Onko tämä siis kokoomuksen kanta asiaan?
Miksi Häkkänen "hyyssää" rikollisia Suomessa.
Uskon että suurin osa Suomalaisista haluaa raiskaajat ja kaikki muutkin ulkolaiset rikolliset ulos maastamme.
Mitä nopeammin sen parempi.
Antti Häkkänen vastustaa ulkomaisten rikollisten pikakarkoitusta!
7
56
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Häkkäsen täytyy saada jostakin kannattajia.
- Anonyymi00002
Tästäkin voimme päätellä kokoomuksen moraalittomuuden asiassa kuin asiassa. Rikolliset suojelevat aina toisiaan
- Anonyymi00005
Näinpä, niillä on suuret johtajat jotka tarvii itselleen uhreja raiskattavia kohtaita ja siksi ne ei voi kohdistaa oikeutta vertaisiinsa rikollisiin.
Sattuu tvssä menemään tuo "Nuori Morse" jonka touhu näyttää kuin kertovat missä mennään. Poliisipäällikötkin, korkein johto on mukana naisten hyväksikäytössä ja siinä sivussa muuttama murhataan eikä silloin sovi että joku konstaapeli jahtaa murhaajia tai edes tutkii asiaa. Erikoista mistä nuo ideat tv-elokuviin ja sarjoihin tulee. Vai onko se sattumaa että ne keksii samoja juonia mitä oikeassa elämässä tapahtuu?
Ja miten nyt sattuukin että 10 vuotta vanhoissa jaksoissa kerrotaan juuri sitä mitä nyt on meneillään.
- Anonyymi00003
Mihin ne karkoitetaan jos ei oma maai ota vastaan?
- Anonyymi00004
Häkkänen on oikeassa.
- Anonyymi00006
Naapuriin tai mereen.
- Anonyymi00007
Miksi ne pitää "ottaa vastaan"? Meneehän ihmisiä laittomasti koko ajan vaikka minne.
Poliisi vaan saattaa sen lentokoneessa sinne toiseen maahan ja käskee ulos koneesta. Jääkööt sinne niiden lentokentälle asumaan jos "eivät ota vastaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1402031Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja184914Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37838- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat50715- 73701
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö281700Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34642