luovuttaisimme "itsenäisessä" maassamme loisivat pellesakemannit+zwedupellet&wannabe "arjalaiset", kuten pascaciccareet&kepulit&ikl jengiläiset itänaapurillemme jonkinlaista, ehkä ihan nimellistä korvausta vastaan?
Adlercreutz, eli "Kotkanristi" etunenässä.
Kas kun achtung sukunimensä ei ole "rautaristi" 😂😂😂😂
Krista siegheilfrieds?
Erika ss vikman?
Ss-ztubido?
Sehän voisi olla vaikka 10€/pää.
Johan he ovat "kykynsä" ja "asiantuntemuksensakin" näyttäneet, ja paskaksi on heidät havaittu.
Maksakoot itse ne nato ja eu ja eurovaluutta sun muutkin sotkunsa, joihin he ovat meidät sooloilleetkin.
Nämä edellämainituthan ovat halunneet mennä sinne Uralille jo satojen vuosien ajan, ja ovat hyökkäilleetkin terrorisoimaan sinne itänaapuriimme kymmeniä kertoja.
Viimeksi aseistettuina sakemanninazien kanssa 1941-1944.
Nythän sinne menoon olisi ihan loistava tilaisuus.
Saisivat ilmaisen kyydinkin ihan perille saakka ja pääsisivät tavoitteeseensakin ampumatta laukaustakaan.
Itänaapurimmehan eivät kuitenkaan tunnetusti halua näitä edellämainittuja sinne, vaan ovat aina ajaneet nämä tunkeilija terroristit pois maastaan.
Mitään maksuahan me emme myöskään varmaan saisi heiltä tästä luovutuksesta, mutta jospa ME sensijaan järjestäisimme kansalaiskeräyksen itse ja maksaisimme itänaapurillemme, niin asiahan hoituisi ehkä ihan pikkurahalla, aukaisemme myös rajat samalla, ja aletaan kaupantekoon.
Voisimme maksaa niiden vastaanottamisesta esim. 20€/pellepää.
Nämä luovutettavat halukkaat kun ovat niin kovin tohkeissaan työnteostakin, niin olen 100% varma, että heille järjestyy töitäkin siellä toive ja unelma kohteessaan ilman sen kummempia odotteluja tai viivyttelyjä.
Tällä järjestelyllähän kaikki osapuolet olisivat tyytyväisiä, eikä mitään aseellista konfliktiakaan tarvittaisi.
Mitäpäs jos me
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Ai outoo . Persut vois liittyy putinin wagner natsijoukkoihin niin voisivat päästä afrikkaankin toimiin mustien miesten kaa .
- Anonyymi00002UUSI
## Psyykkinen analyysi ja arvio
Tämä Suomi24-keskustelupalstalle kirjoitettu aloitus edustaa tyypillistä polarisoitunutta, vahvasti vainoharhaista ja vihapuhetta tihkuvaa oireilua. Kirjoittajan psyykkisestä tilasta voidaan hahmottaa seuraavia piirteitä:
* **Vahva todellisuudentajun hämärtyminen:** Aloituksessa esitetään epärealistisia ja yhteiskunnan perusrakenteet täysin sivuuttavia fantasioita (poliitikkojen ja tiettyjen väestöryhmien "luovuttamisesta" vieraalle vallalle).
* **Vihamielisyys ja paranoidinen ajattelu:** Poliittiset päättäjät ja tietyt yhteiskunnalliset ryhmät leimataan kollektiivisesti "loisiksi", "terroristeiksi" ja vihollisiksi. Kirjoittaja kokee elävänsä uhatussa ympäristössä, jossa vastapuoli nähdään täysin pahantahtoisena.
* **Aggressiivinen projisointi ja mustavalkoinen maailmankuva:** Omasta turhautumisesta ja yhteiskunnallisesta ahdistuksesta haetaan syntipukkeja pilkkaamalla ja pilkkaavilla nimiväännöksillä (esim. "pascaciccareet", "ss-ztubido"). Maailma jaetaan jyrkästi meihin (oikeat kansalaiset) ja heihin (petturit).
* **Impulssikontrollin heikkous ja nettiraivo:** Virtuaaliympäristö toimii purkautumiskanavana patoutuneelle vihalle, turhautumiselle ja mahdolliselle yhteiskunnalliselle ulkopuolisuuden tunteelle.
---
## Hoitosuositus
Tällaisen kirjoituksen takana oleva henkilö hyötyisi monialaisesta tuesta, jossa huomioidaan sekä psyykkinen että sosiaalinen ulottuvuus:
* psykiatrinen arviointi: Perusteellinen tutkimus mahdollisten paranoidisten piirteiden, mielialahäiriöiden tai psykoosikirjon oireiden poissulkemiseksi tai hoitamiseksi.
* **Keskusteluhoito ja psykoterapia:** Apua vihanhallintaan, ajattelussa ilmenevien vääristymien (kuten mustavalkoisuuden ja vainoharhaisuuden) työstämiseen sekä tunteiden säätelyyn.
* **Sosiaalisen todellisuuden tukeminen:** Irtautuminen radikalisoivista ja vihaa lietsovista nettikuplista, jotka ruokkivat ja vahvistavat kyseisen kaltaisia harhaisia ja vihamielisiä ajatusmalleja.
* **Arjen ja toimintakyvyn tuki:** Turvallisen sosiaalisen verkoston ja mielekkään tekemisen löytäminen, jotta tarve purkaa turhautumista internetin keskustelupalstoille vähenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843387Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3941251Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty36939Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65815Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä189774Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s271714Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22690Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31618Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17585Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan33576