Hengellinen läsnäolo
Uskovien sydämissä Kristuksen veren sovitusvoima on läsnä uskon kautta. Sen ei katsota kadonneen maahan tavallisena biologisena aineena, vaan se elää iankaikkisena suhteena Jumalan ja ihmisen välillä.
Minä näen asian toisin. Minun käsityksen mukaan se veri valui maahan ja Jumalan ja ihmisen välinen suhde toimii Pyhän Hengen kautta ja tässä välissä on Jeesus Kristus.
Veri oli ihmisestä ja henki Jumalasta ja Jeesuksessa ne molemmat yhdistyivät. Veri on maan päällä ja tänne se jää. Sielu eroaa ruumiista Pyhän Hengen avulla ja se palaa Isän luokse,
Ei paljon häiritse vaikka harhaopiksi tuomitsette, se on Jumalasta kiinni eikä ihmisestä, ketkä tuomitaan.
Krituksen veren voima
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Palttua, naudan verestä.
Nam! Jännä miten uskonharhoissaan rypevät kuvittelevat tietävänsä jonkin jumalan tahdon.
Tässä tapauksessa on kuitenkin lähdettävä siitä tosiasiasta ettei jeesuksen verta voitu vuodattaa lainkaan, koska hän on fiktion tuotosta. Näinollen jeesuksen verellä läträäminen osoittaa vain uskonharhaisen olevan mieleltään sairas juhliessaan totena pitämäänsä kidutuskuolemaa.- Anonyymi00002
Tietäähän ne, kun ovat sen jumalan itse kehittäneetkin.
Tahdonkin voi täten määritellä joka päivä jokainen uudelleen. Ja siitähän syntyykin jo soppa.
- Anonyymi00003
Säännöllisesti toistuva Jeesus-jumalan lihan mutustelu ja hänen verensä hörppiminen antavat uskonharhaisten mielestä heidän tekonsa ja ajattelunsa jollain tavalla anteeksi.🤣
- Anonyymi00004
Tuon verran tietysti:
E = mc²- Anonyymi00005
Miksi muuten tuotakaan kaavaa ei löydy raamatusta?
Ei tainnu jumala tietää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606