On ihmeellistä,että nykyaikana sallitaan avohakkuu,eli totaalinen metsän ja luonnon raiskaaminen!Avohakkuulle hakkaaja ostaa kalliit taimet ja istuttaa ne joko itse tai joku muu.Menee muutama vuosi ja hirvet syö taimet "paskaksi"sitten syytetään hirvejä taimikon tuhosta,vaikka syyllinen on itse metsänraiskauksen tehnyt isäntä.Me ihmisetkin menemme tosi mielellään seisovaan pöytään syömään ...varsinkin ilmaiseksi,vai mitä?Tosi sairas systeemi!Varsinkin metsälintukanta kärsii tästä sairaasta mallista.Jatkuvakasvatus nyt!Metsän omistajille: Metsää saa ja pitääkin hakata! Mutta miksi se pitää raiskata ja tuhota totaalisesi?
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
" metsää saa ja pitääkin hakata" kertoo aloittaja. Otsikko kertoo päinvastaista ! Eikö piiperö osaa päättää kumpaa haluaa. Ei hirvillekään kaikki taimet kelpaa ja kuinka ne ovat vuosikymmeniä kasvaneet vaikka hirviä on ollut tai ei ole ollut. Jos annettaisiin niiden päättää joille asia kuuluu, eikä puututtaisi toisten asioihin. Jatkuva kateus toisten tekemisiin on jo sairautta ja pitäisi mennä hoitoon. Tosin nykyinen sote-järjestelmä ei ole helppoa läpäistä, mutta yksityiseltäkin saa lääkkeet ja ohjeet asiaan. Itse en omista neliötäkään metsää puineen, mutta en silti kadehdi toisia, enkä puutu heidän asioihin kunhan eivät riko lakia.
- Anonyymi00002
"Vaihteeksi" jälleen aloitus avohakkuista ( aukkohakkuu ). Näkyy olevan aiheet vähissä kun vanhat ketjut ei kelpaa. Kirjanpainajahyönteiselle pitäisi ilmoittaa ettei enään kiusaa asukkaita kun seuraus näkyy heti täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509