Ehkä mut halutaan taas vain murtaa henkisesti

Anonyymi-ap

Kyllä, näin taitaa olla!

44

285

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Puhutko itsestäsi?

• Anonyymi00003
        UUSI

Kyllä

• Anonyymi00002
      UUSI

En välitä padkaläjistä , ne ei mua nujerra!

• Anonyymi00022
        UUSI

Ite oot ittes sinnekin kaivauttanu.

• Anonyymi00004
      UUSI

Mullekkin tehty samaa jo pitkään

• Anonyymi00005
        UUSI

Mulle tehdään kaikkialla. En yleistä , mutta joka toinen ihminen joka minut tapaa on padka

• Anonyymi00006
      UUSI

Joillakin ei ole aikomustakaan tehdä mitään hyvää.

• Anonyymi00011
        UUSI

Nii en tajuu ku just ne omasta mielestään hyvät tyypit luulee olevansa hyväntahdonlähettiläitä ja sit niistä kilteimmistä ja oikeudenmukaisimmista ne kieputttelee kiusaamalla pahantahdonlähettiläitä

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nii en tajuu ku just ne omasta mielestään hyvät tyypit luulee olevansa hyväntahdonlähettiläitä ja sit niistä kilteimmistä ja oikeudenmukaisimmista ne kieputttelee kiusaamalla pahantahdonlähettiläitä

Hienosti oivallettu, tuossa voi olla jotain perääkin. Siinä näkyy synkimmällä tavalla ihmisten erilaisuus ja ymmärtämättömyys

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ehkä sellaiset tyypit, jotka ovat tottuneet vaan ottamaan, heille voi olla hyvin vierasta antaminen ja myötätunto ihmisiä kohtaan.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ehkä sellaiset tyypit, jotka ovat tottuneet vaan ottamaan, heille voi olla hyvin vierasta antaminen ja myötätunto ihmisiä kohtaan.

Näin

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ja jotkut kehtaakin kiusata toista, jopa hänen elämän tärkeimpien asioitten kanssa. Tehdään asioista tahallaan vaikeita, jos on valtaa. Sellainen kiusaaja päättää vaan, että tämän ihmisen naama ei miellytä, eli teen sen elämästä pahimmillaan hlvetin

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ja jotkut kehtaakin kiusata toista, jopa hänen elämän tärkeimpien asioitten kanssa. Tehdään asioista tahallaan vaikeita, jos on valtaa. Sellainen kiusaaja päättää vaan, että tämän ihmisen naama ei miellytä, eli teen sen elämästä pahimmillaan hlvetin

Aika kamala maailma olisi, jos jokainen ajattelisi ja tekisi noin, tai voisi sanoa ihmisiä ei olisi ollenkaan, he tappaisivat toisensa pois.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Aika kamala maailma olisi, jos jokainen ajattelisi ja tekisi noin, tai voisi sanoa ihmisiä ei olisi ollenkaan, he tappaisivat toisensa pois.

Henkisesti tämä maailma tappaa.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Henkisesti tämä maailma tappaa.

Mutta juuri siinä henkisyydessä on se voima. Keho on pelkkä työkalu henkisyyden ilmaisemiseen.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Näin

Noin sen olen ajatellut olevan ja tuskin välittävät mitään siitä, miten paljon huonoa oloa ovat saaneet aikaan!

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Noin sen olen ajatellut olevan ja tuskin välittävät mitään siitä, miten paljon huonoa oloa ovat saaneet aikaan!

Se onkin outoa. Yleensä ihmisissä on jonkinlaista tuntoa eli osaavat erottaa oikean ja väärän. Kuitenkin olen ihan varma, ettei ihmiset tehtävä ole täällä elämässä yrittää vaikeuttaa toisten ihmisten elämää. Aika tyhmän pitää olla luojan jos se ei osaa ottaa tuollaisia asioita huomioon ihmisten seuraavissa elämissä. Kuitenkin elämän tarkoitus on pitää itse elämä ja ihmiset elossa ja mahdollisimman energisinä ja positiivisina. Enerigiset ihmiset energisoivat enemmän elämää eli saavat enemmän elämää aikaan tälle pallolle.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei ole uusi asia minulle! Olen tiennyt jo monen vuoden ajan minkälainen häirikkö on persoonaltaan!

• Anonyymi00007
      UUSI

Mitäpä välittämään paskiaisista. Muuttakoot itse Lappiin ja höyrähtäkööt henkisyyteen, jos on kerran niin ihanaa.

• Anonyymi00009
      UUSI

Niin vai toisin päin.

• Anonyymi00010
      UUSI

Ehei älä valise negatiivisuuttä .
      Vaan jatka uusien ihanien asioiden pariin .
      Ja ihmisten pariin .Niitä on .

• Anonyymi00012
      UUSI

Pitää ymmärtää tiettyyn rajaan saakka, sitten vain lopettaa jos asiassa ei ole mitään järkeä.

• Anonyymi00019
      UUSI

Henkinen yliote tuntuu olevan palstalla tärkeää, vaikka se olisi vain omaa kuvitelmaa, että sellaista saanut toiminnallaan aikaiseksi 🤔

• Anonyymi00021
        UUSI

Onpa livessä tai täällä, henkinen yliote ei kanna hedelmää. Vaikka saisi hetken ilon henkisesti yliotteesta johonkin ihmiseen, se ilo on nopeasti ohimenevää ja sitten pitään etsiä jo seuraavaa yliotetta. Se on vähän kuin viinan juonti, valmista ei tule koskaan, paitsi vuosien päästä jos on juonut tarpeeksi.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Onpa livessä tai täällä, henkinen yliote ei kanna hedelmää. Vaikka saisi hetken ilon henkisesti yliotteesta johonkin ihmiseen, se ilo on nopeasti ohimenevää ja sitten pitään etsiä jo seuraavaa yliotetta. Se on vähän kuin viinan juonti, valmista ei tule koskaan, paitsi vuosien päästä jos on juonut tarpeeksi.

Se on juuri noin kun kirjoitit tuossa ensimmäisessä lauseessa! Siksi pidän suurin piirtein itseni ikäisistä ihmisistä paljon.

• Anonyymi00030
        UUSI

Tarkennatko!

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tarkennatko!

Itse en oikein noita tuollaisia ymmärrä, kun en harrasta niin siksi kysyn.

• Anonyymi00026
      UUSI

Sinussa on ilmeisesti sitten rapautumisen merkkejä joihin iskeä kiilaa. Seittejä sielussa. Kaikkea jälkeesi karisevaa. Miksi tuossa kunnossa haikailet minkään perään. Tuskin elossa oleminen omilla ehdoilla varmasti parempi kuin eloisuus toisten. Kiero sydämesi pettää sinut aina.

• Anonyymi00027
        UUSI

Voi olla myös kiusaajan kirjoittama tämä aloitus. Hän on itse pahantekijä ja sitten uhriutuu täällä. Ehkä juuri siitä hän saa mielihyvää.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Voi olla myös kiusaajan kirjoittama tämä aloitus. Hän on itse pahantekijä ja sitten uhriutuu täällä. Ehkä juuri siitä hän saa mielihyvää.

Niin kun ei kiusattavansa osaa olla roolinsa arvoisesti.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Voipi olla juuri noin!

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Niin kun ei kiusattavansa osaa olla roolinsa arvoisesti.

Miten toinen ihminen voisi määritellä minkä arvoisena ihminen näkee itsensä, todella outoa ajattelua.

• Anonyymi00028
      UUSI

Sääntöjen vastainen tiedetään. No, mutta kuka on tänään kukkia hoitamassa? Onko ärjy isä, hygeiinikkö, kehityksestä jälkeen jäänyt pikku myyrä, homppeli poika vai kova jätkät suustaan?
      Isäntähän on Tn kanssa.

• Anonyymi00029
        UUSI

*hygeiinikkö äiti muori.

• Anonyymi00035
        UUSI

Jeesus jaa valoas maan päälle.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

*hygeiinikkö äiti muori.

mutta äitimuori hoitaa auttaa vain omia lapsiaan

• Anonyymi00034
      UUSI

No ei jumalauta tiskein tiskikoneeseen laittaminen tai pyykkääminen ole nautinnollista, saatika elämistä.

• Anonyymi00040
        UUSI

Ne kun vaan sattuvat oleman suurin piirtein joka päiväisiä tehtäviä! Ajattele mitä se oli silloin, kun ei ollut astianpeskoneita ja vielä kauemmas kun mennään ei ollut pyykinpesukoneitakaan! Mutta eikä sinun mielestä ole mukavaa, kun saat puhtaita astioita koneesta ja pyykkikone laulaa pyykit puhtaiksi! Minä pidän siitä kiinni, että teen kotitöitä vain omassa kodissani!

• Anonyymi00036
      UUSI

Se on fakta, että vaikka kuinka laihtuisin ja kunto kohentuisi, niin minä en huoli yhtäkään näistä paskoista elämääni, jos heidän mielestään en kerran ole kelvannut tämän kokoisena ja kuntoisena.

• Anonyymi00039
      UUSI

Dmies sitä on yrittänyt tovin, systemaattista häirintää, unen häirintää jotta provosoituisi helpommin kiusanteosta. Ilmeisesti tälle ukolle maksetaan kyttäämisestä ja häirinnästä.

• Anonyymi00041
        UUSI

Varmasti se on juuri noin!

• Anonyymi00043
        UUSI

Ai Daddy tai sinne päin.

• Anonyymi00045
      UUSI

yleensä asiat menevät vtuiksi jos olet miehellesi ’ pelkkä rahan teko väline pilaliln kohde oli yhdessä kanssasi erikoisen alakerran takia tms muuta hän ei koskaan sinussa nähnyt

• Anonyymi00046
      UUSI

silloin henkinen prosessi on sina hankalampi kaikenlisäks lapset ovat tyttäriä nämä narsistiset mulkut eivät heitäkään lopulta arvosta ja kauhistelevat tapahtunutt näin kävi myös aikoinaan vantaalla minun kohdallani

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1271
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43