Islam,kristinusko,,linnut,perhoset- kaikki yhtä.
Se on meidän Isä.
jeesus
Yksi maapallo , yksi Jumala
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Yksi Jumala tuhosi ihmisen pyrkimyksen ykseyteen Baabelin tornin luona. Sekoitti ihmisen kielen 7000 eri kieleen ja erotti ihmiset toisistaan ja hajotti heidät eri puolille maapalloa.
Jehova vannoi 2000 että ei tule sallimaan ekumeniaa vaan saattaa kaikki vihaamaan naapuriaan. Hän saattaa kaikki niin syntiseksi toisiaan kohtaan että mikään ekumenia ei voi toimia. He vihaavat toisiaan..... - Anonyymi00002
Tärkeintä on että on udestisyntynyt ja Jumalan lapsi.
Tässä hyvä video, miten paljon on vain nimellisiä usoviasia.
https://www.youtube.com/watch?v=pG-4VALVDGQ - Anonyymi00003
Muuten hyvä video mutta vähätteli kirkon roolia. Vaikka uskontunnustus vakuuttaa
Uskon Pyhään Henkeen, yhden, Pyhän, yhteisen ja Apostolisen seurakunnan....
Itse koen kirkon roolin äärettömän tärkeäksi vaikka olen vain harvoin käynyt ja ollut tekemisissä. On kuin joidenkin saarnaajien olisi pakko sanoin profanioida kirkko, jotta voisi saarnata. Se herättää epäilyksiä.
Pelkästään pyhät sakramentit ovat tärkeitä, ja ne jaetaan juuri kirkon kautta.
Oon Israelissa käynyt 1996. Siellä paikallinen väki vakuutti ON VAIN YKSI JUMALA, JOKA LOI KAIKEN. MYÖS KAIKKI USKONNOT JA SEURAKUNNAT. MENE VAPAASTI MIHIN TAHANSA USKONTOON TAI SEURAKUNTAAN.
2002 kävin Vapaakirkossa, 2003 Jehovan todistajissa, 2004 Tuomasmessuissa ja Valon messussa. Sitten jouduin joidenkin uskovien kaverina elämään kunnes 2011 Imaami Mahdin merkit alkoivat ja aloin tutustua Islamiin ja Hare Krishnaan. Aloin elämään maailmassa itse uskontoja opiskellen. Olen tyytyväinen kaikkiin joiden kokouksia olen päässyt seuraamaan.
Uskontunnustus pitäisi mielestäni ottaa vakavammin. Mutta jos ei pääse saarnaamaan kirkkoa kieltämättä niin olkoon sitten niin...... - Anonyymi00004
Kohti yhtä Jumalaa kuljetaan maailman yhdentymisen vanavedessä. Tänään koen Jumalan vaikutusvallan olemaan koko maailmassa lisääntymään päin. Hän on ottamassa ohjia maailman politiikan ja kohtalon järjestelyissä. Monet kokee uhkaavana sotien mahdollisuuden MUTTA ITSE NÄEN SODISSA KIRJOITUSTEN, JUMALAN SANAN TARKAN TOTEEN KÄYMISEN. Se mitä vuosisatoja sitten profetoitiin käy juuri nyt toteen.
Ennen Jumala oli näkymätön ja materialistinen maailmankuva ei paljastanut Jumalan mitenkään toimivan maailmanhistoriassa. Niin oli vielä 1990 luvulla asia. Sen jälkeen on tilanne muuttunut ja Jumalan kädenjälki on alkanut näkyä yhä selvemmin maailmassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom691062- 64852
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66836- 52808
- 183793
- 42696
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72682Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal205672Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50653Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki28614Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26568- 40498
Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen169464Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S39456Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47454- 18438
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12417Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28393Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9374J-mies!
Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin32362