Ylen kyselyssä vain kaksi prosenttia vastaajista kannattaa nykyisen hallituspohjan jatkamista ensi kevään eduskuntavaalien jälkeen
Edes hallituspuolueiden omat kannattajat eivät toivo jatkoa nykyiselle kokoomuksen, perussuomalaisten, RKP:n ja kristillisdemokraattien hallituspohjalle.
SDP:n johtama punavihreä hallitus saa eniten mainintoja (13 prosenttia)
Taloustutkimuksen paneelikyselyssä, mutta mikään vaihtoehto ei noussut muita selvemmäksi suosikiksi seuraavan hallituksen pohjaksi.
https://yle.fi/a/74-20241807
Yli puolet suomalaisista haluaisi SDP:n seuraavaan hallitukseen, käy ilmi Uutissuomalaisen USU-mielipidemittauksesta.
https://yle.fi/a/74-20218975
Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan.
17
55
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Kukapa verovaroin palkattu tai niistä elävä hallituksesta pitäisi. Hekakin on Suomen suurin asumistukien saaja
- Anonyymi00002
Sama pohja jatkaa kepulla höystettynä ja persujen johtamana.
- Anonyymi00003
Se ei ole kansantahto. Se olisi vallankumous.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se ei ole kansantahto. Se olisi vallankumous.
Muutama punikki ei ole koko kansa!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikä muutama porvari ole koko kansa!
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vai etä muutama.
Suomalaisita 52 % haluaa SDP:n haalitykseen. Kolmessa suosituimmassa vain´hdoehdossa on mukana SDP.
- Anonyymi00006
Kunhan persut ei ole hallituksessa, niin kokoonpano on siedettävä olipa se sitten melkein mikä tahansa enemmmistöhallitus…
- Anonyymi00007
Minä kommunistina odotan uutta vallankumousta Venäjälle.
Kun se on, taas kerran tehty, odotan Puna-Armeijan marssia helsinkiin, vapauttamaan suomen työläiset EU,n ja NATO,n orjuudesta.
ELÄKÖÖN VAPAA VENÄJÄ
ELÄKÖÖN KOMMUNISTINEN SUOMI
LENININ HENKI ELÄÄ- Anonyymi00008
Heil Hitler IKL
- Anonyymi00010
Kepu sisään ja Rkp ulos. Petteri jatkaa pääministerinä ja itäraja pysyy kiinni demarien harmiksi.
- Anonyymi00011
Jauho sanna ja urpilainen ja tötti paljonko meni rahaa ulkomaille?
- Anonyymi00012
Jaa itse kyllä haluan tosin kokoomus pois ps on ykkönen vihreät pois iäksi.
- Anonyymi00013
Se oli Kimmo Kiljunen, joka sen keksi ja veti ässän hihasta: itäraja heti aukeaa kun demarit nousee hallitukseen ja venäläisille langetettu kiinteistöjen ostokielto on Kimmon mielestä rasismia. Vasemmistopuolueet tukevat Kimmoa ja maamme Venäjä-mieliset ovat hepakassa.
- Anonyymi00014
Ne ketkä haluaa tämän hallituksen jatkavan, äänestää samaa hallituspohjaa näille tuloksille!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e4cec775-5233-4bd9-9762-bb53bc74d600
- Anonyymi00015
Sdp ja kepu, aina toisten taskuilla.
- Anonyymi00016
Kokkareet ja persut on olleet köyhien taskulla tuloksista päätellen!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kokkareet ja persut on olleet köyhien taskulla tuloksista päätellen!
Persut on niin tyhmää sakkia,ettei kukaan enää näitä horailijoita halua hallitukseen. Tyhmyys oikein roihuaa,kun kuuntelee persujen puheita,eivät ole tätä todellisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396