en kestä sitä että annoit toivoa ja vihreää valoa aina välillä ja sitten puukotit mua suoraan sydämeen. Mulla on niin pask@ olo jatkuvasti, koska näen meidän potentiaalin ja me saatais pelastettua monia elämiä. Mut sä vaan satutat mua. Eka kerroit tulevaisuudensuunnitelmia mitä meil ois yhes. Sit katosit. Sit kerroit ikävääsi. Sit halusit soittaa, tavatakin. Sit et tehnyt sitä. Sit puukotit sydämeen. Sit halusit nähdä. Sanoit et rakastat. Sit sanoin haluun sut miehekseni. Sit sä käänsit selkäs, sä halusit multa vain seksiä. Et oikeasti rakasta minua. Olisit mut ottanut jo vuosia sitten mut valitsit vaikenemisen, valehtelun ja puukottaa mun sydäntä toistuvasti. Ole mies ja kohtaa pelkosi. Jos pelkäät näyttää romanttisia tunteitas mua kohtaan, niin sun teot mua kohtaan on oikeasti luuseriuden huippu mitä mies voi rakastamalleen ihmiselle tehdä. Sä satutat mua koko ajan vaikenemalla ja välttämällä vastuutas ja niin ei elämänsä rakkautta kuulu kohdella. Mies. Mä tyydyn vähään. En kaipaa rahaa ja materiaa.. mulle riittää se rakkaus mitä sulta sain vuosia sitten ne lyhyet hetket. Mua ei kiinnosta ikävöitkö sä ja rakastatko mua toisen hoteissa, jota kusetat myös. Se vaan on puukoniskuja herkkään sydämeeni jatkuvalla syötöllä. Haluatko että mä kuolen tuskaan ja suruun? Mä vaadin sulta vain sen rakkauden ja se tapahtuu teoilla. Sit sä saat kaiken mitä oot ikinä halunnut.
MITÄ PELÄTTÄVÄÄ SIINÄ ON JOS RAKASTAT MUA JA MÄ SUA?
S-mies, sun on pakko kohdata pelkosi nyt
Anonyymi-ap
3
108
Vastaukset 3
- Anonyymi00002
Sun elämäs on täynnä tätä teennäistä draamaa ja tämmöstä julkista pelleilyä, trolli, nuppis ei oo kunnossa. Ei kukaan jaksa lukea jatkuvasti tämmöstä. Mee sinne hoitoon.
- Anonyymi00003
S-mies on aika ehtiväinen tyyppi. Monta rautaa tulessa.
- Anonyymi00004
Tehnyt tätä samaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639