Tämä saarna kannattaa kuunnella.
https://youtu.be/zzwVddLzWbU?si=EdvhTQTM_MR2WcQH
Lopunajat jossa elämme
55
175
Vastaukset 55
- Anonyymi00001
Lopun ajat tulevat sitten kun aurinko räjähtää ja nielaisee maapallon asukkaineen. Mantereet muuttuvat sitä ennen, osia vajoaa mereen ja uusia manteleita kohoaa merestä. ihmisetkin muuttuvat.
- Anonyymi00009
Entä sitten- ? Sinä siis ajattelit olla sitä katsomassa! OKEI.
ja pidät sitä sielusi hintana?!
- Anonyymi00002
2Piet.3:9 Ei Herra viivytä lupauustansa, (niinkuin muutamat sen viipyvän luulevat,) vaan hän on meidän kanssamme kärsiväinen, ja ei tahdo, että jonkun pitäis hukkuman, vaan että jokainen itsensä parannukseen kääntäisi. Biblia (1776) Hebr.10:37.
- Anonyymi00003
5Moos.6:15 Sillä Herra sinun Jumalas on kiivas Jumala teidän keskellänne, ettei Herran sinun Jumalas viha julmistuisi sinun päälles, ja hukuttaisi sinua maasta. Biblia (1776) 2Moos.20:5.
- Anonyymi00004
Matt.24:24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin. Biblia (1776) Ilm.13:13-14.
- Anonyymi00005
Raamattu on kokoelma mielikuvitustarinoita.
- Anonyymi00010
ja tuolla päätelmällä kuljet polkuasi....
Hokaatko- voi ollakin väärällä polulla, sekä eksynyt totaalisesti pimeyteen. - Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
ja tuolla päätelmällä kuljet polkuasi....
Hokaatko- voi ollakin väärällä polulla, sekä eksynyt totaalisesti pimeyteen.Kaveri on oikeassa. Raamatun päivät on luettu.
Koraani tulee tilalle.
- Anonyymi00006
Ps.72:18 Kiitetty olkoon Herra Jumala, Israelin Jumala, joka yksinänsä ihmeitä tekee! Biblia (1776)
- Anonyymi00007
1Kor.15:52 Ajan rahdussa, silmänräpäyksessä, viimeisellä basunalla: sillä basua soi, ja kuolleet pitää turmelemattoinna nousevan ylös ja me tulemme muutetuksi. Biblia (1776) Matt.24:31. Luuk.20:36.
- Anonyymi00008
Tämä pastori siirtyi rajan taa ja sanoma on sellainen, että pääsee taivaaseen, ei suosinut syntiä.https://www.youtube.com/watch?v=nsFWPGNe8CI
- Anonyymi00011
Tämä pastori on haudassa odottamassa Jeesuksen toista tulemista, jos uskossa kuoli pääsee silloin taivasmatkalle.
1234567--- - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämä pastori on haudassa odottamassa Jeesuksen toista tulemista, jos uskossa kuoli pääsee silloin taivasmatkalle.
1234567---Adventismi on valehtelua alusta loppuun. Vain ani harvoin adventistit puhuvat totta. Ellen, amerikkalainen 1800-luvulla elänyt spiritisti ja satujen kertoja, adventismi perusta, otti sen ajan lääketieteen suuresta askeleesta, nukutuksen kehittymisestä, oppiinsa tiedottoman unen kuolleitten kohtaloksi.
Adventistien elämä on näyttelemistä.
Adventisteista voi sanoa: itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Adventismi on valehtelua alusta loppuun. Vain ani harvoin adventistit puhuvat totta. Ellen, amerikkalainen 1800-luvulla elänyt spiritisti ja satujen kertoja, adventismi perusta, otti sen ajan lääketieteen suuresta askeleesta, nukutuksen kehittymisestä, oppiinsa tiedottoman unen kuolleitten kohtaloksi.
Adventistien elämä on näyttelemistä.
Adventisteista voi sanoa: itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.Kylläpä vaan Jumala on hyväksi nähnyt näyttää useita näkyjä Adventisti ylifariseus_1:selle.
1234567--- - Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kylläpä vaan Jumala on hyväksi nähnyt näyttää useita näkyjä Adventisti ylifariseus_1:selle.
1234567--->>>>>Kylläpä vaan Jumala on hyväksi nähnyt näyttää useita näkyjä Adventisti ylifariseus_1:selle.<<<<
------------
Kuka on tämä "yli fariseus" jota niin kovasti mainostat? Jokaisella " rohveetalla" on nini ja koti.
Junalan Henki vaikuttaa niissä jotka Jumala on uskosta Kristukseen vanhurskauttanut.
Oman vanhurskaat lain tekoihin perustavat ovat synnin alla , siis jumalattomia , oli sitten puheet miten uskonnollisia tahansa mutta sydän on kivisydön ja puheet ja teot sen mukaisia.
”Jumalattomilla ei ole rauhaa, sanoo Herra.”
Jesaja 48:22 FB38
”Mutta jumalattomat ovat kuin kuohuva meri, joka ei voi tyyntyä ja jonka aallot kuohuttavat muraa ja mutaa. Jumalattomilla ei ole rauhaa, sanoo minun Jumalani.”
Jesaja 57:20-21 FB38
”Katso, ei Herran käsi ole liian lyhyt auttamaan, eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan: vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.
Sillä teidän kätenne ovat tahratut verellä ja sormenne vääryydellä; teidän huulenne puhuvat valhetta, teidän kielenne latelee petosta.”
Jesaja 59:1-3 FB38
”Sanokaa minulle te, jotka tahdotte lain alaisia olla, ettekö kuule, mitä laki sanoo? Onhan kirjoitettu, että Aabrahamilla oli kaksi poikaa, toinen orjattaresta, toinen vapaasta. Mutta orjattaren poika oli syntynyt lihan mukaan, vapaan taas lupauksen voimasta. Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat kaksi liittoa: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar; sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen. Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on meidän äitimme. Sillä kirjoitettu on: "Iloitse, sinä hedelmätön, joka et synnytä, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies." Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niinkuin Iisak oli.
Mutta niinkuin lihan mukaan syntynyt silloin vainosi Hengen mukaan syntynyttä, niin nytkin. Mutta mitä sanoo Raamattu? "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa." Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.”
Galatalaiskirje 4:21-31 FB38
”Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi. Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.
Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta. Sillä me odotamme uskosta vanhurskauden toivoa Hengen kautta.
Sillä Kristuksessa Jeesuksessa ei auta ympärileikkaus eikä ympärileikkaamattomuus, vaan rakkauden kautta vaikuttava usko.”
Galatalaiskirje 5:1-6 FB38 - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
>>>>>Kylläpä vaan Jumala on hyväksi nähnyt näyttää useita näkyjä Adventisti ylifariseus_1:selle.<<<<
------------
Kuka on tämä "yli fariseus" jota niin kovasti mainostat? Jokaisella " rohveetalla" on nini ja koti.
Junalan Henki vaikuttaa niissä jotka Jumala on uskosta Kristukseen vanhurskauttanut.
Oman vanhurskaat lain tekoihin perustavat ovat synnin alla , siis jumalattomia , oli sitten puheet miten uskonnollisia tahansa mutta sydän on kivisydön ja puheet ja teot sen mukaisia.
”Mutta jumalattomat ovat kuin kuohuva meri, joka ei voi tyyntyä ja jonka aallot kuohuttavat muraa ja mutaa. Jumalattomilla ei ole rauhaa, sanoo minun Jumalani.”
”Katso, ei Herran käsi ole liian lyhyt auttamaan, eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan: vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.
Sillä teidän kätenne ovat tahratut verellä ja sormenne vääryydellä; teidän huulenne puhuvat valhetta, teidän kielenne latelee petosta.”
”Sanokaa minulle te, jotka tahdotte lain alaisia olla, ettekö kuule, mitä laki sanoo? Onhan kirjoitettu, että Aabrahamilla oli kaksi poikaa, toinen orjattaresta, toinen vapaasta. Mutta orjattaren poika oli syntynyt lihan mukaan, vapaan taas lupauksen voimasta. Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat kaksi liittoa: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar; sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen. Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on meidän äitimme. Sillä kirjoitettu on: "Iloitse, sinä hedelmätön, joka et synnytä, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies." Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niinkuin Iisak oli.
Mutta niinkuin lihan mukaan syntynyt silloin vainosi Hengen mukaan syntynyttä, niin nytkin. Mutta mitä sanoo Raamattu? "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa." Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.”
”Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi. Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.
Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta. Sillä me odotamme uskosta vanhurskauden toivoa Hengen kautta.
Sillä Kristuksessa Jeesuksessa ei auta ympärileikkaus eikä ympärileikkaamattomuus, vaan rakkauden kautta vaikuttava usko.”
Galatalaiskirje 5:1-6 FB38Me olemme armosta pelastettuja, uskon kautta, emme tekojen kautta. Emme tee tekoja, vaan lepäämme sapattina.
1234567--- - Anonyymi00028
Harri Lampinen oli hyvä, hauska ja sanavalmis puhuja, oli huippujudoka 70-luvun lopulla ja tähtäsi olympialaisiin. Hän kertoi uskoontulostaan jossakin saarnassa, hänen veljensä tuli uskoon ja kertoi hänelle näistä uskonasioista. Tuoreena uskovana ei kovin taitavasti veli osannut saarnata, sanoi mm. että juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa. Oli sanonut veljelleen, että se ei häntä kiinnosta ei ole rasisti eikä edes tunne ketään juutalaista. Vähän myöhemmin tuli judoturnauksessa häntä vastaan israelilainen ja kun odotteli kehässä vastustajaa oli tuuminut, että minkähän näköinen on Jumalan valittu, onkohan sillä pitkä parta. Sitten kun vastustaja saapui niin totesi, että tuohan on ihan tavallisen näköinen jäppinen. Hän kuitenkaan ei uskaltanut voittaa tätä ottelua, sen verran veljen puheet vaikuttivat, valmentajalle sanoi, että ei vaan saanut itsestään oikein mitään irti. On todennut, että häviö ei häntä haitannut vaan oli tyytyväinen että selvisi hengissä ottelusta ettei Jumala kosta jos hän voittaa Jumalan valitun. Uskoon tuli sitten vähän myöhemmin ja judo jäi siihen, sanoi valmentajalle, että nyt on herra vaihtunut.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Harri Lampinen oli hyvä, hauska ja sanavalmis puhuja, oli huippujudoka 70-luvun lopulla ja tähtäsi olympialaisiin. Hän kertoi uskoontulostaan jossakin saarnassa, hänen veljensä tuli uskoon ja kertoi hänelle näistä uskonasioista. Tuoreena uskovana ei kovin taitavasti veli osannut saarnata, sanoi mm. että juutalaiset ovat Jumalan valittu kansa. Oli sanonut veljelleen, että se ei häntä kiinnosta ei ole rasisti eikä edes tunne ketään juutalaista. Vähän myöhemmin tuli judoturnauksessa häntä vastaan israelilainen ja kun odotteli kehässä vastustajaa oli tuuminut, että minkähän näköinen on Jumalan valittu, onkohan sillä pitkä parta. Sitten kun vastustaja saapui niin totesi, että tuohan on ihan tavallisen näköinen jäppinen. Hän kuitenkaan ei uskaltanut voittaa tätä ottelua, sen verran veljen puheet vaikuttivat, valmentajalle sanoi, että ei vaan saanut itsestään oikein mitään irti. On todennut, että häviö ei häntä haitannut vaan oli tyytyväinen että selvisi hengissä ottelusta ettei Jumala kosta jos hän voittaa Jumalan valitun. Uskoon tuli sitten vähän myöhemmin ja judo jäi siihen, sanoi valmentajalle, että nyt on herra vaihtunut.
Todella mielenkiintoinen tapahtumasarja!
Jumala osaa olla tosiovela kun sille päälle sattuu.
Emme arvaakaan missä hänen vaikutkseen voi törmätä! - Anonyymi00037
Jumala otti hyvän ja uskollisen palvelijansa pois ettei tarvitse kokea näitä tulevia lopun ajan kauhuja, kauheimpana mahdollisesti sota Venäjää vastaan. Me huonommat jäämme tänne.
- Anonyymi00047
Anonyymi00023 kirjoitti:
>>>>>Kylläpä vaan Jumala on hyväksi nähnyt näyttää useita näkyjä Adventisti ylifariseus_1:selle.<<<<
------------
Galatalaiskirje 5:1-6 FB38Kuka sinä Anonyymi olet kerro ?
1234567---
- Anonyymi00012
Adventistit ovat oman uskontonsa harjoittajia, jotka pyrkivät sisälle Jumalan valtakuntaan oman oppinsa kautta: "Emmekö me!"
Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi00015
Jeesus ajoi riivaaja henget sikoihin.
Jotka syövät sianlihaa, ja muuta inhottavaa, sekä hiiriä niistä kaikista tulee loppu "SANOO HERRA".
1234567--- - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jeesus ajoi riivaaja henget sikoihin.
Jotka syövät sianlihaa, ja muuta inhottavaa, sekä hiiriä niistä kaikista tulee loppu "SANOO HERRA".
1234567---Sianlihat ja muuta saastaiset syömiset ovat vain kuvia ja varjoja uudesta liitosta!
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sianlihat ja muuta saastaiset syömiset ovat vain kuvia ja varjoja uudesta liitosta!
Sika on sika, eikä mikään varjo !
1234567--- - Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sika on sika, eikä mikään varjo !
1234567---Sika on nelivuotiaan lapsen tasolla kognitiivisessa ajattelussa.
Sillä on vahvat tunteet, ei se halua tulla syödyksi tai syrjityksi jonkun uskonnon uskomusten vuoksi.
Jumala on ihmisen luomus. Se on vanha mies virsut jalassaan. Käyskenteli aikoinaan pyhällä maalla. Muualla häntä ei havaittu. - Anonyymi00053
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sianlihat ja muuta saastaiset syömiset ovat vain kuvia ja varjoja uudesta liitosta!
Minä olen viimeaikoina huomannut, että makuaisti on sen verran jalostunut, ettei joku korppukinkku tahdo maistua enää hyvältä. naudan paistiviipaleet ja metwursti on oikeastaan osa päivittäistä ruokavaliota ja Naudan pihviliha on mitä mainiointa ruokaa, Jauhelihaa en ole suuhuni laittanut aikoihin vaikka kyllä siitä ihan hyvää ruokaa saa aikaiseksi. Se pihvin paistaminen on vain niin helppoa. Lammas taas ei ole koskaan kunnolla uponnut ja sitä tulee syötyä todella harvoin. Kivikylän savustamon tuotteet on kieltämättä laadukkaita myös sianlihan osalta. Se palvikinkku on ok ja myös aurajuustolihapullat menettelee vaikka en ole niitäkään vuosiin syönyt.
- Anonyymi00018
Kävikö kukaan vastanneista kuuntelemassa videota.
Luopumus on monessa seurakunnassa alkanut.
Eronneita ja uudelleen aviotuneita on paljon.
Avionrikkojat eivät pääse taivasten valtakuntaan.- Anonyymi00031
Mikä vika on avionrikkojissa!?
Olen ollut lukemattomia kertoja eronneen miehen kanssa sängyssä.
Molemmat olemme nauttineet siitä. - Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mikä vika on avionrikkojissa!?
Olen ollut lukemattomia kertoja eronneen miehen kanssa sängyssä.
Molemmat olemme nauttineet siitä.Horoilla on semmosia tapoja, kun puuttuu moraali ja sen mukana lähes kaikki.
- Anonyymi00036
Pääseekö sapatin rikkojat taivasten valtakuntaan ?
- Anonyymi00040
Anonyymi00034 kirjoitti:
Horoilla on semmosia tapoja, kun puuttuu moraali ja sen mukana lähes kaikki.
Tunnut titävän asiasta enemmänkin? Onko omaakin kokemusta?
Kerro lisää.
- Anonyymi00019
Oon muten kuunnellut tuon ja kahdesti. Puhe oli tosijaankin sen verran hyvä, kertoohan sen sekin että kahjsti sen oon jo kuunnellunna. Kyllä se niin oli että siihen ihanat lisäyksellisyytensä sai lisäyksellisöityvä vsikka aluksi ei sitä tennyt, mutta nyt tietää, voi olla tyytyväinen hyvääkseen puheekseensa osuuksisuuteeksisuuteensa.
Timo se osaa puhuu kuin Ruuneperkki.
Selef Urge- Anonyymi00020
Olen itsekin kuunnellut sen useampaan kertaan.
- Anonyymi00021
Minä en usko että åitää kuunnella juuri mitään saarnoja.
His istut junassa maksetulla lipulla, mitä åitää tehdä että pääsee perille, kuka tietää ?- Anonyymi00024
Saa nauttia junamatkasta uuteen maahan saarnaa kuunelllen, saarnasta nauttien.
- Anonyymi00022
Tempaukset alkavat ylösvetojen kilpaa seuratessa
Loppu on tullut
Heitä ei enään ole
Uskovaisia
Jihaa !
Shamppanjat poksahtelee
Serpentiinit
Riemu repeää
Meillä muilla on viimeinkin vaivanaika loppunut ja rauha on tullut maanpäälle- Anonyymi00027
Kunnolla vaivan aika alkaa sitten kun tosi uskovaiset on poimittu. Jäljelle jäävät he jotka eivät olleet valmiina ja maailman ihmiset.
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kunnolla vaivan aika alkaa sitten kun tosi uskovaiset on poimittu. Jäljelle jäävät he jotka eivät olleet valmiina ja maailman ihmiset.
Kyllä ne vaan vaivat ovat, ennenkuin ketään on poimittu yhtään mihinkään.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kyllä ne vaan vaivat ovat, ennenkuin ketään on poimittu yhtään mihinkään.
Tempausta odottaneet tulevat pettymään.
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tempausta odottaneet tulevat pettymään.
Tempausta odottaneet eksyttäjät (trumpistit ja Israelin palvojat) ovat suurelta osin vastuussa siitä, että maailmassa on tällä hetkellä suuri ahdistus, joten eivät taatusti pääse livahtamaan täältä pois, vaan edestään löytävät sen, minkä kuvittelevat taakseen jättävänsä.
- Anonyymi00050
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tempausta odottaneet eksyttäjät (trumpistit ja Israelin palvojat) ovat suurelta osin vastuussa siitä, että maailmassa on tällä hetkellä suuri ahdistus, joten eivät taatusti pääse livahtamaan täältä pois, vaan edestään löytävät sen, minkä kuvittelevat taakseen jättävänsä.
Ei aloituksessa ole kyse lopun ajoista tai ylöstempauksesta vaan luopumuksesta mitä on jo melkein joka kirkossa.
- Anonyymi00032
Tämmöistä tällä kertaa
- Anonyymi00039
Mutta hyvä on kuitenkin pitää shamppanja viileässä ja serpentiinit saatavilla sillä uskovaiset voivat olla myös oikeassa.
Riemuhan repeää sitten ihan itsestään. - Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mutta hyvä on kuitenkin pitää shamppanja viileässä ja serpentiinit saatavilla sillä uskovaiset voivat olla myös oikeassa.
Riemuhan repeää sitten ihan itsestään.Joo, toivottavaahan se olisi, että tuo kristillisdemoninen hörhösakki tempaistaisiin hevonhelvettiin täältä vihaa ja sekasortoa aiheuttamasta, mutta turha toivo...
- Anonyymi00046
Anonyymi00041 kirjoitti:
Joo, toivottavaahan se olisi, että tuo kristillisdemoninen hörhösakki tempaistaisiin hevonhelvettiin täältä vihaa ja sekasortoa aiheuttamasta, mutta turha toivo...
Joopa joo, ja sitten muslimit tuovat sinulle rakkauden ja rauhan
kaiken "kristittyjen vihan ja sekasorron" tilalle. Eikö muslimit
olekin osoittaneet suurta rakkautta ja armollisuutta? - Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Joopa joo, ja sitten muslimit tuovat sinulle rakkauden ja rauhan
kaiken "kristittyjen vihan ja sekasorron" tilalle. Eikö muslimit
olekin osoittaneet suurta rakkautta ja armollisuutta?Eivät kaikki muslimit ole fundamentalistisia hulluja, kuten eivät kaikki kristitytkään ole fundamentalistisia hulluja, eivätkä kaikki juutalaisetkaan ole fundamentalistisia hulluja, kuten siviilejä ja lapsia murhaavat siionistit.
Kristityistä ainoastaan te Israelia ja Trumppia palvovat ja jesuiittojen keksimää tempausta odottavat hörhöt olette sitä sakkia, joka voitaisiin enemmän kuin mielellään tempaistakin hevonhelvettiin täältä maailmasta vihaa ja rasismia lietsomasta ja levittämästä.
- Anonyymi00042
Eivät uskovat sampanjasta tai vappuhuiskista piittaa.
He haluavat enemmän. He haluavat tuijottaa Jumalan naamaa ikuisesti. - Anonyymi00043
Kuinka paljon niitä lopun aikoja oikein on? Ennustajat ja lahkolaiset ovat uhkailleet niillä iät ja ajat
- Anonyymi00049
Täytyy tietää mitä kaikkea pitää tapahtuman, ennen lopun aikaa.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Täytyy tietää mitä kaikkea pitää tapahtuman, ennen lopun aikaa.
Petokin saa vallan ja voiman, ennen Jeesuksen toista tulemista.
1234567---
- Anonyymi00044
3Moos.20:7-8 Pyhittäkää siis itsenne ja olkaat pyhät; sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne. Ja noudattakaa minun käskyjäni ja pitäkää ne. Minä olen Herra, joka pyhitän teidät. 3Moos.11:44. 19:1-2. 1Piet.1:16.
- Anonyymi00045
Miksi kannattaisi. kaikki tiedämme, että loppu tulee jokaiselle, kukaan ei tätä polkua kulje niin etteikö lopussa kohtaisi kuoleman. Se milloin ja miten loppu tulee turha siitä murehtia vaan parempi on koettaa elää mahdollisimman hyvä elämä..
- Anonyymi00054UUSI
Vaikkapa lopettamalla se lopun julistaminen ja siitä pelastavan Jumalan markkinoiminen ?
- Anonyymi00051
onko liperaaliteologit luopioseurakuntalaisia? ryöstäneet kirkon rahoineen itselleen?
- Anonyymi00052
Loppu tulee, kun on tullakseen, sen me näemme sitten mitä tässä tulee tapahtumaan. Turha sitä murehtia ja alkaa sitä odottamaan. Eletään ihmisiksi, eikö se riitä. Iso apu siinä on usko Jumalaan ei se ole sen kummempaa. Eiköhän sekin vielä ennen sitä selviä ihmisille, että Jumala on totta. Jos se on minulle vanhalle ateistille tullut todeksi niin eiköhän tuo muillekin selviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466