Että ei meitä ole tarkoitettu toisillemme.
Jos olisi, niin kai me edes näkisimme ohimennen joskus? Mutta ei, ei mitään havaintoja...
Pitääkö se vain hyväksyä
20
444
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Jos sais tekniikan toimii sit vois vetää videopuhelun ei kun oikein muu onnistu lähiaikoina 🥹
(Pitäis hankkia mikki myös ... häiritsevä hengityksen ääni pitää saada pois 🤭🫣
Hävetää)
Vaikeaa on hyväksyä ettei meitä tule ....- Anonyymi00003
Naamari toisen päällä, sekö vinkuu.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Naamari toisen päällä, sekö vinkuu.
Ei tod ...
Terveysongelma jos oot tuota mieltä 😱
Sun kuuluu reagoida noihin ..
Ja mun pitää sanoa asiata
Ens viikolla ja enskuus että sivuliset kuulee ettei hengitys oo normi
- Anonyymi00002
Pitää se hyväksyä. Näin se on.
Naiselta - Anonyymi00005
En usko kohtaloon tai tuollaiseen taianomaiseen ajatteluun. Mitään tai ketään ei ole "tarkoitettu". Maailma on iso, on sattumaa näkeekö jotakin ihmistä vai ei.
- Anonyymi00006
Kyllä minä monesti mietin, miten voi olla mahdollista, että ei törmätä.
On tilanteita, että meillä olisi mahdollista nähdä sattumalta. Ja kuitenkaan ei ikinä nähdä. Tulee jotain pieniä viivästyksiä esim. Mikä vaikuttaa aikatauluihin yms. - Anonyymi00012
En minäkään usko, olen samaa mieltä kanssasi.
- Anonyymi00008
Se vaatii vain yhden viestin sinulta minulle, koska tunnemme toistemme energiat koko ajan ❤️.
Mn tumma - Anonyymi00009
Minä olen nähnyt kaivattuni todella erikoisessa tilanteessa, johon prosentit on varmaan aika epätodennäköisiä. 😅
- Anonyymi00010
Mikä on erikoinen tilanne?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikä on erikoinen tilanne?
Siihen liittyy minun oleminen toplessina, mutta en halua paljastaa enempää, koska hemmo taitaa olla jo vakiintunut ja perheellinen.
Tsäänssit tapahtumaan oli kyllä aika pienet, ei puhuta nyt mistään rannasta tms. - Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siihen liittyy minun oleminen toplessina, mutta en halua paljastaa enempää, koska hemmo taitaa olla jo vakiintunut ja perheellinen.
Tsäänssit tapahtumaan oli kyllä aika pienet, ei puhuta nyt mistään rannasta tms.En odottanut aapeeäijä yhtään valjumpaa vastausta millä hööpöttää maanista kalastajaa ekstaasissa
- Anonyymi00013
Minä tahdon että nainen kokee minut ainoaksi ja oikeaksi ja minä hänet. Mikään muu ei kiinnosta.
- Anonyymi00014
Jos se kerran on niin, miksi emme ole yhdessä?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos se kerran on niin, miksi emme ole yhdessä?
Olen liian hiljainen ja arka ollut. 😔
- Anonyymi00017
sun penis on hakattu veitsin. älä enää urpo lähesty millään tavoin.
- Anonyymi00018
Tule kyläilemään niin näet!
- Anonyymi00019
kyllä, etsi joku muu. on minun vuoro saada elämässä omia haaveita eteen päin. se ei teidän kanssa onnistu tai elämä olisi vaan tietyille naisille ja miehille elämistä eikö tulisi itselle mitään. ei kiitos
- Anonyymi00020
erot ihan uuden uhrin niille naisille joka ei koe itseään uhrina.
- Anonyymi00021
Vaikea sanoa, kun ei tiedä tulevaisuuden olosuhteita, että mahdollistuuko näkeminen jossain vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062185- 103886
- 64791
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21696Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511686Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 60570
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551