APOSTOLI PAAVALIN PRIORITEETTI

Anonyymi-ap

”Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.”
1 Kor 2:2

28

<50

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jatkuva Jeesustelu on paremminkin varoitusmerkki.

Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'

• Anonyymi00002

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Mies olisi pitänyt vangita heti Stefanoksen murhan jälkeen, mutta se ei onnistunut.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00006

Sinun proriteettisi on selvästikin ihan jotain muuta kuin Jeesus Kristus. Miksi sinä häpeät Jeesusta ja Hänen ristitään? Järkyttävää on se HAVAITA.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tee siis parannus valheistasi ja herjoistasi. AIKA ON LYHYT!

• Anonyymi00005

Paavali sai vain Korintossa joitakin kannattajia, mutta ei juurikaan muualla.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

Miestä ei pidetty muualla apostolina ollenkaan.

Eikä Jeesus tunnustanut Paavalia omaksi apostolikseen missään vaiheessa.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi00008

Kristityt kaikkialla maailmassa, kaikkina vuosisatoina ovat kiitollisia Jumalalle apostoli Paavalista! Miksi sinä, Teuvo herjaat Jumalan lähettilästä??? Sodit siten Jumalaa vastaan!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kristityt kaikkialla maailmassa, kaikkina vuosisatoina ovat kiitollisia Jumalalle apostoli Paavalista! Miksi sinä, Teuvo herjaat Jumalan lähettilästä??? Sodit siten Jumalaa vastaan!

Lopun ajan eksytys on väkevä eksytys. Paavali sai sen tehtäväkseen.

Paavali puhuu itsestään usein passiivissa tai kolmatta persoonaa käyttäen, mutta tarkoittaa itseään.

2.Tess.2
        11 Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        12 ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Lopun ajan eksytys on väkevä eksytys. Paavali sai sen tehtäväkseen.

Paavali puhuu itsestään usein passiivissa tai kolmatta persoonaa käyttäen, mutta tarkoittaa itseään.

2.Tess.2
        11 Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
        12 ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.

Tehtäväänsä varten Paavali sai Saatanan demonin henkioppaakseen.

2. Kor. 12:7

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

• Anonyymi00010

Hyvä Luoja tätä aivotonta raamatun kopiointia!!

• Anonyymi00011

Keskustelkaa näistä - Paavali kertoo tekemästään kristinuskosta raamatussa:

1.Korinttolaiskirje:

<<<4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.<<<

2.Korinttolaiskirje:

<<<11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.<<<

Paavali teki uskonnon vain teille - hän itse oli juutalainen loppuun asti.

Ja tässä on Martti Lutherin referaatti Paavalin opista:

<<.Jos kaikki ne, jotka ovat armon ulkopuolella, ovat nimenomaan luontonsa puolesta VIHAN lapsia, niin on vapaa ratkaisukin luontonsa puolesta VIHAN lapsi, ja jos se jo luontonsa puolesta on tällainen, niin vielä suuremmalla syyllä se on VIHAN lapsi tekojensa puolesta. Mutta eihän VIHAN lapsi luonnostaan kykene tekemään mitään muuta kuin sitä, MIKÄ PAHAA ON, ei sellaista, mikä valmistaa armoon, vaan VIHAAN, siis sellaista, mikä ansaitsee VIHAN!

Ylös siis, te pelagiolaiset ja valmistautukaa teoillanne armoon, vaikka Paavali tässä sanoo, että kaikki niillä ansaitsevat ainoastaan VIHAN!

Olisihan ollut lienteämpää, jos hän olisi sanonut ainoastaan, että »me OLIMME VIHAN lapsia», mutta lisätessään LUONNOSTAAN-sanan hän tahtoi meitä olemaan siinä mielessä, että kaikki se, MITÄ ME OLEMME JA TEEMME, ON PELKÄSTÄÄN VIHAN EIKÄ MITENKÄÄN ARMON ANSIAINNUT, Raamatusta tuskin voinet löytää lyhyydessään voimakkaampaa sanaa vapaata ratkaisuvaltaa vastaan.<<<

Luther: Sidottu ratkaisuvalta s, 349, 1982

Ennen kaikkea nyt tämä kohta tuosta tekstistä:

<<<lisätessään LUONNOSTAAN-sanan PAAVALI tahtoi meitä olemaan siinä mielessä, että kaikki se, MITÄ ME OLEMME JA TEEMME, ON PELKÄSTÄÄN VIHAN EIKÄ MITENKÄÄN ARMON ANSIAINNUT<<<

• Anonyymi00012

Aloituksessa erittäin mielenkiintoinen - suorastaan pirullinen - Paavalin 'prioriteetti', kun itse määräsi Jeesuksen kidutuskuoleman, josta itse loi koko kristinuskon.

• Anonyymi00013

Paavali oli silloin kun Jeesus ristiinnaulittiin sitä mieltä että jos ei vietä sapattia niin täytyy tappaa kuten Toora määrää. Eikä siinä edes ollut tavallaan mitään väärää. Niin piti oikeasti tehdä. Mutta hälytyskellojen olisi pitänyt soida jo kun Johannes tuli ja saarnasi miten taivasten valtakunta oli tullut lähelle. Silloin olisi pitänyt ymmärtää, että jotain on tapahtumassa ja kun Messias tulee, ei Häntä pidä ristiinnaulita sapattirikkomuksista, koska laki on Johannekseen. Jos olis tutkittu Tooraa tarkemmin, olisi ymmärretty tämä.

Ei tosiaan jokainen Raamatun jakeiden lainailija pääse taivaaseen, vaan Jeesus sanoo heille, että menkää pois, te laittomuuden tekijät.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Paavali oli silloin kun Jeesus ristiinnaulittiin sitä mieltä että jos ei vietä sapattia niin täytyy tappaa kuten Toora määrää. Eikä siinä edes ollut tavallaan mitään väärää. Niin piti oikeasti tehdä. Mutta hälytyskellojen olisi pitänyt soida jo kun Johannes tuli ja saarnasi miten taivasten valtakunta oli tullut lähelle. Silloin olisi pitänyt ymmärtää, että jotain on tapahtumassa ja kun Messias tulee, ei Häntä pidä ristiinnaulita sapattirikkomuksista, koska laki on Johannekseen. Jos olis tutkittu Tooraa tarkemmin, olisi ymmärretty tämä.

Ei tosiaan jokainen Raamatun jakeiden lainailija pääse taivaaseen, vaan Jeesus sanoo heille, että menkää pois, te laittomuuden tekijät.

Lupasit mennä hoitoon. Petitkö lupauksen vai olet vapaalla?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Lupasit mennä hoitoon. Petitkö lupauksen vai olet vapaalla?

Tai teitkö minkä sanoin? - Kirjoita 200 kertaa SAPATTI sana niin paranet?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tai teitkö minkä sanoin? - Kirjoita 200 kertaa SAPATTI sana niin paranet?

Lutheria lainatakseni:

<<<lisätessään LUONNOSTAAN-sanan PAAVALI tahtoi meitä olemaan siinä mielessä, että kaikki se, MITÄ ME OLEMME JA TEEMME, ON PELKÄSTÄÄN VIHAN EIKÄ MITENKÄÄN ARMON ANSIAINNUT<<<

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Lutheria lainatakseni:

Se sapattirikkomus Paavalin omin sanoin:

<<<Gal.3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän TULI KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"<<<

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Se sapattirikkomus Paavalin omin sanoin:

<<<Gal.3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän TULI KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"<<<

Ja sen sapattirikkomuksen rangaistuksen hyöty Paavalin sanoin:

<<<Room.7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan MITÄ MINÄ VIHAAN, SITÄ MINÄ TEEN. Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? KIITOS Jumalalle JEESUKSEN Kristuksen, meidän Herramme, KAUTTA! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN LIHALLA SYNNIN LAKIA.<<<

Koittakaapa keksiä isompi herjaus Jeesuksen nimeen?!

• Anonyymi00020

Paavali olisi pitänyt pysäyttää heti Stefanoksen murhan jälkeen.

Se ei kuitenkaan onnistunut, koska mies oli Rooman hirmuhallinnon palveluksessa.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00023

PYSÄYTTÄÄ - JUUTALAISET?! SULLA EI OLE MITÄÄN TODELLISUUDENTAJUA.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

PYSÄYTTÄÄ - JUUTALAISET?! SULLA EI OLE MITÄÄN TODELLISUUDENTAJUA.

Kun ne uhrasivat lapsia temppelissä pääsiäisenä ja söivät ne, näit miten Jeesuksen kävi, kun YRITTI PYSÄYTTÄÄ NE. On 2000 vuotta ollut ristiin hakattu esimerkiksi!

• Anonyymi00021

Noin vuonna 70 jKr. Rooman sotilaat tulivat ja tappoivat miljoonia Juutalaisia. Hajottivat temppelit ja alkukirkot.

Vain pieni ryhmä pelastui Gumramin luolastossa, jonne he kätkivät Juutalaisten pyhiä kirjoituksia.

• Anonyymi00022

Jeesus ennusti Roomalais tekemät tuhotyöt.

Luuk. 21:6

"Tulee aika, jolloin kaikki tämä, mitä te nyt katselette, revitään maahan. Tähän ei jää kiveä kiven päälle."

• Anonyymi00025

Olisipa kiva tietää, oliko yhtään israelilaista enää elossa. Mitähän ne Pyhät kirjat ovat olleet?! Juutalaisuudesta on pyhyys universumin mitan päässä ihmissyönnillä ja Peto jumalalla.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jeesus ennusti Roomalais tekemät tuhotyöt.

Luuk. 21:6

"Tulee aika, jolloin kaikki tämä, mitä te nyt katselette, revitään maahan. Tähän ei jää kiveä kiven päälle."

JEESUS EI OLE KIRJOITTANUT RAAMATUSSA SANAAKAA.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

JEESUS EI OLE KIRJOITTANUT RAAMATUSSA SANAAKAA.

Ja tuokin liittyi Jerusalemin tuhoon,mistä on arvioitu tuntemattoman kirjoittajan tekstin ikää.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Olisipa kiva tietää, oliko yhtään israelilaista enää elossa. Mitähän ne Pyhät kirjat ovat olleet?! Juutalaisuudesta on pyhyys universumin mitan päässä ihmissyönnillä ja Peto jumalalla.

Aivan kuten kristinuskostakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe