Fatiman matkat

Anonyymi-ap

Matkusti itse Italiaan!. Samalla käänsi puheen syyttäen toista toiveesta että Suomessa ”olisi paremmat kelit”.

Eli taas nämä määräävät mitä ihminen saa tai ei saa toivoa. Et saa toivoa lämpimämpää kesälomaa. Sinun pitää tyytyä sateisiin.
”Samaan aikaan, kun Etelä-Euroopassa annetaan lämpövaroituksia, sairaalat kuormittuvat ja ihmisiä kuolee helteeseen, Suomessa valitetaan siitä, ettei ole “tarpeeksi kuuma”. Se kertoo siitä, miten helposti oma mukavuus asetetaan muiden ihmisten hätää tärkeämmäksi, Diarran ripitys jatkui.”

Menikö itse sammuttamaan tulipaloja vai miksi lähti matkalle? Maksoiko itse matkan? Sähköpyörän joutui palauttamaan! Lahjusepäily vai mikä?

12

<50

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämä on sitä parempaa ja salonkikelpoista matkustamista kuten Nazin moottoriveneily?

Ilmasto unohtuu, kun oma napa kyseessä!

• Anonyymi00003

Tuttua vihervassarimeininkiä!

• Anonyymi00004

Viro porskuttaa

Viron talouskasvu perustuu pitkälti EUlta saatuun rahaan. Vuositasolla 15-20 miljardia, mikä on iso raha noin pienelle kansalle. Suomi on yksi maksajista, muistakaa se! Edellinen hallitus oli kovin avokätin näissä asioissa.

• Anonyymi00013

Marinin hallitus lähetti koronatukea Italialle, jolla on itsellään valtavat kultavarannot!

Heti sen jälkeen lomaili Italiassa! Korruptio?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Marinin hallitus lähetti koronatukea Italialle, jolla on itsellään valtavat kultavarannot!

Heti sen jälkeen lomaili Italiassa! Korruptio?

Mitenköhän tutkinta siitä etenee, miten väärin ovat Italia Espanja käyttäneet koronatukia?

Espanjan vanha kuningas maanpaossa korruption takia! Tätä maata ihailevat sosialistit kuten Lindtman!

• Anonyymi00005

eiks koneissa ole enää painorajoitusta

• Anonyymi00012

Joutunee ostamaan kaksi paikka? Luojan kiitos, en ole joutunut hänen viereen!🤮

• Anonyymi00007

Minusta hän on röyhkeä nainen.

• Anonyymi00011

Paljonkohan vihervassarit mahd rahoittaa ville rantaa, kun katsoo noita hänen töherryksiään?

• Anonyymi00015

Sama epäilys, että joku vaalikampanja menossa?!!

• Anonyymi00014

Fatima räkksyttää milloin mistäkin. Tempaisee aina itselleen sopivan teeman. asiassa. Itse matkustelee ja pyöräilee ilmaisella sähköpyörällä, mutta auta armias, jos joku toinen kolleega väärästä puolueesta tekee samoin, niin kaplakka alkaa.

Paljon porua, vähän villoja. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Pitää paikkansa.

• Anonyymi00016

On kyllä outo!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2351
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      32
      1235
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      973
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      629
      933
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      88
      798
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      676
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe