Uskonnon vaikutus elämässäsi?

Anonyymi-ap

Kysely. Mikä on vakaumuksesi?
Onko tuo vakaumus aiheuttanut Teille lapsuusaikana jtn, traumoja, estoja sukupuolielämälle, henkistä väkivaltaa, hengellistä väkivaltaa?
Mitä positiivista Vakaumuksessanne on?Onko Vakaumuksenne elämän "ylin ohjenuora", vaikka ehkä tiedättekin siihen liittyvät mahdolliset probleemat?

Kiitos, jos haluatte vastata.

5

<50

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Uskon vakaasti Jumalan olemassaolo on koska, hän ilmoitti tahtonsa. Seuraava lause oli: Tuhannet tulevat uskoon. Kyseinen lause kieltämistä epäilyttää siltä osin, etkö ei minulla ole kutsumista lähteä vakuuttamaan Ihmisille Jumalan olemassaoloa. Ehkä se tarkoitti vain, että tuhansia ihmisiä tulee uskoon, kun Jumala ilmoittaa tahtonsa.
      Toteutetaan sitä tahtoa jotain askelin, koska ei minun paukut riitä asian nopeampaan hoitamiseen. Sen olen huomannut, että jos autan vilpittömin mielin nykyisin kyseenalaistan sen lähteekö se oikeasti minun sydämestä vai olenko mahdollisesti teko hurskas. Aika jännä tunne, kun alkaa pohtimaan teon motivia noin.

• Anonyymi00003

Paavalia kun herjaa, ei siinä muuhun kiinnitä huomiota.

• Anonyymi00005

Paavalin herjaa jatkaa on oma lukunsa, ja kyllä heilläkin tarkoituksensa on. Kristinusko sellaisena miten sitä nykyisin toteutetaan on kuitenkin pitkälti Paavalin kirjeiden ja hänen nimissään olevien kirjeiden mukaan muotoutunut. Ainakin minulla on tällainen kuva, voin toki olla myös väärässä. Pietarin kirjeistä toinen on kirjoitettu vasta, 100 vuoden jälkeen ja ensimmäisen kirjeen alkuperä on myös kyseenalaistettu. Loppujen kirjeiden osalta on myös kirjoittajat kyseenalaistettu joten hyvin menee, Paavalin pilkkaajilla

• Anonyymi00006

Uskoin ennen Raamatun olevan totta. Ja kokeilin sitä käytännössä. Huomasin sitten että sen lupaukset olivat ikuisen toivon tasalle jääviä niissä olosuhteissa joissa elin. Esim. Etsikää niin te löydätte lupaus tuotti pettymyksen. Missään pikkukaupungissa ei ollut mahdollista löytää tietoa jota ahkerasti hain.

Kun etsii tietoa löytää viihdettä.
      Kun tahtoo löytää tietoa 10 vuoden sisällä sitä on vasta 30-40 vuoden kuluttua saatavana.

Uskon yhä Raamattuun mutta se ei kyllä käy toteen muualla kuin jossain suurkaupungeissa. Peräkylät ovat paikkoja joissa Raamattu harvemmin on järkevää luettavaa ja noudatettavaa.

Raamatun sana ei ole yleispätevää vaan riippuvainen olosuhteista ja sattumasta sekä lähipiirin henkilöistä. Mutta sen sana on hinta laatu suhteeltaan silti mukiin menevää.

• Anonyymi00007

Ainakin sw mitä Paavali sanoi homoista pitää paikkaansa.

Ei kai siitä muutoin käräjiä käytäisi ja todettiin, että juttu on ok.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe