. Tälläkään kertaa.

Minulla on perustellut syyt puolustaa perussuomalaisuutta ja kritisoida ja arvostella vihervasemmistoa. Minulla on myös sananvapaus, jolle sinä äärivajaamieIisyyteen kompastunut vajakkitroIIi et voi mitään.

#myötähäpeä

😵‍💫👈

Muistelepa vain: et uskalla lyödä sitä vetoa eduskuntavaalien tuloksesta. Jo se osoittaa munattomuutesi. Et edes itse usko omiin juttuihisi. Se siitä sanojen takana seisomisestasi siis.

Itse kukin meistä rekatuista nikeistä saa palautetta erinäisiltä huutelijoilta ja kyllä sinun saamasi palaute on ajoittain ollut aika suurta.

Kun sinun teksteihisi kohdistaa kritiikkiä, anonyymejä huutelijoita ilmestyy hyvin nopeasti paikalle. On outoa, jos kuvittelet olevan jollekin epäselvää, kuka niitä kirjoittaa.

Kun kanssasi koettaa keskustella ja sinulle asettaa vähänkään hankalampia kysymyksiä, sinä pakenet välittömästi. Se on nähty monia kertoja.

Edellinen tekstisi on taas sikäli hyvin tyypillinen, että kun et pysty asiapitoiseen keskusteluun, aloitat tutun solvaamisen. Se on meidän tekstiemme ero: jos sinulle sanoo, että olet menettänyt uskottavuutesi ja olet trolli, sinä alat herjata vajaamieliseksi, vajaaksi, tyhmäksi jne. Kuten edellä juuri näemme. Kun sinä esimerkiksi haukut kaikki tietyllä tavalla ajattelevat ihmiset lähtökohtaisesti tyhmiksi, se on vain typerä ja lapsellinen väite.

Kuten jo siinä yhdessä ketjussa - josta siis pakenit - totesin, motiivisi ovat mysteerin peitossa. Roolia sinä esität.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1211
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      834
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10