Hyvät vs. Huonot näkijät

Anonyymi-ap

Olen seurannut näitä keskusteluja jo jonkin aikaa.
Tullut siihen tulokseen, että hyvistä ei puhuta vaan viidakkorumpu rummuttaa.
Päinvastoin täällä kritisoidaan tai kehutaan paljon niitä joilla oikeasti ei ole uskottavuutta.
Aidot saattaa asua peräkylillä ja nimiä ei täällä koskaan näy. Juuri siksi ettei heistä ole kellään tarve puhua, koska. Asiakkaat on tyytyväisiä.
Olkoon parantaja, näkijä ym.

4

<50

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyviä on vähän.
      Huonoja sitten suuri joukko

• Anonyymi00002

Minä olen aikaisemmin soitellut useille vaikeassa elämäntilanteessa, johon toivoin jotakin valaistusta. Tilanne lähti helpottamaan mutta tuona aikana huomasin, että useista soitoista huolimatta ihan yksittäisiä oljenkorsia annettiin, jotka jälkeenpäin osuivat oikeaan. Yllättäen ihan osuvimmat tulivat joiltain lähes tuntemattomilta nimiltä, Tarot-ennustajilta tms.

Luotettavaksi on osoittautunut Tampereen läheltä Naomi Mesin, jota aluksi välttelin, koska hän ei sanonut sitä mitä toivoin. Sanoi aika suoraan ja loukkaannuin. Ihan lämmin ihminen oli, en tarkoita sitä, mutta hän ei sanonut samaa kuin suurin osa muista (että toiveeni toteutuu).

Minulle viimeisin puhelu Naomi Mesinin kanssa oli niin terapeuttinen ja hoitava, etten kokenut enää tarvetta soitella kellekään. Eli vapauduin ennustajista hyvän näkijän ansiosta. Ehkä jonkun vuoden päästä soitan ja kerron hänelle, miten asiat menivät,

On pari muuta, jotka ovat nähneet merkillisen tarkasti mutta heillä on ollut myös paljon huteja samassa katsannossa. Sitten on muutama juuri tällainen yllättäen oikeaan jälkeenpäin osunut korttiennustaja, joiden nimiä en edes pistänyt kunnolla mieleen. Näkivät vain suuria linjoja mutta meni oikeaan.

Joukossa on joitakin ihmissuhdekiemuroiden näkijöitä kuten Rajatiedon Hannele Ranta. Hän ei ole mielestäni edes luvannut mitään minulle mutta on onnistunut avaamaan jotakin elämäntilannetta niin, että olen saanut rauhan, kuvio on jälkeenpäin paljastunut paikkansa pitäväksi. Mutta hän ei ole sanonut lopputulosta, saattaa olla joku taktinen veto, että ihminen itse elää elämäänsä eikä jää odottamaan lopputulosta.

En osaa sanoa siitä, miksi eri ihmiset kehuvat eri näkijöitä. Näkeekö jollekin joku toinen paremmin.

Esim täällä paljon kehuttu jo edesmennyt Iris Roine Helsingin Mechelininkadulta. Varmaan joka perheestä joku oli käynyt siellä. Minä koin pettymyksenä kun hän ei sanonut mitään, että tulee sellainen ja sellainen mies. Hän jutteli niitä näitä mutta nyt 30 v kuluttua huomaan, että esim oma elämänpolkuni toteutui kuten hän sanoi. Ammattiuraa myöten.

• Anonyymi00003

Puhuttiin henkilöistä joita täällä ei mainita.

• Anonyymi00004

Jaaha, mutta eikö tuo otsikko ole Hyvät vs. Huonot näkijät?
        En ymmärrä miksi täällä pitäisi setviä jotain joita ei missään mainita.
        Siihen on varmaan syy jos joitakin ei mainita.

Elämänkokemukseni mukaan ja mitä olen maailmantilanteitakin seurannut, niitä ihmisiä mainitaan, jotka ovat jollain tavoin mainitsemisen arvoisia.
        Tuossa mainittu, mielestäni huippunäkijä Naomi, Tiedoksi, hän muuten asuu "peräkylillä." Mutta hänet mainitaan. Aina kun puhutaan näkijöistä. Siihen on syy 🙏

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1271
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43