Etsin hyväkroppaista 22-50v naista imemään säännöllisesti mulkkuani. Säännöllisiä tapaamisia noin kerran viikossa. Tapaamisissa siis vain suihinottoa, ei yhdyntää. Voit olla Vantaalta, Keravalta, Tuusulasta tai Helsingistä.
Haen tällä ilmoituksella naista, miesten on turha vaivautua vastaamaan.
Itsestäni:
Olen 49v, 180cm, 74kg, luotettava, asiallinen, korkeakoulutettu mies. Syy miksi haen tätä on se että nautin suunnattomasti siitä kun nainen imee mulkkuani. Toisinaan olen työmatkalla ja vastaaminen voi kestää muutaman päivän.
Yhteydenotot Kik-sovelluksen kautta: Hessught
-Hessu
Etsitään Naista suikkariin
22
373
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Harkitsen kovasti vastaamista, on tuo niin kiehtovaa
🤩- Anonyymi00002
Minä myös
-Kata - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä myös
-KataRämesika heti tyrkyllä
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä myös
-KataVastasit itsellesi jo aikaisemmassa identtisessä ketjussa täsmälleen samalla tavalla, se vie pohjan siltä että olisit korkeakoulutettu.
- Anonyymi00009
Voitte myös vastaa minulle, Kik, peck60
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vastasit itsellesi jo aikaisemmassa identtisessä ketjussa täsmälleen samalla tavalla, se vie pohjan siltä että olisit korkeakoulutettu.
Tää ketju on kyllä oudon identtinen. Kaikki vastauksetkin on sanasta sanaan, onkohan tämä vain duplikaatti samasta ketjusta joka on kopioitunut palvelinvirheen takia 🤓
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tää ketju on kyllä oudon identtinen. Kaikki vastauksetkin on sanasta sanaan, onkohan tämä vain duplikaatti samasta ketjusta joka on kopioitunut palvelinvirheen takia 🤓
Totta, tämä on sama keskusteluketju kuin se toinen, jostain syystä kahteen kertaan
- Anonyymi00004
Kuka täysjärkinen tuollasta kukkakaali moloa ottaa poskeensa 🤮🤑
- Anonyymi00005
🤨🤨🤨
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
🤨🤨🤨
Hyi hemmetti
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyi hemmetti
🫢🫢🫢
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
🫢🫢🫢
Hyi hemmetti hymiöpelle
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hyi hemmetti hymiöpelle
🤨🤨🤨
- Anonyymi00023
No sinä olet kun tiedät mitä on tarjolla.
- Anonyymi00016
Paljonkohan tämä muija pyytää, jos en muuta halua, kuin että ottaa suihin minulta.
Onks kellään tietoa tämän suomalaisen kaunottaren taksoista.
https://devki.net/en/52400-bald-man-fucks-a-prostitute.html
https://devki.net/en/53263-beautiful-whore-sonja-from-finland.html- Anonyymi00019
Iloisen halukkaasti halus ottaa äijän kyrvän suuhunsa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vau, tuo muija onkin ihan suomalainen, tuo on harvinaista, että tuon näköinen suomalainen mimmi, antaa asiakkaitten saada panna ihan paljaalta ilman kortsua.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vau, tuo muija onkin ihan suomalainen, tuo on harvinaista, että tuon näköinen suomalainen mimmi, antaa asiakkaitten saada panna ihan paljaalta ilman kortsua.
Sairasta paskaa
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sairasta paskaa
Ei näytä tilantteesi kohentuvan. Edelleen olet sairas paska.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Harvoin sitä näkee tuollaista, jossa nuori likka noin innokkaasti halus saada ottaa vanhalta ukolta suihin, hyvin imee kyrpää.
Ei taida olla eka kerta, kun ottaa miehiltä suihin, sen kyllä huomaa, että on ottanut ennenkin miesten kyrpää suuhun. - Anonyymi00026
Tuossa linkissähän on virus, onneksi oli Bitdefender tietokoneella
- Anonyymi00025
Tässä on sinulle vapaa ja rehellinen ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen asiallinen ja mukava ja ystävällinen ja huumorintajuinen.
Minä en petä ja olen huomioon ottava.
Minun harrastuksiin kuuluu
Lenkkeily
Luistelu
Minulla on muitakin harrastuksia ku noi mainitut
Toivottavasti sinua ei haittaa sellainen asia että minkä väriset hiukset selällä on.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 50 vuotta
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3442764
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782194- 361794
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791577- 531105
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273940Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 65733
- 40585
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46571