Rauhan tervehdys.
Nyt jo kolmatta kertaa järjestettävä Glow Festival, joka ylistää itseänsä olevansa suurin gospel-tapahtuma, on modernistinen liberaalis-ekumeninen tapahtuma, mutta mikä sen päätarkoitus on? Miksi sen esittelemä "ylistys" ei ole raamatullista, vieroksuu Raamattua ja tapahtuma ei mainitsekaan mitään raamatullisia termejä kuten Jeesus, Vapahtaja, Herra, Jumala, evankeliumi, armo, totuus tai usko.
"Vie pois minun edestäni virttesi pauhina, en tahdo kuulla sinun harppujesi soittoa. Mutta oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus niinkuin ehtymätön puro." — Aamoksen kirje 5:23-24
Esille tulleet paljastukset ovat järkyttäviä viime vuoden pääartistiksi kaavaillusta ja tänä vuonna se on Idols-voittaja, mutta miksi ylipäätään Jumalan siunaus ei näytä lepäävään ylistykseen painottuvan liikkeen ympärillä?
https://www.youtube.com/watch?v=r0lWFQbu-Oo
Siunauksin, MM.
Glow Festival Paljastettuna
32
387
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Sinä olet kuin nimmari pe.ku- aina jotain marisemista
- Anonyymi00002
Eikö ole hyvä että teesejä naulataan kirkkojen oviin !
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikö ole hyvä että teesejä naulataan kirkkojen oviin !
Höpsis! Kyllä kiinnostaa enemmän gosbeltapahtuma ku aloittajan naama tuolla liekittämällään videolla.
- Anonyymi00003
Glow ei ole pelkkä ylistysfestivaali. Siellä on paljon muutakin gospelia kautta linjan. Viime vuonna oli tosihurskaita ja jumalisia esiintyjiä laulamassa uskoa vahvistavia lauluja.
- Anonyymi00004
Tosihurskaat kiertää kaukaa kaikki pellehermannit.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tosihurskaat kiertää kaukaa kaikki pellehermannit.
Löysää vähän tuota nutturaasi
- Anonyymi00006
Aloittja on tiukkapipo!
- Anonyymi00009
Löysäpipo on huonompi juttu, se valuu silmille koko ajan ja sitten sätkytellään ojanpohjalla, tai floussa.
- Anonyymi00010
Kerran unessa kun koin sellaista Jumalan läsnäoloa, jossa jokainen syntinen armoa huutaen huutaisi Jumalan puoleen kauhuissaan omasta tilasta. Edes seuraavana päivänä kun yritin kuunnella viihteellistä ja maailmallista hengellistä musiikkia, en pystynyt, kun uni vielä aiheutti tuota oikean laatuista Jumalan pelkoa.
Unessa itse en tietenkään pelännyt, koska synnit oli anteeksi annetut. Mutta herätyksen Henki on sellainen, joka ei ilmene hillsongin uhrikukkuloilla eikä turmelusten glow laaksoissa. - Anonyymi00012
Meneekö se niin kuten 1 Kor. 10 sanoo että ensin kansa aloitti ilonpidon kultaisen idolin ympärillä. Ja sitä seurasi haureus, jota seurasi nurina ja kapina Jumalaa kohtaan. Vai onko kaikki nuo synnit toisistaan erillään vai jatkumoa niin etyä yhyä asiaa seuraa toinen asia?
- Anonyymi00013
Gospelin kuunteleminenko syntiä, tuskin. Laulut voivat tuoda ihmiset Jeesuksen armoistuimen eteen ja seurakuntaan
- Anonyymi00014
Ällöttävän kevytmielistä renkutusta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ällöttävän kevytmielistä renkutusta.
Sinun mielestä. Mutta glow on suosittu ja ihan syystä
Jos olisin Mauno Mattilan kaltainen hengellinen huоrа, joka yhtenä päivänä paheksuu Glow Festivalia, toisena nuolee satanisti Donald Trumpin takapuolta ja hyväksyy vielä syntymättömien lasten murhaamisen ja kolmantena syyttää naisia Iisebeleiksi, pitäisin pienempää ääntä.
- Anonyymi00016
Hyvin sanottu.
Tässä Hagar-Israelia palvovalle hengelliselle huoralle näyte siitä, miten Jeesus kiroaa juutalaisia.
Joh.8
39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "JOS OLISITTE AABRAHAMIN LAPSIA, NIIN TE TEKISITTE AABRAHAMIN TEKOJA.
40 MUTTA NYT TE TAVOITTELETTE MINUA TAPPAAKSENNE, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
41 Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
42 Jeesus sanoi heille: "JOS JUMALA OLISI TEIDÄN ISÄNNE, NIIN TE RAKASTAISITTE MINUA, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
43 Minkä tähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sen tähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
44 TE OLETTE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut MURHAAJA alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on VALHETTELIJA ja sen isä.
Jeesus lienee nyt kirottu, eikä voi enää pelastaa kristittyjä, joten Israel/Israelin siunaaminen (omat teot) pelastaa nämä tekokristityt. - Anonyymi00019
Ei se satanisti ole… muuten hölmö kyllä
- Anonyymi00022
Kylläpäs se Mauno meneekin tunteisiin, on se jännä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kylläpäs se Mauno meneekin tunteisiin, on se jännä.
Mauno on niin mainio
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mauno on niin mainio
Mainio mauno
- Anonyymi00032
Huorittelu on ikävän kuuloista, väsyneeseen mieleen se kuulostaa pahalta, särähtää ikävästi.
Useinkin juuri tuo haukkumasana jos se kohdistuu muihin ilman tietoa mistä syytetään aiheuttaa hämminkiä.
Ihminen usein ei ole toisten sisäisen tilan paras asiantuntija voidakseen kutsua toista huoraksi tai näe toisen mieltä.
Sitten on kysymys neitsyestä ja yhtäkkisesti huoraksi haukkumisesta että miten Daavid, Abraham solvasivat aikanaan toisia?
Onko se niin että myös neitsyttä saa solvata huoraksi jos hän ei ole oikeassa suhteessa uskoon, tai hengellinen olotila on väsynyt, kiusattu tai ahdisteltu on? - Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mainio mauno
Miksei ole mitään rakkautta, vastavuoroista vaikutusta ja ihminen on ihmisille susi tai leijona? Älykkyys ja viisaus on kuin käärmeellä mutta eikö se kyyhkysen viattomuus pitäisi olla?
- Anonyymi00015
Trumpin jumalointi sotkee ihmisen.
- Anonyymi00018
Messias Trump kristillisten sotarikosjoukkojensa kanssa julistaa nyt Iranin kansalle evankeliumia Jeesuksesta. Evankelioimisensa hän aloitti Iranin tyttökoulun oppilaista ja lennätti kristillisesti tyttökoulun oppilaat tuuliin ja pilviin.
Matt. 28:19
Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni...
Tehostaakseen evankeliumin leviämistä messias Trumppi ja hänen kristilliset sotarikosjoukkionsa ovat nyt yhdistäneet voimansa Hagar-Israelin kanssa, joten pian koko maailma on evankelioitu, kun tulee kolmas maailmansota ja Jeesus voi vihdoinkin palata julistamaan silmäteränsä Haagar-Israelin koko maailman herrakansaksi.
Matt. 24:14
Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, TODISTUKSEKSI KAIKILLE KANSOILLE; ja sitten tulee loppu.
- Anonyymi00020
Monella ei ole varaa osallistua ko festarille. Se on tarkoitettu varakkaille joilla ei ole huolta toimeentulosta.
Rauhan tervehdys.
Tämä maailman henki on perin sokaiseva, jonka näkee tässäkin saamassani palautteessa hyvin vahvasti jakavana, niin että toiset näkevät maailmanllisen eksytyksen ja toiset eivät taas millään näe vaaraa.
"Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan. Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä. Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa. Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa." — Matteuksen evankeliumi 25:1-4
Ensiksi ymmärtäväinen neitsyt, jolla on öljyä niin lampuissaan sydämessä kuin vielä öljyastioina Raamatut. Nämä ensiksi ovat kuunnelleet puheeni, ovat toistaiseksi olleet samaa mieltä ja ovat vieläpä tehneet kotiläksyt avaten tätät lisää, esimerkiksi pääesiintyjä Diandran kytköksen Helsinki Priden nuorten kummina. Ymmrtäväisillä ei olekaan mitään vetoa näihin, koska heillä on jo öljyä ja vielä Raamatun ehtymätön öljyasti aina mukana.
Ymmärtäväiset ovat kuvattu hienosti vaarin itsestänsä ottavissa jaloissa bereanilaisissa.
"He ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä Kirjoituksia, oliko asia niin." — Apostolien teot 17:11
Mutta sitten toisena tulevat tyhmät neitseet. Nämä eivät ensiksikään ole kestäneet edes kuunnella puhetta - Jeesushan ajoi riivaajat ulos sanalla - mutta silti kommentoivat puolustaen sitä ja sekin tunnepohjalta varmana väittäen, vaikka eivät edes tunne asiaa tai haluakaan syvemmin ymmärtää. Heillä ei ole öljyä ja ovat nyt juoksemassa öljyä ostamassa kalliilla itsellensä.
Nämä ovat näitä, jotka tuomitsevat väärin.
"Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio." — Johanneksen evankeliumi 7:24
En olisi itse uskonut, että polarisaatio on näin kova, mutta selkeästi aika menee siihen, että kuilu ymmärtäväisten ja tyhmien välillä kasvaa. Toiset lähestyvät lähestymistään maailmaan, mutta toiset pitävät lujasti kiinni Jumalan sanasta.
"Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin. Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!' Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'." — Matteuksen evankeliumi 25:10-12
Siunauksin, MM.- Anonyymi00023
"Ensiksi ymmärtäväinen neitsyt, jolla on öljyä niin lampuissaan sydämessä kuin vielä öljyastioina Raamatut."
Raamatussa ei missään puhuta katolisten kirkkoisien kokoamasta kristittyjen Raamatusta, koska sitä ei tuolloin ollut edes olemassa.
"En olisi itse uskonut, että polarisaatio on näin kova, mutta selkeästi aika menee siihen, että kuilu ymmärtäväisten ja tyhmien välillä kasvaa. Toiset lähestyvät lähestymistään maailmaan, mutta toiset pitävät lujasti kiinni Jumalan sanasta."
Raamatun ilmoittama Jumalan Sana on JEESUS...ei siis Raamattu-niminen kirja.
Joh.12:48
Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: SE SANA, JONKA MINÄ OLEN PUHUNUT, SE ON TUOMITSEVA HÄNET VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ.
Tässä on Jeesuksen sana, jonka Israelia ja Trumppia epäjumalanaan pitävät eksyttäjät sivuuttavat.
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
Jeesuksen opetukset PALJASTAVAT eksyttäjät.
Ilm. 19:13
Hänellä oli pukunaan vereen kastettu viitta, ja HÄNEN NIMENSÄ ON JUMALAN SANA . [Jes. 63:2,3 | Joh. 1:1]
Hepr. 4:12
JUMALAN SANA on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se PALJASTAA SISIMMÄT AIKEEMME JA AJATUKSEMME. [Ef. 6:17; Ilm. 1:16]
Ilm. 1:16
Hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, HÄNEN SUUSTAAN PISTI ESIIN KAKSITERÄINEN, TERÄVÄ MIEKKA, ja hänen kasvonsa olivat kuin loistava keskipäivän aurinko. [Jes. 49:2; Hepr. 4:12 | Matt. 17:2] - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
"Ensiksi ymmärtäväinen neitsyt, jolla on öljyä niin lampuissaan sydämessä kuin vielä öljyastioina Raamatut."
Raamatussa ei missään puhuta katolisten kirkkoisien kokoamasta kristittyjen Raamatusta, koska sitä ei tuolloin ollut edes olemassa.
"En olisi itse uskonut, että polarisaatio on näin kova, mutta selkeästi aika menee siihen, että kuilu ymmärtäväisten ja tyhmien välillä kasvaa. Toiset lähestyvät lähestymistään maailmaan, mutta toiset pitävät lujasti kiinni Jumalan sanasta."
Raamatun ilmoittama Jumalan Sana on JEESUS...ei siis Raamattu-niminen kirja.
Joh.12:48
Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: SE SANA, JONKA MINÄ OLEN PUHUNUT, SE ON TUOMITSEVA HÄNET VIIMEISENÄ PÄIVÄNÄ.
Tässä on Jeesuksen sana, jonka Israelia ja Trumppia epäjumalanaan pitävät eksyttäjät sivuuttavat.
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
Jeesuksen opetukset PALJASTAVAT eksyttäjät.
Ilm. 19:13
Hänellä oli pukunaan vereen kastettu viitta, ja HÄNEN NIMENSÄ ON JUMALAN SANA . [Jes. 63:2,3 | Joh. 1:1]
Hepr. 4:12
JUMALAN SANA on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se PALJASTAA SISIMMÄT AIKEEMME JA AJATUKSEMME. [Ef. 6:17; Ilm. 1:16]
Ilm. 1:16
Hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, HÄNEN SUUSTAAN PISTI ESIIN KAKSITERÄINEN, TERÄVÄ MIEKKA, ja hänen kasvonsa olivat kuin loistava keskipäivän aurinko. [Jes. 49:2; Hepr. 4:12 | Matt. 17:2]Miekka paljasti tässäkin tapauksessa kuka puhui totta ja kuka valehteli, kuka oli valmis tapattamaan viattoman lapsen ja kuka sitä rakasti.
Salomon tuomio
1.Kun.3
16 Noihin aikoihin kuninkaan puheille tuli kaksi porttoa. He astuivat hänen eteensä,
17 ja toinen heistä sanoi: "Herrani, kuule minua! Minä ja tuo nainen asumme samassa talossa. Hän oli läsnä, kun minä synnytin lapsen.
18 Ja kun oli kulunut kaksi päivää siitä kun minä synnytin, silloin myös tuo nainen sai lapsen. Me olimme kahden, talossa ei ollut ketään muuta.
19 Tuon naisen poika kuoli yöllä, hän oli nukkuessaan tukahduttanut sen.
20 Silloin hän nousi keskellä yötä ja otti poikani minun vierestäni. Minä nukuin, ja niin hän pani lapsen viereensä makaamaan ja asetti kuolleen poikansa minun viereeni.
21 Kun aamulla nousin imettämään poikaani, se oli kuollut. Minä tutkin silloin lapsen tarkoin, eikä se ollut minun synnyttämäni poika!"
22 Toinen nainen sanoi: "Tuo ei ole totta! Minun poikani elää, sinun poikasi kuoli!" Toinen vastasi: "Ei, tuo kuollut on sinun poikasi, minun poikani elää!" Näin he riitelivät kuninkaan edessä.
23 Kuningas sanoi: "Tämä nainen väittää, että elävä poika on hänen ja kuollut tuon toisen. Tämä toinen taas sanoo, ettei se ole totta, kuollut poika on toisen ja elävä hänen."
24 "Hakekaa minulle MIEKKA", kuningas sanoi. Miekka tuotiin kuninkaan eteen.
25 Hän antoi käskyn: "HALKAISKAA ELÄVÄ LAPSI KAHTIA ja antakaa toinen puoli toiselle, toinen toiselle."
26 Silloin ***RAKKAUS LAPSEEN*** pani elävän pojan äidin puhumaan, ja hän huudahti kuninkaalle: "Herrani! Anna lapsi hänelle, älä anna surmata sitä!" Mutta toinen sanoi: "Ei minulle eikä sinulle. ***Halkaiskaa vain!***" [Jes. 49:15]
27 Silloin kuningas lausui: "Antakaa lapsi tuolle, joka ensin puhui, ***ÄLKÄÄ TAPPAKO SITÄ***. Hän on lapsen äiti."
28 Kautta koko Israelin levisi tieto tuomiosta, jonka kuningas oli antanut. Kaikki alkoivat kunnioittaa kuningasta, sillä he näkivät nyt, että HÄN OLI SAANUT JUMALALTA VIISAUDEN TUOMITA JA HALLITA OIKEIN. - Anonyymi00027
Sairaan rivon kopeloijan palvonta sotkee aivot.
- Anonyymi00030
Et vastannut miten trumpin palvonta vie helvettiin
- Anonyymi00028
Aika paha tuo että pääesiintyjä Diandra on Helsinki Priden virallinen tukija!
- Anonyymi00029
Ollaan tarkkoja: Diandra ei ole tukija, vaan Pride-kummi.
Kummin tehtävä on kunniatehtävä, jonka tarkoituksena on osoittaa julkista tukea ihmisoikeuksille. Toisin kuin perinteisessä kirkollisessa kummisuhteessa, Pride-kummilla ei ole uskonnollisia tai juridisia velvoitteita.
Kummeiksi kutsutaan tunnettuja yhteiskunnallisia vaikuttajia, taiteilijoita tai poliitikoita.
- Anonyymi00031
Pitäisin turpani kiinni jos olisin helluntailanen ,amerikan lahko roska !
Jenkki roskaa kuten jehovat
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131427
- 50950
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145740- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118540Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e113512Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 52413
- 42410