Armo kantaa yli erämaan

Anonyymi-ap

Armo kantaa yli erämaan
Veljet ja sisaret, kun katselemme tätä maailmaa ja omaa elämäämme, monesti meistä tuntuu siltä, että olemme aivan pieniä ja mitättömiä. Me kuljemme omia polkuujamme, joskus keskellä vastusta, joskus uupumuksena ja hiljaisuudessa, kun tuntuu, ettei omilla voimilla enää jaksa ottaa askeltakaan eteenpäin. Ihminen itse on heikko, ja maailman myrskyt pauhaavat ympärillä.
Mutta katsokaa, miten armo meitä kantaa. Vihollinen yrittää tuoda mieleen mitättömyyden ja epätoivon ajatuksia – se koettaa kuiskata korvaan, että meidän vaelluksellamme ei ole väliä tai että voimat ovat poissa. Mutta ne ovat vain vanhoja, nähtyjä metkuja. Me tunnemme ne viekkaudet, eikä niille tarvitse antaa valtaa.
Sillä silloin, kun ihminen on omasta mielestään pienin ja heikoin, taivaan valo on kaikkein kirkkain. Se ei ole meidän omaa ansiotamme, meidän viisauttamme tai meidän maallista suuruuttamme. Se on sitä valoa, joka on sytytetty armosta ja kannetaan armolla. Kun Hengen valo saa uudelleen lämmittää sydämen, se kantaa pidemmälle kuin mikään maailman pauhu tai oma vajavuus.
Saamme kulkea yhdessä tässä valossa, luottaen siihen, että tie on valmiiksi varustettu ja johdettu. Olkoon tämä päivä kiitoksen päivä: saamme nostaa katseet ylöspäin ja tietää, että meitä ei ole unohdettu, vaan armo riittää jokaiseen päivään.

4

<50

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Raamatussa sanotaan jotenkin näin, että luota minun armooni, minun voimani on heikoissa väkevä.

• Sano tämä koko elämäkseen sänkyyn sidotulle CP vammaiselle jonka pää toimii kirkkaasti ja kysy häneltä kuinka kiitollinen hän on epäjumalallesi tilanteestaan.

• Anonyymi00002
        he-ma kirjoitti:

Sano tämä koko elämäkseen sänkyyn sidotulle CP vammaiselle jonka pää toimii kirkkaasti ja kysy häneltä kuinka kiitollinen hän on epäjumalallesi tilanteestaan.

Raamatun sana on tarkoitettu kaikille, myös CP-vammaiselle. Kannattaa tutkia Raamattua, mitä sen sana todella tarkoittaa ja merkitsee.

"Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." (2. Kor. 12:9.).

• Anonyymi00003

Niin ei sillä ole mitään väliä, vaikka ihmiset latelee sekopäisiä herjoja.

Ei se ota pois Jumalan armoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe