Et sinä taida edes muistaa minua enää.
Haluaisitko sinä edes parisuhdetta? Vai haluatko sinä vain vaihdella naisia?
Vai onko sinulla ne tietyt kenen kanssa aikaasi vietät?
En pääse yli sinusta, vailla minä en ole sinulle yhtään mitään. En ole ikinä ollutkaan.
Et muista minua edes humalassa
18
294
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Totta!
- Anonyymi00002
Jos näkee jonkun ihmisen sattumalta ja ei ole nähnyt pitkään aikaan tai oltu yhteyksissä, ei todellakaan pidä olettaa toisen ihmisen tunnistamista ihan tosta vaan. Esim. yökerhossa, mitä kauemmin yökerhossa viettää muutaman juoman säestämänä, sitä huonommaksi menee tunnistusreaktio kun sitä kasvotonta joukkoa katselee, kaikki muuttaa ikäänkuin tunnistamattomaksi.
- Anonyymi00003
Eli jyystät siis vain kaikkia, vaikka et edes tunnista heitä. No tämä onkin mukava kuulla.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eli jyystät siis vain kaikkia, vaikka et edes tunnista heitä. No tämä onkin mukava kuulla.
Eli me olemme olleet joskus, muistan kuitenkin asioita. Oletko hän joka tarjosi ”kuivaa leipää”.
- Anonyymi00016
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onpa aapeeäijä apaattinen näytelmä
- Anonyymi00004
Varmasti muistan naisen. Yli kolme vuotta olen hänet muistanut. Ja senkin voin sanoa ettei kukaan ole mieleeni jäänyt niinkuin hän.
- Anonyymi00009
Nyt on ollut mieleenpainuvaa seksiä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nyt on ollut mieleenpainuvaa seksiä.
Nyt on niin, että meillä ei ollut seksiä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nyt on niin, että meillä ei ollut seksiä.
Mitäs teillä oli?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitäs teillä oli?
Kivaa ja mukavaa oli.
- Anonyymi00005
Kyllä seksi ja parisuhde on edelleen eri asioita
- Anonyymi00007
Ihan sama, minä en selvästi kelpaa kumpaankaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kelpaat sille miehelle koska vaan. Usko pois.
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Käsnukeillako se aapeeäijä taas leikkii, että juoni ees joten kuten kulkis
- Anonyymi00011
miten voisin unohtaa jonnen ja minun rakkaustarinaa
- Anonyymi00014
Nainen on voinut olla minusta selkeästi nuorempi.
- Anonyymi00012
se on ikuista
- Anonyymi00018
Voi kuule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639