Ke 19.8.2026
Isä Yahweh näytti näyn ja alkoi häpäisemään minua fyysisesti,
Isä Yahwehn häpäisyt eivät jääneet siihen Isä Yahweh satutti minua polven kohdalta.
Isä Yahweh häpäisi minua lisää
Jouduin lusikalla kaivamaan kaksi kuollutta hyönteistä silmästäni ulos, kun ne lensivät minun silmään.
Nämä ovat vain pieni esimerkki siitä millaista minun elämäni on ollut Isä Yahwehn kanssa. Minua kohtaan käytetään hengellistä väkivaltaa ja myös fyysistä väkivaltaa häpäisyjen muodossa Isä Yahwehn toimesta. Tämä kyseinen jumaluus jonka kanssa olen tekemisissä on Vanhan Testamentin jumaluus ja tämän kyseisen jumaluuden voimana toimii ironia ei rakkaus. Isä Yahwehn kirja on Vanha Testamentti, ei Uusi Testamentti. Isä Yahwehn ääni kuulostaa erittäin lempeältä ja rauhoittavalta, mutta Isä Yahweh käyttää valhetta puheissaan koetellakseen, on eri asia jos saa profetian Isä Yahwehlta. Isä Yahweh vie ihmisiä pois kristillisyydestä sallien heille erinäisiä vapauksia jotka eivät ole Jeesuksen tahto. Voitte lukijat itse päätellä onko Isä Yahweh kristillisyyden jumala vai joku ihan toinen jumaluus jossain muualla kuin taivaassa? Tämä jumaluus nimeltä Isä Yahweh tunnetaan tässä Suomen kansassa toisella nimellä ja tämä kyseinen jumaluus puhuu kyllä ihmisille. Tulen kertomaan lisää Isä Yahwehsta ellei Isä Yahweh ala koetella minua niin ettei se ole mahdollista minun kirjoittaa teille lisää. Isä Yahweh koettelee myös kirjoitettujen sanojen kautta ja niiden sanojen kautta mitä puhuu, tämän olen pannut merkille. Isä Yahweh kääntää myös kirjoitetut sanat ja puhutut sanat kieroon jos löytää niissä niin sanotun aukon nimittäin Isä Yahwehn päästä niissä koettelemaan.
Tämä kirjoitus toimii vastahäpäisynä Isä Yahwehlle, mutta ei kata kaikkia häpäisyjä mitä Isä Yahweh on minulle tehnyt, siksi minun on kerrottava teille lisää, jos se mahdollista on. Koska Isä Yahweh kääntää tarkoitusta pois näistä sanoista, niin koko kirjoitus siis kaikki sanat mitä on kirjoitettu luettavaksi on vastahäpäisy Isä Yahwehlle.
Isä Yahweh
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta351606- 75962
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290839Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75760Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii259725Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O45705- 69684
- 33593
- 74587
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty57584