Juoruja helluntaiseurakunnassa

Anonyymi-ap

Tapahtui niinä päivinä:
Jouduin riitaan nuorten aikuisten illassa kun kokous keskeytyi kun nuori pelasi matopeliä, ja porukka alkoi huutaa sille. ” sulle on sanottu tosta…” aloin kääntämään puhetta siihen miksi olimme koolla ja puhua tyhmänä armosta. Tyttö ei käsittänyt miksi vuotta vanhempi poika sai pelata.
Se vaikutti epäoikeudenmukaiselta. Tyttö oli 17- v. Kun poika oli jo täysi-ikäinen, juuri ja juuri.
Sitten ne kääntyi mua vastaan.
Mulla oli meneillään huoltajuuskiista ja silloinen mieheni kertoi sanoneensa sossuille, että käytin heroiinia. Asuin työsuhdeasuntolassa, kun hän asui meidän entisessä yhteisessä kodissa.
Seuraavaksi eräs mies sanoi kun hän ja hänen nuorten aikuisten illassa tapaamani väki oli kuulemassa: koska oot viimeksi käyttänyt huumeita?
Kysymys oli yllättävä. Vastasin että kymmenen vuotta sitten. Tuntui ettei hän eikä porukkansa uskoneet, eivätkä uskoneetkaan. Mua siis kiusattiin.
Sitten puolustamani tyttö … hän kertoi kuulleensa juorun että käytin huumeita. Kiistin tietysti. ” en usko, toi on vaan sun mielipide..” hän intti.
Samaan syksyyn hän kertoi sen päällepäsmärijuoruilijan raiskanneen hänet.
Tiedän nyt kuka on laittanut ko juorunliikkeelle. Se ei ole se mies. Vaan lapsuudenystäväni.
Auts.
Jos joku teistä tunnistaa itsensä pyytäköön anteeksi. Vaikkapa siltä raiskauksen uhrilta- on naurettavaa törmätä ko huumesatuihin vielä 20v myöhemmin, kun tällä palstalla eräs , en tiedä tarkemmin kuka, perässäni roikkuu ja huumeista syyttelee.
Porukka ei ole erityisen hengellinen vaikka helluntalaisia ovatkin.
Ikärajat meni armon edelle. Kai he koki jotenkin kasvattavansa nuorta. Mutta ei tuollainen pitkälle kanna.
Nykyisin ollaan keski-ikäisiä enkä ole varma onko porukka koossakaan… en tahallani piiloudu anonyymiyden taakse- tiedän että moni tunnistaa… en nyt vain tullut kirjautuneeksi.. ehkäpä siksi että mua hävettää.. asiasta on pitkä aika.

5

69

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No eihän tuo voi olla ja tulla Jeesuksesta kun nuoret tytöt pelaa matopelejä Herran eteen kokoonnuttaessa.
      Heidänhän pitäisi kikattaa ja nauraa kiemurrellen kun Jeesus antaa orgasmeja.

• Anonyymi00002

>>>>>Porukka ei ole erityisen hengellinen vaikka helluntalaisia ovatkin.<<<<<<<
      ---------------------------
      ”Maitoa minä juotin teille, en antanut ruokaa, sillä sitä ette silloin sietäneet, ettekä vielä nytkään siedä; olettehan vielä lihallisia. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia ja vaella ihmisten tavoin? Kun toinen sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", ja toinen: "Minä olen Apolloksen", ettekö silloin ole niinkuin ihmiset ainakin?”
      ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭3‬:‭2‬-‭4‬ ‭FB38‬‬

”Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.

Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan,

koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.”
      ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭3‬:‭21‬-‭26‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00003

Aurora Borealis

• Anonyymi00004

No niin kirjoitin että monet minut tunnistaa…en vaan jaksanut kirjautua.

• Anonyymi00005

Olis pitänyt huutaa kuin kiimainen kojootti.

Ei ole ollut siihen helareiden kokous jos joku on siellä niin järjissään että pystyy matopeliä pelaamaan. Mitä tosin ei ole pelattu kymmeniin vuosiin.

Nykyisin pelataan pelejä, joista maksuista saa animaatiohahmot riisuutumaan ja näyttävät häkellyttävän aidoilta.

Se ei nyt haittaa mitään, mutta yleensä niissä on väkivaltaa. Eikä sekään haittaa jos perheessä sotahulluutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2351
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      32
      1235
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      973
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      629
      933
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      88
      798
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      676
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe