Apostoli Pietari sanoi, että apostoli Paavalin sanojen vääntäminen koituu vääntäjille KADOTUKSEKSI. Saatika sitten Paavalin herjaaminen!
Apostolit, kuten Pietari ja Jaakob ym ja varsinkin JUMALAN Pyhä Henki olivat Paavalin työn ja julistuksen takaajina.
Miksi siis nykyajan herjaaja alkaa sotimaan itseään Jumalan Henkeä, PYHÄÄ HENKEÄ vastaan?
KADOTUKSEKSI
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Tietämättömät ja vakaantumattomat herjaavat Paavalia.
- Anonyymi00003
Nimenomaan.
- Anonyymi00002
Apostoli sanoi sen hyvin selkeästi. Tyhmä ihminen uhmaa Kirjoituksia, jotka ovat niin ja aamen!
- Anonyymi00004
Vain jossain äärimmäisessä, antikristillisessä ja jumalattomassa lahkossa voidaan opettaa sellaista vihaa ja herjaa apostoleja kohtaan, jollaista tällä eräs vanha mies karmealla tavalla julistaa.
- Anonyymi00006
Joka ei edes aikoihin ole enää elänyt. Minä en ymmärrä miksi joku edes vaivaa päätään sillä, että te joudutte helvettiin. Minä toivotan teille oikein hyvää matkaa!
- Anonyymi00005
Kaksi tietä - Matteus 7 luku, toinen vie takaisin paratiisiin, ahdas portti ja kaita tie, ja toinen tie vie SIELUN kadotukseen leveä portti ja lavea tie.
Kumpi näistä teistä on Paavalin sanoin hänen opastama tie?
Löytyy 1.Korinttolaiskirje, luku 3:12-13- Anonyymi00007
Paavali, 1.Korinttolaiskirje:
<<<3:12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, niin kunkin teko (rakentaa tälle perustukselle) on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy<<<
Jeesus, Ilmestyskirja:
<<<2:7 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.' <<<
<<<2:17 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'<<<
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=ilm&luku=2 - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Paavali, 1.Korinttolaiskirje:
<<<3:12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, niin kunkin teko (rakentaa tälle perustukselle) on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy<<<
Jeesus, Ilmestyskirja:
<<<2:7 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.' <<<
<<<2:17 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'<<<
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=ilm&luku=2Odottelen vastausta - mihin vie Paavalin tie?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Odottelen vastausta - mihin vie Paavalin tie?
Viekö paratiisiin?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Viekö paratiisiin?
Kukaanko ei tiedä - mutta uskotaan, kun käsketään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Odottelen vastausta - mihin vie Paavalin tie?
Jeesus hänet pelasti ja hän meni siksi Jeesuksen luo.
- Anonyymi00011
Sehän aivan oma lahko, joka herjaa Paavalia eikä vain joku vanha höperö ukko. Ei sellainen jaksasi tuollaisia määriä.
Se on lakihenkinen lahko toiminnassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666