Rauhan tervehdys.
Nyt jo kolmatta kertaa järjestettävä Glow Festival, joka ylistää itseänsä olevansa suurin gospel-tapahtuma, on modernistinen liberaalis-ekumeninen tapahtuma, mutta mikä sen päätarkoitus on? Miksi sen esittelemä "ylistys" ei ole raamatullista, vieroksuu Raamattua ja tapahtuma ei mainitsekaan mitään raamatullisia termejä kuten Jeesus, Vapahtaja, Herra, Jumala, evankeliumi, armo, totuus tai usko.
"Vie pois minun edestäni virttesi pauhina, en tahdo kuulla sinun harppujesi soittoa. Mutta oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus niinkuin ehtymätön puro." — Aamoksen kirje 5:23-24
Esille tulleet paljastukset ovat järkyttäviä viime vuoden pääartistiksi kaavaillusta ja tänä vuonna se on Idols-voittaja, mutta miksi ylipäätään Jumalan siunaus ei näytä lepäävään ylistykseen painottuvan liikkeen ympärillä?
https://www.youtube.com/watch?v=r0lWFQbu-Oo
Siunauksin, MM.
Glow Festival Paljastettuna
19
200
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Sinä olet kuin nimmari pe.ku- aina jotain marisemista
- Anonyymi00002
Eikö ole hyvä että teesejä naulataan kirkkojen oviin !
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikö ole hyvä että teesejä naulataan kirkkojen oviin !
Höpsis! Kyllä kiinnostaa enemmän gosbeltapahtuma ku aloittajan naama tuolla liekittämällään videolla.
- Anonyymi00003
Glow ei ole pelkkä ylistysfestivaali. Siellä on paljon muutakin gospelia kautta linjan. Viime vuonna oli tosihurskaita ja jumalisia esiintyjiä laulamassa uskoa vahvistavia lauluja.
- Anonyymi00004
Tosihurskaat kiertää kaukaa kaikki pellehermannit.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tosihurskaat kiertää kaukaa kaikki pellehermannit.
Löysää vähän tuota nutturaasi
- Anonyymi00006
Aloittja on tiukkapipo!
- Anonyymi00009
Löysäpipo on huonompi juttu, se valuu silmille koko ajan ja sitten sätkytellään ojanpohjalla, tai floussa.
- Anonyymi00010
Kerran unessa kun koin sellaista Jumalan läsnäoloa, jossa jokainen syntinen armoa huutaen huutaisi Jumalan puoleen kauhuissaan omasta tilasta. Edes seuraavana päivänä kun yritin kuunnella viihteellistä ja maailmallista hengellistä musiikkia, en pystynyt, kun uni vielä aiheutti tuota oikean laatuista Jumalan pelkoa.
Unessa itse en tietenkään pelännyt, koska synnit oli anteeksi annetut. Mutta herätyksen Henki on sellainen, joka ei ilmene hillsongin uhrikukkuloilla eikä turmelusten glow laaksoissa. - Anonyymi00012
Meneekö se niin kuten 1 Kor. 10 sanoo että ensin kansa aloitti ilonpidon kultaisen idolin ympärillä. Ja sitä seurasi haureus, jota seurasi nurina ja kapina Jumalaa kohtaan. Vai onko kaikki nuo synnit toisistaan erillään vai jatkumoa niin etyä yhyä asiaa seuraa toinen asia?
- Anonyymi00013
Gospelin kuunteleminenko syntiä, tuskin. Laulut voivat tuoda ihmiset Jeesuksen armoistuimen eteen ja seurakuntaan
- Anonyymi00014
Ällöttävän kevytmielistä renkutusta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ällöttävän kevytmielistä renkutusta.
Sinun mielestä. Mutta glow on suosittu ja ihan syystä
Jos olisin Mauno Mattilan kaltainen hengellinen huоrа, joka yhtenä päivänä paheksuu Glow Festivalia, toisena nuolee satanisti Donald Trumpin takapuolta ja hyväksyy vielä syntymättömien lasten murhaamisen ja kolmantena syyttää naisia Iisebeleiksi, pitäisin pienempää ääntä.
- Anonyymi00016
Hyvin sanottu.
Tässä Hagar-Israelia palvovalle hengelliselle huoralle näyte siitä, miten Jeesus kiroaa juutalaisia.
Joh.8
39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "JOS OLISITTE AABRAHAMIN LAPSIA, NIIN TE TEKISITTE AABRAHAMIN TEKOJA.
40 MUTTA NYT TE TAVOITTELETTE MINUA TAPPAAKSENNE, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
42 Jeesus sanoi heille: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, NIIN TE RAKASTAISITTE MINUA, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.
Jeesus lienee nyt kirottu, eikä voi enää pelastaa kristittyjä, joten Israel/Israelin siunaaminen (omat teot) pelastaa nämä tekokristityt. - Anonyymi00019
Ei se satanisti ole… muuten hölmö kyllä
- Anonyymi00015
Trumpin jumalointi sotkee ihmisen.
- Anonyymi00018
Messias Trump kristillisten sotarikosjoukkojensa kanssa julistaa nyt Iranin kansalle evankeliumia Jeesuksesta. Evankelioimisensa hän aloitti Iranin tyttökoulun oppilaista ja lennätti kristillisesti tyttökoulun oppilaat tuuliin ja pilviin.
Matt. 28:19
Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni...
Tehostaakseen evankeliumin leviämistä messias Trumppi ja hänen kristilliset sotarikosjoukkionsa ovat nyt yhdistäneet voimansa Hagar-Israelin kanssa, joten pian koko maailma on evankelioitu, kun tulee kolmas maailmansota ja Jeesus voi vihdoinkin palata julistamaan silmäteränsä Haagar-Israelin koko maailman herrakansaksi.
Matt. 24:14
Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, TODISTUKSEKSI KAIKILLE KANSOILLE; ja sitten tulee loppu.
- Anonyymi00020
Monella ei ole varaa osallistua ko festarille. Se on tarkoitettu varakkaille joilla ei ole huolta toimeentulosta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
- 32635
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476