Ja heidän toimittaessaan palvelusta Herralle ja paastotessaan Pyhä Henki sanoi: "Erottakaa minulle Barnabas ja Saulus siihen työhön, johon minä olen heidät kutsunut".
Apt 13:2
Pyhä Henki lähetti Paavalin evankeliumin työhön
26
<50
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Kuin siis nämät Herraa palvelivat ja paastosivat, sanoi Pyhä Henki: eroittakaat minulle Barnabas ja Saulus siihen työhön, johon minä heidät olen kutsunut.
- Anonyymi00002
När dessa förrättade Herrens tjänst och fastade, sade den helige Ande: "Avskiljen åt mig Barnabas och Saulus för det verk som jag har kallat dem till."
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
När dessa förrättade Herrens tjänst och fastade, sade den helige Ande: "Avskiljen åt mig Barnabas och Saulus för det verk som jag har kallat dem till."
As they ministered to the Lord, and fasted, the Holy Ghost said, Separate me Barnabas and Saul for the work whereunto I have called them.
- Anonyymi00004
Siunattu Pyhä Henki, Jumalan Henki, Totuuden Henki!
- Anonyymi00009
Aamen!
- Anonyymi00015
Jumalalle kiitos pyhästä Sanastaan.
- Anonyymi00027
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jumalalle kiitos pyhästä Sanastaan.
Se on TOTUUS.
- Anonyymi00005
Kiistämätön fakta.
- Anonyymi00006
Höpö höpö, eivät homot moista usko.
- Anonyymi00007
Paavalissa oli Saatanan enkeli, joka miehen lähetti matkaan.
The messenger of Satan, Saatanan vientintuoja, enkeliruhtinas.
Demonia ei otettu pois Paavalisa aneluista huolimatta. Se viimeisteli tekonsa Roomassa.Paha äkkikuolema.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00008
Paavalissa oli valheen henki. Mikä ei poistunut miehestä missään vaiheessa.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
7 Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?
7 For if the truth of God hath more abounded through my lie unto his glory; why yet am I also judged as a sinner?- Anonyymi00010
Milloin sinä, Teuvo lakkaat herjaamasta Jumalan palvelijaa???
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Milloin sinä, Teuvo lakkaat herjaamasta Jumalan palvelijaa???
Ei vain teuvot Paavalin herjaamiseen pysty, vaan sitä tekevät sekä homot että lakihenkiset lahkot. Yksinkertaiset ihmiset, joiden sydäntä ei ole Pyhä Henki valaissut.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei vain teuvot Paavalin herjaamiseen pysty, vaan sitä tekevät sekä homot että lakihenkiset lahkot. Yksinkertaiset ihmiset, joiden sydäntä ei ole Pyhä Henki valaissut.
Homot sinulla on valaistumaan pyrkivässä sydämessäsi. Häpeä.
- Anonyymi00013
Ei mikään teuvo pysty kaikkeen Paavalin herjaamiseen eikä se rajoitu vain siihen, että silloin herjataan kaikkea muuta, kuvitellaan että kaikki muut ovat lahkolaisia ja heissä on jotain väärää ja oikeaa ja täydellistä uskoa on vain Paavalin herjaaminen. Siihen keskittyvät lakihenkiset uskovat ja heillä on aina sydämessään kannatusta Paavalin mitätöimiseen ja muiden uskovien morkkaamiseen.
Sitten on se tabu että homot tietenkin hyppivät riemusta ja lyövät ylävemmat kun kuulevat että se meidän herjaaja onkin valehtelija murhamies. Ei meitä voi tuomita. Sitä ei vain saisi sanoa ääneen, ettei Räsänen moista kuule ja masennu.- Anonyymi00019
"homo-hokija" hokee samaa sanaa joka viestissään
- Anonyymi00016
Paavalissa asui Saatanan enkeli (The messenger of Satan) niin eihän sellainen mies voi kovin luotettava apostoli olla.
Jeesus ei hyväksy miestä omaksi apostolikseen.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00017
Pyhän Henki ei lähetä murhamiehiä työhönsä. Kyllä siinä on ihan eri voimista ja hengistä kysymys.
- Anonyymi00018
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka veljeänsä vihaa, hän on murhaaja; ja te tiedätte, ettei yhdessäkään murhaajassa ole ijankaikkinen elämä pysyvä.
- Anonyymi00020
Isä, Poika ja Pyhä Henki yhdessä ovat. Ja toimivat yhdessä.
He ovat kaikki sitoutuneet samoihin Jumalan lakeihin.
Matt. 5:18
Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.
Ei ole erikseen mitään lievempiä ja erilaisia Pojan lakeja tai Hengen lakeja. - Anonyymi00021
Kaikki Jenkkilahkot (Jehovat,Mormonit,Helluntailaiset,Adventistit) kieltää Jumalan kolmiyhteisyyden. Siksi eivät tee koskaan esim.ristinmerkkiä nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.
- Anonyymi00022
Pyhä Henki ei lähetä Juutalaisten pyhien miesten joukkomurhiin osallistuneita pyöveleitä mihinkään evakeliumin työhön.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.- Anonyymi00023
Jokainen, joka veljeänsä vihaa, hän on murhaaja; ja te tiedätte, ettei yhdessäkään murhaajassa ole ijankaikkinen elämä pysyvä. - Anonyymi00025
Teuvo. Jeesus armahti Paavalin. Lue välillä apostolien tekoja. Vai eikö Raamattu ole sinulle Jumalan sana.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jokainen, joka veljeänsä vihaa, hän on murhaaja; ja te tiedätte, ettei yhdessäkään murhaajassa ole ijankaikkinen elämä pysyvä.Miksi siis vihaat=murhaat?
- Anonyymi00024
Jumalalle kiitos ja Hän yhä kutsuu ja lähettää omiaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721148
- 981084
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i23963Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔67943Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t126890Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen22867- 129828
- 58795
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27761Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6718- 45686
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol46681Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka143642Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok129630- 19627
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48620- 48604
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80602- 35600
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12599