S-mies, sun on pakko kohdata pelkosi nyt

Anonyymi-ap

en kestä sitä että annoit toivoa ja vihreää valoa aina välillä ja sitten puukotit mua suoraan sydämeen. Mulla on niin pask@ olo jatkuvasti, koska näen meidän potentiaalin ja me saatais pelastettua monia elämiä. Mut sä vaan satutat mua. Eka kerroit tulevaisuudensuunnitelmia mitä meil ois yhes. Sit katosit. Sit kerroit ikävääsi. Sit halusit soittaa, tavatakin. Sit et tehnyt sitä. Sit puukotit sydämeen. Sit halusit nähdä. Sanoit et rakastat. Sit sanoin haluun sut miehekseni. Sit sä käänsit selkäs, sä halusit multa vain seksiä. Et oikeasti rakasta minua. Olisit mut ottanut jo vuosia sitten mut valitsit vaikenemisen, valehtelun ja puukottaa mun sydäntä toistuvasti. Ole mies ja kohtaa pelkosi. Jos pelkäät näyttää romanttisia tunteitas mua kohtaan, niin sun teot mua kohtaan on oikeasti luuseriuden huippu mitä mies voi rakastamalleen ihmiselle tehdä. Sä satutat mua koko ajan vaikenemalla ja välttämällä vastuutas ja niin ei elämänsä rakkautta kuulu kohdella. Mies. Mä tyydyn vähään. En kaipaa rahaa ja materiaa.. mulle riittää se rakkaus mitä sulta sain vuosia sitten ne lyhyet hetket. Mua ei kiinnosta ikävöitkö sä ja rakastatko mua toisen hoteissa, jota kusetat myös. Se vaan on puukoniskuja herkkään sydämeeni jatkuvalla syötöllä. Haluatko että mä kuolen tuskaan ja suruun? Mä vaadin sulta vain sen rakkauden ja se tapahtuu teoilla. Sit sä saat kaiken mitä oot ikinä halunnut.

MITÄ PELÄTTÄVÄÄ SIINÄ ON JOS RAKASTAT MUA JA MÄ SUA?

3

108

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Sun elämäs on täynnä tätä teennäistä draamaa ja tämmöstä julkista pelleilyä, trolli, nuppis ei oo kunnossa. Ei kukaan jaksa lukea jatkuvasti tämmöstä. Mee sinne hoitoon.

• Anonyymi00003

S-mies on aika ehtiväinen tyyppi. Monta rautaa tulessa.

• Anonyymi00004

Tehnyt tätä samaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe